קביעת תצורה של מערכת עם ביצועים גבוהים בפלטפורמת Sandy Bridge - סרטון הדרכה

היי חברים, היום אני אקים מחשב החל ממעבד כי הוא חלק Sandy Bridge, המעבדים הללו הם בעלי ביצועים גבוהים ומגיעים עם הרבה שיפורים ותכונות חדשות.
Sandy Bridge הוא שם הקוד של משפחת מעבדי שהתווספו החל 9 ינואר 2011, הם באים עם חידושים רבים ופונקציות חדשות, החידוש החשוב ביותר הוא Turbo Boost של מעלה מעבד FREQ אינטליגנטי יותר בעת הצורך, כאשר אם זה לא לצרוך פחות מ בדור האחרון, לסיכום יש לנו צריכת אנרגיה פחות ופחות חום חסר תועלת, אז צידניות קטנות.
תכונה חדשה ומאוד מעניינת היא סנכרון מהיר עם זה אתה יכול להמיר תוכן וידאו מאוד מעבד מהיר Sandy Bridge יכול להביך את (NVIDIA-CUDA, אתה זורם) החזק ביותר, במקור אני לא חשבתי אבל השתכנעתי של זה כאשר שמתי את המעבד לעבוד (i7 2600).
המערכת כיום היא בין החלק העליון, בחרנו את הרכיבים הטובים ביותר בשוק, אנחנו לא לבזבז כסף, לקחנו את מיטב הרכיבים אבל נשארנו עם עין על התקציב, הביצועים עד רמה זו קשה נמצא, ואם אנו מוצאים זה עולה לנו מאוד.
היום כל מערכת חדשה צריכה להיות בעל SSD עבור מערכת ההפעלה זה אומר זהב, מה טוב שיש רכיבים בעלי ביצועים גבוהים סופר אם יש לך כונן קשיח איטי?
המקור נבחר מופק על ידי Seasonic הוא המקורות נעים הופעה האחרונה ההדורים, ולא צריך לדבר יותר מדי, Seasonic הם מקורות של שנתי 30 ועד עכשיו אף פעם לא אכזב, להפך, העיצוב המשמש לבניית המקורות שלהם הוא כרגע המועתק ביותר, אפילו פונה אליהם להכנת מקורות העליונים Corsair.
הדיור הוא חלום, מאמינים במודל זה יהיה המקרה הבא שלי, אלה שכבר עשו זאת אם אני יודע מה שאני צריך, הם חשבו על הכל, מחפשים כמה ביקורות ברשת ותבין למה אני מתכוון.
אני מקווה שאתה נהנה תצורה, אם אתה קונה מערכת זו עשויה לחזור אל תיבת ההערות לספר לנו איך הם עוברים.
זכור, אם יש לכם הצעות, תלונות או תוספות אל תהססו לכתוב בתיבת ההערות, דה-גם אם פגשת את הערות תיבת משתמש יש בעיה ואתה יכול לעזור לו, אל תהססו לעשות את זה, הדרך היחידה שאנחנו יכולים לעשות טוב המקום הזה, לראות את תיבת ההערות!
על קופסא ההערות מנסה להשיג מעט בנושא כל כך מבקרים אחרים יכולים להציע הדרכה + הערות הערות רלבנטית עשויות להתקיים תמיכה נוספת עבור טעויות משתמש, או רצון ללמוד.
לפני שאילת שאלה תנסה לעבור על הערות בכור, ברוב הפעמים יש כבר ענו על השאלה שלך.
השתמשו בקטגוריות יותר בחלק העליון של האתר במנוע החיפוש מהפינה הימנית כדי להגיע במהירות מה אתם מעוניינים, יש לנו מעל הדרכות 500 שמכסים כמעט בכל ז'אנר של תוכנה, הבנו, אני אתה רק צריך לחפש אותם ולצפות בהם.

הוראות לשימוש videotutorial.ro

מנוע חיפוש.
אם למשל יש לך בעיה עם Yahoo Messenger, ניתן להזין מבחינת מנוע החיפוש שלנו כמו יאהו, בלגן, Messenger, בלגן id, שליח הבעיה multimess, שגיאת שליח, וכו ', ואתה תראה את זה יהיה לך בחירה.

קטגוריות.
אם תשתמש בקטגוריה נפתחת, הם מוצאים את הבר תחת קטגוריות בית: משרד, עיצוב גרפי, חומרה, אינטרנט, מולטימדיה, אבטחה, מערכת, אחסון, גיבוי, תחת קטגוריות אלה מאורגן קטגוריות משנה ותת-תת -categorii, זה סינון מדויק יותר. כדי למצוא משהו שקשור Yahoo Messenger באמצעות קטגוריות שבהן תוכל להוביל את הקטגוריה:אינטרנטיש יפתח קטגוריות משנה אחרות שבם תבחרו קול-Chatמשם תוכלו להמשיך את קטגוריית המשנה יאהולבסוף, עם מסננים אלה יגיעו לדף שבו רק פריטים הקשורים Yahoo Messenger או Yahoo Mail.

ארכיון.
על ארכיונים אתה יכול למצוא את כל ההדרכות שלנו מאורגן ימים יפים saptameni, חודשים ושנים.
הכל הגיוני, רק על פי ההיגיון.
תהנו!

תצורה של הדרכה חלופית אחדים +

ליבות מעבד 4 ללא HT.
Intel® CoreTM i5-2500K SandyBridge, 3300MHz
ליבות מעבד + HT = 4 8 לראות מערכת ליבה (ביצועים חלופיים.
Intel® CoreTM i7-2600 SandyBridge, 3400MHz
בסיס Paca.
Gigabyte PH67A-UD3-B3, שקע 1155
בסיס Paca עם UEFI (חלופה BIOS עם גרפיקה).
Asus P8P67-LE, Socket 1155
זיכרון DDR3.
Xtream TeamGroup 4GB (2x2GB) DDR3, 2000Mhz
SSD עבור מערכת ההפעלה.
כונן Solid State (SSD) OCZ OCZSSD2-2VTXE60G, 60GB
דיסק קשיח חפץ.
Hitachi Deskstar HDD 7K1000.C 1TB, 7200rpm, 32MB
כרטיס המסך יכול להיות מותקן 2 אופציונלי (SLI)
GeForce Asus GTX460 SE, 1024MB, GDDR5, 256bit
ספק כוח (PSU)
מקור Seasonic X-760, 760W, מחברים 4 PCI-X (GPU רב)
דיור מגדל Corsair (ניהול כבלים, נוזל קירור מוכן)
Corsair Obsidian דיור 800D FullTower
מגדל דיור זול (אלטרנטיבי).
שלושה Antec מאה דיור מגדל

אזהרה

אם אתה רוצה לקנות את המוצרים האלה מ PcGarage, להשתמש בשובר זה 88NX2AZW הפחתה של% 1 של הערך הכולל של המוצרים.

על ידי כריסטיאן Cismaru

 

 


הדרכות קשורות


אודות כריסטיאן Cismaru

אני אוהב את כל מה שקשור ל- IT&C, אני אוהב לחלוק את החוויה והמידע שאני צובר מדי יום.
למד כמו שאתה לומד!

תגובות

  1. אלין הוא אמר

    קשה סופר מאז אנו מצפים הדרכה.
    בברכה צוות videotutorial

  2. זום הוא אמר

    ערב נושא מעניין, כשאני עושה bv.voua baieti.Cristi לחשוף יותר של חווית videotutorial הבאה idexu חלונות סקרנים איך אתה בקיע w7.sistemul שלך.

  3. וויין הוא אמר

    קריסטי לראות במערכת לעלות פחות מ 60 מיליון דולר, אך שני מקורות בטעות הציבו בסלים במקום אחד.
    בקשר עם tutrialul, יצא בסדר גמור, במיוחד במערכת, אבל חבל כי אני לא יכול להרשות לעצמו אחד כך.

    מזל טוב הדרכות!

    PS: המממ, הדיור עדיין די יקר, במיוחד כאשר יש חלופות זולות יותר ושאתם עושים עבודה טובה.

  4. מריוס הוא אמר

    הייתי לוקח אם היה לי כסף sistemu

  5. אָדוֹם הוא אמר

    אני מעריך ההדרכות שלך כל זמן, רק הוספתי במקרה זה יהיה מערכת המחירים, גדילה באופן מלאכותי על ידי הוספת מקורות עגלת השנייה במקום אחד.
    תודה

  6. Razvan הוא אמר

    סאל לי לסלוח לעצמך לפרסם כאן אסים תגובה אבל במקומות אחרים לא מגולח בכלל יש לי בעיה אני אומר ענק אני לא יכול להתקין את Windows 7 או הכל cd שקית Windows Vista ילך כשורה להגיע מיצב הסופי ויש טעינת לא מוכן חיכה כמעט שעה וחצי ו nimik 3 מישהו יכול בבקשה לעזור לי מערכת הרבה: anthlon מעבד AMD (tm) מעבד 64 3200 +, MMX, 3DNou, 2.0GHZ
    זיכרון: RAM 1536 160 GB HDD 7100 GeForce GS ... .plsss מישהו שיעזור לי וניסיתי להיצמד להתקין בדיוק כפי שאני עושה את זה ואני לבדוק cd hdd ואין לי בעיה עם זה ואני בדקתי רמי ... ובעיות כרטיס מסך ... אני לא יודע מה לעשות עם לא רוצה ללכת לא cd ... לא ... לבוא עם Stik ההתקנה כדי לסיים ויש merge..nu מאי incarca..nu לא מנעולים שלי PC בלבד לא לקרוא שום cd ולא על שקית Stik כשאתה עושה אותו XP הולך אדיק גדול אין לי בעיה איתו רק עם Vista ו- Windows 7..spuneti לי מה אני יכול לעשות בבקשה יותר ... mltumesc

    • webdan הוא אמר

      Razvan: סאל לי לסלוח לעצמך לפרסם כאן אסי תגובה אבל לא מגולח במקום אחר בכלל יש לי בעיה אני אומר ענק אני לא יכול להתקין את Windows 7 או הכל cd שקית Windows Vista הולך טוב להגיע המייצב הסופי עומס שם מוכן לא חיכה כמעט וחצי שעות nimik 3 מישהו יכול בבקשה לעזור לי מערכת הרבה: anthlon מעבד AMD (tm) מעבד 64 3200 +, MMX, 3DNou, 2.0GHZ
      זיכרון: RAM 1536 160 GB HDD 7100 GeForce GS ... .plsss מישהו שיעזור לי וניסיתי להיצמד להתקין בדיוק כפי שאני עושה את זה ואני לבדוק cd hdd ואין לי בעיה עם זה ואני בדקתי רמי ... ובעיות כרטיס מסך ... אני לא יודע מה לעשות עם לא רוצה ללכת לא cd ... לא ... לבוא עם Stik ההתקנה כדי לסיים ויש merge..nu מאי incarca..nu לא מנעולים שלי PC בלבד לא לקרוא שום cd ולא על שקית Stik כשאתה עושה אותו XP הולך אדיק גדול אין לי בעיה איתו רק עם Vista ו- Windows 7..spuneti לי מה אני יכול לעשות בבקשה יותר ... mltumesc  

      יש לך בעיות בלוח האם (כל מודול כרטיס זיכרון מפנה את פניך).

  7. Andu הוא אמר

    וזה גם לא מעניין.
    ב 52 מ'עשיתי מערכת ששוברת בשתיים מה יש לך.

    אמרת שמה שתגדיר יהיה בסדר גמור בעוד 2/3 שנים. ובכן, בעוד 2/3 שנים בהחלט יהיו יישומים המשתמשים ב -6 ליבות, כך שכבר יש לך אחת - על המעבד.
    4GB DDR3 הוא בסדר עכשיו. לא בשנים 2 / 3.
    צלחת GTX460 היא בסדר, אבל לא מה לחפש בתוך futureproof מערכת.
    שיכון הוא תחביב. נקה. לא לתת לאף אחד ראש נורמלי 1400 RONI על דיור.
    מקור טוב מאוד, כנראה המרכיב הכי טוב / שימושי כל מה שאתה לשים שם בחוץ.
    SSD הוא בסדר גמור ורק בגלל שיש לו איכות / מחיר מעולה היום.
    זה יכול להיות טוב יותר ... הרבה יותר טוב.
    http://www.pcgarage.ro/vizualizare-wishlist/342360/

    • Anduמעניין ולא מדי.
      ב 52 מ'עשיתי מערכת פריצת השני acolo.Ai מה שאמרת שהגדרה יהיה סופר בסדר ושוב 2 / 3 שנים. ובכן, 2 / שנתי 3 בהחלט להופיע יישומי 6 המשתמשים ליבה, אז כבר יש לך אחד - המעבד.
      4GB DDR3 הוא בסדר עכשיו. לא בשנים 2 / 3.
      צלחת GTX460 היא בסדר, אבל לא מה לחפש בתוך futureproof מערכת.
      שיכון הוא תחביב. נקה. לא לתת לאף אחד ראש נורמלי 1400 RONI על דיור.
      מקור טוב מאוד, כנראה המרכיב הכי טוב / שימושי כל מה שאתה לשים שם בחוץ.
      SSD הוא בסדר גמור ורק בגלל שיש לו איכות / מחיר מעולה היום.
      זה יכול להיות טוב יותר ... הרבה יותר טוב.
      http://www.pcgarage.ro/vizualizare-wishlist/342360/  

      קודם כל אתה חייב לשאול, לקרוא על השינויים שמגיעים עם Sandy Bridge, במיוחד Sync מהיר.
      PROC לשים אותך שם הוא (מבחן ממוצע) חלש המרה יקרה יותר לא רוצה לדבר ...
      מלבד AMD הוא 45nm שלך (לעומת 32 5 i2500 k), זה אומר הרבה מה 6 ליבות חום, TDP 125w ללא קריר טוב?
      ביצועי הכרטיס הגראפי הם יקרים מדי אבל אם אני מוותר דיור התיק שלי אפילו על כרטיס מסך, SLI מאזני Sandy Bridge היעיל.
      אני לא מבין למה לקח לך SSD עלא, אם כי יש contoller SandForce מוגבל לחוזה בין IOPS SandForce ו OCZ.
      זיכרון הוא מאוד ... .. ערך!
      מקור Corsair על פי בחירתך הוא עני, 80Bronze = לא יעילים, קבלי Rubycon מונחים על מקורות זולים, מאוורר רועש, זול, למה אתה חושב מקור העלות בוחר בי להכפיל?
      מרכיבים כאלו שאתה צריך יציבות למקור מזון שאינו מאמין שהיא יכולה לספק יציבות, יעילות אינו מזכיר כי ברומניה הוא חשמל זול, או לא?.
      אני יכול להמשיך, אבל אני אפסיק כאן.

      • Andu הוא אמר

        קריסטי-admin:
        קודם כל אתה חייב לשאול, לקרוא על השינויים שמגיעים עם Sandy Bridge, במיוחד Sync מהיר.
        PROC לשים אותך שם הוא (מבחן ממוצע) חלש המרה יקרה יותר לא רוצה לדבר ...
        מלבד AMD הוא 45nm שלך (לעומת 32 5 i2500 k), זה אומר הרבה מה 6 ליבות חום, TDP 125w ללא קריר טוב?
        ביצועי הכרטיס הגראפי הם יקרים מדי אבל אם אני מוותר דיור התיק שלי אפילו על כרטיס מסך, SLI מאזני Sandy Bridge היעיל.
        אני לא מבין למה לקח לך SSD עלא, אם כי יש contoller SandForce מוגבל לחוזה בין IOPS SandForce ו OCZ.
        זיכרון הוא מאוד ... .. ערך!
        מקור Corsair על פי בחירתך הוא עני, 80Bronze = לא יעילים, קבלי Rubycon מונחים על מקורות זולים, מאוורר רועש, זול, למה אתה חושב מקור העלות בוחר בי להכפיל?
        מרכיבים כאלו שאתה צריך יציבות למקור מזון שאינו מאמין שהיא יכולה לספק יציבות, יעילות אינו מזכיר כי ברומניה הוא חשמל זול, או לא?.
        אני יכול להמשיך, אבל אני אפסיק כאן.  

        להשלים עם מקור, דיור, אתר SandyBridge, ננומטרים 32 וכו ', אני אומר את זה לי מערכת מוגדרת המערכת כדי לנצח בכל / מבחן המשחק.
        אני לא מבין איך אתה יכול לקחת את הדברים לשיווק (או שימושי) מגדר המהיר Sync.
        כן, אני לא יודע מה, אבל אני אומר לך משהו אחר: לאף אחד לא אכפת.
        דברים היו כמו כל מעבד / כרטיס וידאו סדרה חדש וכו ' Gen באתר ערוץ כפול = קרצוף רגל העץ. ביצועים גבוהים יותר, אבל גם זניח (2 / 5% = 0).
        אתה אומר שאתה לשים gtx460.
        זהו המקור של x שלי מוביל 2 6970 (המשחק נגמר).
        SSD ורטקס נבחר על ידי לי נגמר 2 הבדיקה שלך. לא הרבה, אבל זה.
        לא לשים לוע על חומר שיווקי. האם תמיד יש דברים חדשים, אתה לא צריך לעשות נקודה כדי להשיג אותם.
        בסופו של דבר, אתה תהיה שולל.

        • AdrianGudus הוא אמר

          Andu:
          להשלים עם מקור, דיור, אתר SandyBridge, ננומטרים 32 וכו ', אני אומר את זה לי מערכת מוגדרת המערכת כדי לנצח בכל / מבחן המשחק.
          אני לא מבין איך אתה יכול לקחת את הדברים לשיווק (או שימושי) מגדר המהיר Sync.
          כן, אני לא יודע מה, אבל אני אומר לך משהו אחר: לאף אחד לא אכפת.
          דברים היו כמו כל מעבד / כרטיס וידאו סדרה חדש וכו ' Gen באתר ערוץ כפול = קרצוף רגל העץ. ביצועים גבוהים יותר, אבל גם זניח (2 / 5% = 0).
          אתה אומר שאתה לשים gtx460.
          זהו המקור של x שלי מוביל 2 6970 (המשחק נגמר).
          SSD ורטקס נבחר על ידי לי נגמר 2 הבדיקה שלך. לא הרבה, אבל זה.
          לא לשים לוע על חומר שיווקי. האם תמיד יש דברים חדשים, אתה לא צריך לעשות נקודה כדי להשיג אותם.
          בסופו של דבר, אתה תהיה שולל.  

          זניח עבורכם שכנראה מאזינים לגוטה ביוטיוב ויושבים על הבלגן ונותנים מצלמת רשת לתינוקות. אין לך מושג מה המשמעות של פיתוח והטמעה של טכנולוגיות כאלה ובעיקר הזדמנות להשתמש בהן. מיהו חנון ומי שבאמת מבצע את העבודה במחשב האישי ולא רק רוצה שה CS והבלגן שלו יעבדו, הוא יביא בחשבון הרבה את הטכנולוגיות הללו. אתה יכול להיצמד ל- 512 מגה בייט של זיכרון RAM ככל שהבלגן הולך ... זה כל מה שחשוב לרובכם ...

  8. BGD הוא אמר

    כן, אנו מחכים למדריך עם מערכת ביצועים גבוהה וזולה ...

  9. BGD הוא אמר

    כריסטי, אבל אם אתה יכול לתת לנו את התוכנה הקטנה הזו עם תדירות הניסיון, ... אתה יכול לעשות הדרכה בנושא.

  10. לונוט הוא אמר

    פעמים 2 הוסיפו מקור הטעות, כך המחיר הוא קצת יותר נמוך

  11. waveboy2u הוא אמר
  12. סורין הוא אמר

    זה יהיה מעניין, tutoraial על הגדרת מערכת גשר סנדי ב ieftin.multumesc מאי.

    • sorin00098 הוא אמר

      סורין: זה יהיה מעניין, tutoraial על הגדרת מערכת גשר סנדי ב ieftin.multumesc מאי.  

      לצערי אני מסכים עם מחיר tine.Din הגיע קריסטי הוא לא שימושי.

  13. מריאן הוא אמר

    למען האמת לא הייתי אף פעם לא לקנות לוח אם מערכת + CPU לעלות דיור (ללא מקור)

  14. מריאן הוא אמר

    אבל אני יכול לומר כי נשארתי עם חלק ההדרכה, FHE כך לשמור על עבודה טובה!

  15. מריאן הוא אמר

    אבל אני יכול לומר כי נשארתי עם חלק הדרכה, כדי לשמור על עבודה טובה!

  16. ASUS הוא אמר

    קריסטי, מאז מחכה הדרכה זו, כן זה טוב מאוד, אבל דבר קטן שאני שם לב עלייך למה שלא תש בתצורת i7 2600K כי יש ברשותך, יש לך את לא פשוט מכפיל נעול, אבל עובר i5 אבל אם אמרת לה להגן SATA 3 מצפה SSD 3, ואם מחכה מעבדי אחרים שקע אחר אמר להדליק את קהל וקהל מעבדי אחרים מחוץ גשר סנדי, כך שאני כבר לא למהר כי מעל שנתי 1-2 תופענה iara מי יודע מה רעיון שהם אוספים אינטל Banisor כל כך טוב ולקחת את הרכיב החדש בראשותו. תודה על ההדרכה עשתה אבל השוק נראה 1155 או כל הלוחות אינם זמינים, כדי לא לתת כסף לזרוק אותי מדעתי. BAFTA

  17. MCI הוא אמר

    שלום. אני מכבד מאוד את מה שאתה עושה. אבל הדרכה זה נראה חלש למדי, כי זה יכול לקחת משהו הרבה יותר טוב פחות כסף.
    הנה רק דוגמה אחת, ואני בטוח שאנחנו יכולים לעשות הרבה יותר טוב ממני וכאן: http://www.pcgarage.ro/vizualizare-wishlist/342448/ . יום טוב, ותודה על העבודה הקשה שלך!

    • AdrianGudus הוא אמר

      MCIהיי. אני מכבד מאוד את מה שאתה עושה. אבל הדרכה זה נראה חלש למדי, כי זה יכול לקחת משהו הרבה יותר טוב פחות כסף.
      הנה רק דוגמה אחת, ואני בטוח שאנחנו יכולים לעשות הרבה יותר טוב ממני וכאן: http://www.pcgarage.ro/vizualizare-wishlist/342448/ . יום טוב, ותודה על העבודה הקשה שלך!  

      לוח האם שתבחרו הוא מעט "נמוך" אני לא רואה טעם שיש וידאו משולב כל עוד יש לכם גשר חול וגרפיקה משולבת עליו. מדוע קניתם את כרטיס המסך אם בכל זאת בחרתם בלוח אם עם וידאו משולב? בנוסף יש לך מעט מדי USB שיותר ויותר אנשים צריכים היום. כל הזבל שהכנסנו למחשב הוא על USB. מחבר VGA ו- DVI אינו שימושי אם אתה קונה כרטיס מסך ייעודי. הצלחת של כריסטי נראית לי הכי אידיאלית ואני לא אומר שהוא הקולגה שלי אלא בגלל שזו האמת.

  18. Calin הוא אמר

    מקור יקר .. זכרונות חזקים מדי לא 2000MHz כל כך הרבה שאתה יכול לעשות עם fracventa, המעבד יכול לאו משהו טוב דיור יקרה, יקרה מאוד, אימת HHD .. אני חושב היא תצורת ההשראה ביותר.

    • Calin: יקר המקור .. זכרונות חזקים מדי לא 2000MHz כל כך הרבה שאתה יכול לעשות עם fracventa, המעבד יכול לאו משהו טוב הדיור יקר, יקר מאוד, אימה HHD .. אני חושב היא תצורת השראה ביותר.  

      כונן קשיח שמתי רק אחסון עבור מערכת בחרנו SSD אשר כיום הוא המחיר הטוב ביותר הזמין בשוק שלנו.
      הדיור הוא לאניני טעם שאינו רוצים להשקיע יותר מדי, מקמו הדרכת חלופה זולה יותר.
      זיכרונות הם מאוד מהר, לוח האם תומך עד 2200 ואפילו יותר, אם אתה חושב שזה על תדירות גבוהה לגרום לאחרים 1333 או 1600 מאותה סדרה, אבל לא רואה את הנקודה, למה אתה רוצה במהירות נמוכה יותר, במיוחד הוא מעבד סופר מהיר.
      אם אנחנו מדברים על מעבד, זה הוא חיה, אתר overclock הוא סופר קל בימינו, כל שעליך לעשות הוא להעלות את מכפיל, ניגש אל 4.9 או 5.0 הולך לכל מקום הטנק, אני Sandy Bridge ותאמין לי אני יודע אני אומר, מי שרוצה מעבד נמצא תחת הדרכה עבור אלטרנטיבה טובה יותר, אבל אני לא ממליץ, המחיר הוא גבוה מדי וביצועים אינם משתנים עם המחיר ברמה זו.

  19. זום הוא אמר

    RW.In דורות עם דיור, רובכם אין לי מושג מה זה נראה כמו מערכת במקרה כזה. אם אי פעם לקבל את ההזדמנות לראות אותך חי זה פגז לשנות מה הוא שווה את כל הכסף מדי scumpa.Dupa לי.
    http://www.youtube.com/watch?v=Whe2aQFWd5Y

    • זום: RW.In דורות עם דיור, רובכם אין לי מושג מה זה נראה כמו מערכת במקרה כזה. אם אי פעם לקבל את ההזדמנות לראות אותך חי זה פגז לשנות מה הוא שווה את כל הכסף מדי scumpa.Dupa לי.http://www.youtube.com/watch?v=Whe2aQFWd5Y  

      ראיתי את זה לחיות והייתי המום, הוא יצירת האמנות, אולי זה קצת יקר אבל אני לא חושב שאתה תקנה ארון אחר בשנתי 10 הבאות.
      כלומר עבור מי מיועד תשוקה זה לזה, שלחתי אלטרנטיבה במקרה זה.

  20. מריוס פלורין הוא אמר

    קריסטי תצורה acestasta מאוד בעתיד הייתי ממש כמו סמי לקנות מחשב זה היה לי קצת זמן אקו"ם Brigde חול האם התצורה asceasta. מאוד קשה

  21. מר בעיה הוא אמר

    איך נקרא בחור גאדג 'ט כי אני משתמש עבור מעבד?

  22. cretzu הוא אמר

    קשיח אבל שכחה קריר SandyBridge או ללכת בלי? ועוד דבר אחד, אפילו DVD-RW או לעזאזל התצורה של BlueRay, אה?

    • AdrianGudus הוא אמר

      cretzuקשיח אבל שכחה קריר SandyBridge או ללכת בלי? ועוד דבר אחד, אפילו DVD-RW או לעזאזל התצורה של BlueRay, אה?  

      30.000 שנאמר פעמי הדרכות אחרות שאנחנו עדיין יש בתצורות הקשורים באתר כמו:
      מעבד BOX אומר מעבד שמגיע התאגרף מוכן עם כל מה שאתה צריך, כולל: קריר, מאוורר, תרכובת תרמית להחיל מוכן או סוגרים או אביזרים לחיזוק.
      כאשר מחפשים מעבד ולאחר מכן לכתוב פירוש השם יש BOX הכל בתיבה.

      • Mihai.m הוא אמר

        AdrianGudus:
        30.000 שנאמר פעמי הדרכות אחרות שאנחנו עדיין יש בתצורות הקשורים באתר כמו:
        מעבד BOX אומר מעבד שמגיע התאגרף מוכן עם כל מה שאתה צריך, כולל: קריר, מאוורר, תרכובת תרמית להחיל מוכן או סוגרים או אביזרים לחיזוק.
        כאשר מחפשים מעבד ולאחר מכן לכתוב פירוש השם יש BOX הכל בתיבה.
          

        ברצינות, לפני שהיה יהיר, ואתה רואה שאתר i5 לא COOLER רק ל- i7 יש צידנית. ב- i5 2500k ב- emag כתוב בבירור ובגדול "לא כולל צידנית" בתיאור המוצר. היזהר, אם אתה קונה את סנדי ברידג ', יש כאלה שמצנן ואחרים לא. גם אם יש לו את תיבת השם.

  23. Alex996 הוא אמר

    ברכות כל הכבוד לפני שאתה לוקח עבודה exelenta.Sistemul הוא יעיל אך skumpica. בבקשה אם אתה יכול ויש לך זמן, לבצע הדרכה על HirensBooCD klar 13.01 כי ראיתי שיכול להיות interesat.Inca פעם נוספת וכן הלאה tinetio ברכותינו !!!

  24. ליביו הוא אמר

    Neai לא משוגע בכלל סירחון חריף מערכת cap.Foarte טוב אבל שווה מחצית חודשים !! אתה לנסוע לחו"ל ולקנות מערכת יכול לתת חודשים 2 סאטי סאטי יכול לקנות ורמקולים ופלזמה etc.Mai השמים כך הדרכות על מערכת סנדי ברידג 'מאי ביצועים !!! ואם עדיין אין avi גשר על מרץ עדיין מטריד !! מזל טוב !! אני מעריך את העבודה שלך !!

  25. לונוט הוא אמר

    שלום עושה עבודה טובה למרות המערכת היא די יקרה :) לתת ביצועים גבוהים !!!! שוב מזל טוב!

  26. AdrianGudus הוא אמר

    קריסטי-admin:
    דיי מבאס ... GTX460 Nvidia.
    הדפס מחדל 3dmark06, לא הלם.  

    inganfati Ciumpalacii חושב בחורים שאין להם מושג מה מחשב אתם אוכלים הופעה לדעת איזה 21709 ב 3DMark?

    • קריסטי הוא אמר

      AdrianGudus:
      inganfati Ciumpalacii חושב בחורים שאין להם מושג מה מחשב אתם אוכלים הופעה לדעת איזה 21709 ב 3DMark?   

      הו מלך יקר דיבר מחשבים מה לומר.
      רוב צודקים עבור מערכת זו אינה מידתית. כי הכסף לקבל i7 לבין GTX או GTX 570 560 470 GTX TI או אולי HD6950 כל זאת ללא דיון על GTX 460 הביצועים.
      ולא cocolasiti GTX 460 אז זה לא נס, זה כרטיס מסך ביצועים אומרים כי יחס איכות / המחיר הטוב ביותר של NVIDIA. כאשר יש לך יותר £ 5000 עבור GTX לא לחשוב על 460.
      לפחות להיות הוגן ולהכיר שזה לא במערכת אידל כי הכסף שיכול להיות טוב יותר.

      • ויורל הוא אמר

        קריסטי:
        הו מלך יקר דיבר מחשבים מה לומר.
        רוב צודקים עבור מערכת זו אינה מידתית. כי הכסף לקבל i7 לבין GTX או GTX 570 560 470 GTX TI או אולי HD6950 כל זאת ללא דיון על GTX 460 הביצועים.
        ולא cocolasiti GTX 460 אז זה לא נס, זה כרטיס מסך ביצועים אומרים כי יחס איכות / המחיר הטוב ביותר של NVIDIA. כאשר יש לך יותר £ 5000 עבור GTX לא לחשוב על 460.
        לפחות להיות הוגן ולהכיר שזה לא במערכת אידל כי הכסף שיכול להיות טוב יותר.  

        אתה לגמרי מזה, הננה. i5 2500k זהה או טוב יותר מאשר i7 930 או 950 (לכלול i7 2600k) כי הם 2-3 מיליון יותר יקר. בנוסף i5 2500k יש נעולה מכפיל כך לירות השעון concluzia.Clock / SandyBridge מהיר יותר פלטפורמת מעבד הישן i7 1366 ו מהר יותר מכל דבר AMD כיום, אפילו יותר מאשר העליון של הטווח שיש לו ליבות 6. הביטוי של אדריאן "אתה חושב שבחורים inganfati ciumpalacii שאין להם מושג מה מחשב אתם אוכלים הופעה לדעת איזה 21709 ב 3DMark? "אומר הכל.

        • קריסטי הוא אמר

          ויורל:
          אתה לגמרי מזה, הננה. i5 2500k זהה או טוב יותר מאשר i7 930 או 950 (לכלול i7 2600k) כי הם 2-3 מיליון יותר יקר. בנוסף i5 2500k יש נעולה מכפיל כך לירות השעון concluzia.Clock / SandyBridge מהיר יותר פלטפורמת מעבד הישן i7 1366 ו מהר יותר מכל דבר AMD כיום, אפילו יותר מאשר העליון של הטווח שיש לו ליבות 6. הביטוי של אדריאן "אתה חושב שבחורים inganfati ciumpalacii שאין להם מושג מה מחשב אתם אוכלים הופעה לדעת איזה 21709 ב 3DMark? "אומר הכל.  

          לתת לי על מי נתן לך את עורך הדין אתה ??
          ואם אתם רוצים לדעת עוד i7 2600k התכוונתי כאשר דברתי על i7 מעוד שקע בטוח שציינתי את זה. אני אומר לך הם בנפרד עבור כל כך כתב כמו שציינתי i7 מאטאלה מלבד כרטיס מסך יש לך מה לומר או לא ויש מלבד ???
          "הביטוי של אדריאן" הוא מטופש ומקומם כעורך עיתון יאמר כי הקוראים הם אידיוטים או משהו לא נעשה שחסר לך שכל ישר.

          • ויורל הוא אמר

            קריסטי:
            לתת לי על מי נתן לך את עורך הדין אתה ??
            ואם אתם רוצים לדעת עוד i7 2600k התכוונתי כאשר דברתי על i7 מעוד שקע בטוח שציינתי את זה. אני אומר לך הם בנפרד עבור כל כך כתב כמו שציינתי i7 מאטאלה מלבד כרטיס מסך יש לך מה לומר או לא ויש מלבד ???
            "הביטוי של אדריאן" הוא מטופש ומקומם כעורך עיתון יאמר כי הקוראים הם אידיוטים או משהו לא נעשה שחסר לך שכל ישר.
              

            ובכן כרטיס המסך כדי לראות אותו, כן, Hd6950 בלגן של כרטיס מסך במחיר לא שווה את זה. AMD EOL.

          • קריסטי הוא אמר

            ויורל:
            ובכן כרטיס המסך כדי לראות אותו, כן, Hd6950 בלגן של כרטיס מסך במחיר לא שווה את זה. AMD EOL.  

            ברצינות ???? כמה הסובייקטיביות טיעונים חלשים מאוד.
            HD6950 הוא כרטיס מסך טוב, במיוחד ברזולוציות גבוהות מאוד ואשר לאחרונה ירד המחיר בדגמים מסוימים ועם קצת מזל אתה יכול לבטל את חסימת HD6970.
            כמה קשית HD9650 למצוא צלחת זו בין ליי 1000 1500 ולא ביצועים הרבה שהם מציעים.
            וכפי שאמרתי "אולי hd6950" זה אם אתה יודע לקרוא אז זה נשאר לבקשת האדם שקונה את המערכת אולי ימצא חן בעיני כרטיס המסך הזה עם 3 צגים, אבל מה להבין, אני יכול להציע HD6870. שכרטיסי המסך שהצעתי טובים יותר מ- gtx 640 ונכנסים לתקציב ולכן הצעתי אותם. כפי שראיתי, אתה מתחבר לרכיב ושומר עליו בזה, אינך מסוגל להסתכל על התמונה הגדולה או מה שאני רוצה לומר הוא שבכסף הזה תוכל לבנות מערכת טובה יותר.

  27. cretzu הוא אמר

    סליחה! אתה צודק, אבל אנחנו לא תיבת צידניות מעולם לא השתמש (רעש + יעיל) אבל DVD-RW או BR הכל שכחתם! מזל טוב!

  28. Andu:
    להשלים עם מקור, דיור, אתר SandyBridge, ננומטרים 32 וכו ', אני אומר את זה לי מערכת מוגדרת המערכת כדי לנצח בכל / מבחן המשחק.
    אני לא מבין איך אתה יכול לקחת את הדברים לשיווק (או שימושי) מגדר המהיר Sync.
    כן, אני לא יודע מה, אבל אני אומר לך משהו אחר: לאף אחד לא אכפת.
    דברים היו כמו כל מעבד / כרטיס וידאו סדרה חדש וכו ' Gen באתר ערוץ כפול = קרצוף רגל העץ. ביצועים גבוהים יותר, אבל גם זניח (2 / 5% = 0).
    אתה אומר שאתה לשים gtx460.
    זהו המקור של x שלי מוביל 2 6970 (המשחק נגמר).
    SSD ורטקס נבחר על ידי לי נגמר 2 הבדיקה שלך. לא הרבה, אבל זה.
    לא לשים לוע על חומר שיווקי. האם תמיד יש דברים חדשים, אתה לא צריך לעשות נקודה כדי להשיג אותם.
    בסופו של דבר, אתה תהיה שולל.  

    כשהייתי קטנה הייתי עושה אוסף של הפתעות, אני זוכר שהיה לי הפתעה עם פורשה, כל שברתי עם הפתעה כי.
    בסופו של דבר אחד הופיע עם דטומסו, שגרם לי להיות חולה מאוד, אני זוכר, כאילו אני מרגיש מושפל, הפורשה שלי מכניסה רק 300 לשעה והפתעתו מציבה 335, אתה יודע.
    הפתעות, הפתעות ... .., באיזו זמנים, מציאת טורבו.
    בידך נזכר בילדות, הייתי בערך בגילך בזמן.

  29. אנדריי סטפן הוא אמר

    עשיתי PC בדיוק כמו במדריך זה, זה בא חשבון החשמל שלכם! אמי לקחה המחשב שלי נזרק מהחלון, ואני בעקבותיו.

  30. ויורל הוא אמר

    מערכת קריסטי עשה מלא מגיע הכסף.
    אתה יכול לחכות ולקנות i7 2600k או 2500k.
    אני 2600k אתר על התחנה הביתה ואנחנו לא נותנים יותר מ ידני 5,1 GHz 1.46v / LLC higt לקזז + 0.110.Mai מ 5.1 לא רוצה שום איך, אפילו Windows לא אתחול, נותר חסומים על ידי המחשב החל. ניסיתי את כל האפשרויות, iam נתן 1.55 ועדיין לא רוצה, כי הוא היה לנו מזל רע עם העותק שלי, אצווה רע.
    Andu:
    האיש, כיום לאינטל במהלך AMD. ליבות משחקי 6 לשבת בחיבוק ידיים אם לא לעשות עריכת וידאו או לדאוג האתר 3d (במקרה שלי 3d גרפי AMD הוא די טוב אבל, תסלח לי, אני מעדיף אינטל).
    דעו כי Nvidia נגמר AMD ב 6970 actuala.Amd הוא בלגן באותו כסף, אם יש לך כסף אתה יכול לקבל 6970 מ 2 מיליון ואתם קונים GTX570 נגמר כי AMD 6970. CUDA ו PhysX בנוסף לך מה AMD לא יודע gasesti.Daca לא CUDA (ארכיטקטורה התקן Unified Compute) הוא מהדר ומערכת של תוכניות הפיתוח מתוכנן לפעול על NVIDIA GPUs. תוכניות מקצועיות רבות יישמו CUDA, ואנחנו יודעים שהם.
    הזיכרונות האלה לא נועדו ל"שטויות ". חובב אובר-קלוק יודע אילו זיכרונות לקנות, אלו שתבחרו "ערך" מדי, כמו שאומרים השמות. ש- Vertex OCZ SSD טוב יותר מזה שבחרת, ה- Adata S599 הסובל מקלט / פלט.
    מקור Corsair 750TX כי CWT עשה V2 כל כך רע, הדבר הטוב היחיד שאתה מכניס תצורה הוא Andu עלא Samsung HDD 1TB F3 המהווה את Sata2 המהירה של 1 TB HDD.
    אז לדעתי רע מאוד והרבה כסף לתת לו Andu.

  31. cuibaru הוא אמר

    אדריאן קריסטי אבקשך מאוד נחמד לספר לי את דעתך על מערכת זו שקניתי האתר saptamana.va 1 שלי עוקב אחרי כבר מההתחלה ואני המלצתי הרבה מאוד אנשים, כך הייתי מתפלל תגיד לי את דעתך הכנה, ואם אתה רוצה שאני ממליץ צג וכרטיס וידאו (בין 3 ו 4 מיליון דולר כל אחת) והמתינו לתשובה אתה מעביר!
    אני מברך אתכם!

  32. Costelina הוא אמר

    דה הנראים למרחוק שיודעים הדרכות הכי טוב שאתה יודע שאתה עושה קריסטי explici.pentru ההערה להיות ואני חושב לגבי אותה כי החבר'ה האלה לעבוד על מה fac.va אנא לעשות הדרכות למחשבים מבוגרים בגלל שיש הרבה אנשים שיש להם מחשבים ישנים כי היא לעזור לנו ואלה שאנחנו עושים כדי להיות יעילים יותר .eu old'm בטוח שיש פתרונות אשמח מאוד אם אני רואה המסייע לנו מבחינת asta.urmaresc ההדרכות בהנאה שלך

  33. אלכס הוא אמר

    היי, שאלה כמעט לחלוטין מעבר לאלה שנדונו כאן.

    אם אני קונה 2mhz עם זיכרון XMP פרופילים 1600gb לקינגסטון, שעובדת על XMP פלטפורמת AMD (א GX890 עם X3 455) ואינו להשפיע בכל דרך שהיא.

    תודה.

    _______________________________________

    ככל שהמערכת לעיל, וכמי אמורים לעיל,
    - המקרה יקר יותר מכרטיס המסך
    - מקור עם 4 מחברי PCI-X ללוח אם התומך בשני לוחות כאלה בלבד
    + הגרסה השניה נראית בסדר דיור יותר

    • אלכסהיי, שאלה כמעט לחלוטין מעבר לאלה שנדונו כאן.
      אם אני קונה 2mhz עם זיכרון XMP פרופילים 1600gb לקינגסטון, שעובדת על XMP פלטפורמת AMD (א GX890 עם X3 455) או אין השפעה בכל fel.Mersi ._______________________________________ ככל שמערכת לעיל, כאומר ומישהו לעיל
      - המקרה יקר יותר מכרטיס המסך
      - מקור עם 4 מחברי PCI-X ללוח אם התומך בשני לוחות כאלה בלבד
      + הגרסה השניה נראית בסדר דיור יותר  

      אני לא יודע למה אתה אפילו לתת דעה אם אתה לא ראית בחייך ביצועי הכרטיס הגראפי.
      עבור כרטיסי מסך הביצועים הכלליים שלך מכילים שני מחברי PCI-X altimentare או שניים 6 או 6 אחד ואחד 8.
      לאלו המאמינים כי דיור הוא יקר מדי, שמתי בתחתית חלופה זולה יותר, אתה יכול לקנות דיור ליי 80.
      אנא להימנע בעתיד, אחרת זה יגרום גילוח.

  34. שלום הוא אמר

    בואו להיות aproptie שאתר הדחפור Llano ולתת אותו לקרקע עם אינטל
    http://www.youtube.com/watch?v=mdPi4GPEI74&feature=player_embedded

    • ויורל הוא אמר

      שלום: בואו הבולדוזר הוא aproptie באתר ולתת קרקע Llano עם אינטל
      http://www.youtube.com/watch?v=mdPi4GPEI74&feature=player_embedded  

      עד אז אתה יכול לחלום. תירגע לא להיות מצב שבו AMD גם לתת אינטל הקרקע הוא ההפך ממה שאני רואה eu.Cand AMD לשחרר Lano אז זה יכול להיות מגיע Ivy Bridge וכמעט אין סיכוי AMD אבל אה, מה אתה לא צריך fanboy. אני חושב משקפיים ללבוש שמודפסים עם הלוגו שלך יכול לראות את העתיד AMD AMD ei.Poate ידי לספר לנו מה יקרה AMD בחודשים הקרובים. עד אז מקור קטן, AMD אין מקום על התיבה וההערות האלה.

      • קריסטי הוא אמר

        ויורל:
        עד אז אתה יכול לחלום. תירגע לא להיות מצב שבו AMD גם לתת אינטל הקרקע הוא ההפך ממה שאני רואה eu.Cand AMD לשחרר Lano אז זה יכול להיות מגיע Ivy Bridge וכמעט אין סיכוי AMD אבל אה, מה אתה לא צריך fanboy. אני חושב משקפיים ללבוש שמודפסים עם הלוגו שלך יכול לראות את העתיד AMD AMD ei.Poate ידי לספר לנו מה יקרה AMD בחודשים הקרובים. עד אז מקור קטן, AMD אין מקום על התיבה וההערות האלה.  

        דחפור ארכיטקטורת מעבדים חדש Lano יתרחש לא יאוחר בקיץ הזה והם שונים מאלה שיש לנו כרגע להשתמש ארכיטקטורה חדשה.
        אם מעבד של AMD ייתן לי 90% מביצועי החזקים Sandy Bridge בכל% מחיר 40-50 חייב התחתון מקבל מכה בראש לא לבחור AMD.

  35. MACKO הוא אמר

    FRUMAST TUTORIAL

    tutorialu לחכות Sandy Bridge אבל עם רכיבים זולים

  36. Robert.L הוא אמר

    אהלן! PTR. קריסטי השאלות הבאות:
    מדוע הסכום בקטע עברת על הפלטפורמה החדשה של אינטל עדיין לא היו לי בעיות עם שגיאת עיצוב השבבים H / P67?
    -כיצד אתה שעסקת הנסיגה מן השוק של שבבים אלה?
    -A חייב לחזור מחכה להפעיל מחדש את תיקוני לוח אם חדשים B3 בתקופה זו הופעתו בשוק של פלטפורמות חדשות או צלחת כי השאיר הכול?
    תודה!

    • Robert.L: היי! PTR. קריסטי השאלות הבאות:
      מדוע הסכום בקטע עברת על הפלטפורמה החדשה של אינטל עדיין לא היו לי בעיות עם שגיאת עיצוב השבבים H / P67?
      -כיצד אתה שעסקת הנסיגה מן השוק של שבבים אלה?
      -A חייב לחזור מחכה להפעיל מחדש את תיקוני לוח אם חדשים B3 בתקופה זו הופעתו בשוק של פלטפורמות חדשות או צלחת כי השאיר הכול?
      תודה!  

      לא היה לי שום בעיה, אלה מאינטל אומרים כי הבעיה נראית 5% של לוחות אם בתוך פרק זמן של שנתי 3 על שימוש אינטנסיבי יותר.
      כאשר יש לך בעיה ללכת לשירות לשנות צלחתי.

  37. קריסטי הוא אמר

    אהלן! PTR. קריסטי יש לי שאלה לגבי שקע 1366 רכשתי לאחרונה צלחת

    בסיס פרמית p6x58d, הבעיה היא שאני לא יודע מה הרכיבים לבחור על לוח זה כאן

    כוונתי כוח המעבד והזיכרון. המעבד הולך i7 960 3.2 GHz הוא קיצוני

    אף אחד לא יותר טוב אסים יקרים מדי לא יודעים מה לבחור, הוא עולה על מקור זיכרון הכוללת הייתי רוצה

    להיות הכי טוב, 16 GB ראם מספיק אני אומר, התדירות היא יותר קשה. לשים את אסי כרטיס מסך

    GeForce GTX Ti 560 שתי חתיכות, מעבד קירור נוזל מן ההתחלה, SATA SSD עם HDD 3

    נורמלי. צג HD מלא אינץ 24, אני רוצה לחזור למקור האור על התצורה שצוינה.

    שימוש משחקי מחשב ושיחות ועידה בוידאו HD, מצלמות וידאו HD להשתמש בהודעה

    הזרמת מצלמת אני צריך כמובן טרי שאני צריכה להקה סופר

    אז זה מה יהיה להעלות את המערכת שלי למעשה מערכת המחשב השולחני הראשונה שלי המשמשת כיום

    ה- MacBook הם סופר מרוצה זה, אבל אתה לא יכול לעשות עם זה מה שציינתי לעיל אני מקווה

    וידאו של מורה להתרחש שקע 1366 היבטים קשור.

    אודות הדרכות אין לי מילים הם סופר במיוחד למתחילים בעניינים הרבה כדי

    תצורת מחשב כמו א-לה קארט ואנחנו עדיין סרטון תודה

    הדרכות.

    • AdrianGudus הוא אמר

      קריסטי: היי! PTR. יש לי שקע קריסטי intrebarelegata 1366 רכשתי לאחרונה צלחת
      בהתבסס פרמית p6 × 58d, הבעיה היא שאתה לא יודע מה רכיבי alegpentru aicima מתכוונים לוח מעבד זה כוח וזיכרון. באותו procesormerge i7 960 3.2 GHz הוא הקיצוני
      אף אחד לא יותר טוב אסים יקרים מדי לא יודעים מה לבחור, הוא עולה על מקור זיכרון הכוללת הייתי רוצה
      להיות הכי טוב, 16 GB ראם מספיק אני אומר, התדירות היא 560 Ti GTX GeForce וידאו כרטיס asipune יותר greu.la שתי חתיכות, מעבד קירור נוזלי מההתחלה, דיסק קשיח SATA ssdcu ו 3
      נורמלי. HD מלא אינץ 24 לפקח, אני חוזר הצדוקים lejertoata התצורה שצוינה מקור.
      שימוש במשחקי מחשב ווידאו ועידה HD, HD camereavideo לשימוש על הפוסט
      אני צריך זרם מצלם שבאופן טבעי הנקי voiavea צריך להקה סופר
      אז זה מה יהיה להעלות את המערכת שלי, מערכת שולחן העבודה שלי המשמשת כיום defaptprimul
      ה- MacBook שמחים סופר עם זה, אבל אתה לא יכול לעשות עם זה מה שציינתי לעיל אני מקווה להתרחש הדרכות וידאו הדרכה שקע היבטים הקשורים 1366.Despre אין לי מילים הם סופר במיוחד incepatoriconteazafoarte הרבה
      תצורת מחשב כמו א-לה קארט ואנחנו עדיין להודות videotutoriale.  

      עבור המקור, יש לנו כבר מדריך ... רשום בתיבת החיפוש בצד ימין בשוליים השחורים: מדריך לרכישת המקור, הזן ותמצא את המדריך.

  38. אליטה הוא אמר

    קריסטי מה לשים לך שם בחוץ הוא תחביב יותר
    ראש שיכון איש לא יוכל לשטות המוגזמת 1400 לתת ליי דיור הרבה שלדים קטנים המציע את אותם ביצועים במחיר יותר מחברת Hitachi mic.O גם אבק ראיתי בחרת רק אבל כשאתה מתעורר אתרי אחסון רע שמגיעים עליכם ועל שגיאות CRC אתה מקבל cap.SSD הידיים בסדר בחרתי בעצמי, אז הוא עלא מערכת מקור מוגזם
    אני לא חושב לזרוק מערכת כסף עלא במיוחד כפי שהם הרבה חלופות טובות יותר באותו מחיר.
    הנה רשימת משאלות יותר בסדר.

    http://www.pcgarage.ro/vizualizare-wishlist/343186/

    • Mihai.m הוא אמר

      אליטה: חברה גם אבק מאשר ראיתי Hitachi בחר רק לאחסון אבל כשאתה מתעורר אתרים רעים שמגיעים אליכם ואתה לקחת את הידות שגיאות CRC כאב הראש

      זה מה שאתה חושב, ילד. יש לי היטאצ'י של 80 ג'יגה בייט לכל חוט (גדול כמו מחבר ...). כוונתי היא ששאר המחשבים האישיים השתנו תמיד מלבד הכונן הקשיח הזה, לוחות אם, מעבדים וכו '. היה לי את זה במחשב Pentium 4 בשקע 468, או משהו כזה, נקנה בשנת 2001. מעולם לא היו לי שום בעיות עם זה אבל החלפתי 3 כוננים קשיחים אחרים. וזה עדיין עובד, למרות שאני לא משתמש בו הרבה, אני שומר אותו שם למקרה שיש לי כמה תמונות של סרטונים משפחתיים ושאר שטויות כאלה, הוא יושב שם ומסתובב אבל אם אני לא לוקח אותו אני אפילו לא יכול לשמוע אותו. היטאצ'י היא חברה טובה לדעתי ואתה צריך ליידע את עצמך לפני שאתה פותח את הפה, אם אתה רוצה אתה יכול ולחשוב קדימה. ואל תיקח אותי עם "החריג שמחזק את הכלל" כי אתה לא יודע כי אני עדיין יודע על 3 אנשים שמשתמשים בכוננים קשיחים מ- hitachi בלי שום בעיה. החברה הייתה בין היצרניות הקשות הראשונות, מ- עד כמה שידוע לי, ויש לו רק מוצרים בעלי ביצועים גבוהים בתחומים אחרים. לדוגמא, מצלמות וידאו מקצועיות בעלות ביצועים גבוהים (הרבה טלוויזיה אנו משתמשים בהם), שרתים וחלקי רשת אחרים, חלקי חומרה המשמשים בתעשיית הרכב ועוד.

  39. נוצרי הוא אמר

    אז אני רוצה להראות איך לעשות procesor.am overclock לוח האם ASUS אינטל core2duo E7200.Si שאני p43 p5kr על 775 sockhet

  40. ראדו הוא אמר

    בברכה
    הדרכה ניס קריסטי אבל אתה יכול לעשות ואתה הדרכה כיצד להגדיר מחשב בפחות סביב Sumet של 15 million'd רוצים לנצל שלי ואני עכשיו איך מחשב חדש בקרוב אותו סביב EUR 15 מיליון אם אתה יכול לעזור לי תודה ביצוע הדרכה.
    מזל טוב

  41. סטפן הוא אמר

    שלום אני מעוניין עצמי לבין מחשב בתוך bridge.nu חולי פלטפורמת 40-45mil שאני רוצה לעשות באמת מעוניין overclok במרץ אבל כוח עיבוד כרטיס וידאו גבוה 1gb gdr5 כל עזרה היא בן venit.iar הדרכה מאוד tinrtio עשה זאת

  42. יונל פופ הוא אמר

    עמי אני מוכן למכור את המחשב ואני רוצה ללכת Sandy Bridge, משנה עכשיו יש לי מחשב כי הם מרוצים אבל עמי לעשות עם שנת ochiul.am תצורת פלטפורמה החדשה הזו עד כה: מחשב:
    מהדורה הבית Vista מערכת הפעלה Microsoft Windows
    Service Pack Service Pack 2
    4.09.00.0904 DirectX (DirectX 9.0c)
    שם מחשב Gigabyte (GIGABYTE)
    שם משתמש nelutu

    האם:
    סוג מעבד פנטיום III Xeon Intel, 2900 MHz
    שם האם ידוע
    לא ידוע מערכת שבבים בלוח האם
    3328 זיכרון מערכת MB
    סוג פרס BIOS מודולרי (12 / 30 / 08)
    יציאות תקשורת יציאת תקשורת (COM1)
    יציאות תקשורת מדפסת הנמל (LPT1)

    וידאו:
    GeForce מתאם וידאו GT 9500
    GeForce מתאם וידאו GT 9500
    PnP Generic צג צג [Nodb] (85LMTF037845)

    מולטימדיה:
    Controller אודיו מתאם אודיו בהבחנה גבוהה [Nodb]

    אחסון:
    אינטל (R) ICH10 Family IDE בקר 2 יציאות ATA אחסון בקר 2 - 3A26
    אינטל (R) ICH10 Family IDE בקר 4 יציאות ATA אחסון בקר 1 - 3A20
    תקן Dual Channel PCI IDE Controller IDE Controller
    בקר SCSI / SCSI RAID הבקר המארח MagicISO
    RAID Controller SCSI / iSCSI יוזם Microsoft
    כונן תקליטונים תקליטונים
    התקן כונן דיסק SAMSUNG HD161HJ ATA
    כונן אופטי וירטואלי DVD MagicISO ROM0000
    התקן כונן אופטי SH-S223F TSSTcorp CDDVDW ATA
    מצב Smart HDD לא ידוע

    מחיצות:
    C: (NTFS) 76315 MB (מגה-בתים פנויים 11730)
    D: (NTFS) 76308 MB (מגה-בתים פנויים 16667)
    קיבולת 149.0 GB (27.7 GB זמין)

    התקני קלט:
    מקלדת מקלדת Standard PS / 2
    עכבר עכבר HID-compliant

    רשת מקומית:
    RTL8168C Realtek מתאם רשת (P) / 8111C (P) Family PCI-E Gigabit Ethernet NIC (NDIS 6.0) (192.168.1.10)
    Host-רק VirtualBox מתאם מתאם רשת Ethernet (192.168.56.1)

    התקנים:
    סופר מדפסת Microsoft XPS Document
    בקר אינטל USB R (I) ICH1 משפחתי מארח USB אוניברסלי - 10A3 [NoDB]
    בקר אינטל USB R (I) ICH1 משפחתי מארח USB אוניברסלי - 10A3 [NoDB]
    בקר אינטל USB R (I) ICH1 משפחתי מארח USB אוניברסלי - 10A3 [NoDB]
    בקר אינטל USB R (I) ICH1 משפחתי מארח USB אוניברסלי - 10A3 [NoDB]
    בקר אינטל USB R (I) ICH1 משפחתי מארח USB אוניברסלי - 10A3 [NoDB]
    בקר אינטל USB R (I) ICH1 משפחתי מארח USB אוניברסלי - 10A3 [NoDB]
    בקר USB R של אינטל (R) ICH2 משפחתי מארח USB משופר - 10A3A [NoDB]
    בקר USB R Intel (R) ICH2 בקר מארח USB משופר - 10A3C [NoDB]
    התקן USB התקן USB ממשק אנוש

    ——– [DMI] ——————————————————————————————————————

    [BIOS]

    תכונות ה- BIOS:
    פרס יצרן תוכנת International, Inc
    גרסת F9c
    תאריך ייצור 12 / 30 / 2008
    גודל 1024 KB
    התקני אתחול תקליטון, דיסק קשיח, CD-ROM, ZIP ATAPI, LS-120
    תכונות Flash BIOS, צל BIOS, Boot ניתנים לבחירה, ESD, BBS
    תקנים נתמכים DMI, APM, ACPI, PnP
    תכונות מורחבות PCI, USB

    [מערכת]

    מערכת ותכונות:
    טכנולוגיה ושות יצרן Gigabyte בע"מ
    מוצרים EP43-DS3L
    ID unic 00000000-00000000-0000001F-D0944B66
    סוג השכמה מתג ההפעלה

    [האם]

    תכונות לוח האם:
    טכנולוגיה ושות יצרן Gigabyte בע"מ
    מוצרים EP43-DS3L
    xx גרסה

    [שלדה]

    שלדה ותכונות:
    טכנולוגיה ושות יצרן Gigabyte בע"מ
    שולחן סוג

    [בקר זיכרון]

    תכונות בקר זיכרון:
    שיטה לאיתור שגיאות באיתור זוגיות 8 הסיבית
    תיקון שגיאות דבר
    תומך בזיכרון 1-Way Interleave
    נוכח זיכרון Interleave 1-Way
    מתיחות נתמכות 5V
    הקיבולת המרבית של מודול זיכרון 1024 MB
    חריצי זיכרון 4

    [מעבדים / Intel (R) Core (TM) Duo CPU 2]

    תכונות מעבדות:
    אינטל יצרן
    אינטל גרסה (R) Core (TM) Duo CPU 2
    266 MHz מהירות שעון חיצוני
    4000 MHz מהירות שעון מקסימאלי
    מהירות שעון הנוכחי MHz 2266
    סוג המעבד המרכזי
    מתח 1.0 V
    על מצב
    תושבת שקע 775

    [מטמון / פנימי מטמון]

    מטמון מאפיינים:
    סוג מקומי
    על מצב
    כתוב-חזרה דרך פעולה
    גודל מרבה 64 KB
    מותקן גודל 64 KB
    תמיכת סוג SRAM סינכרוני
    סוג SRAM סינכרוני נוכחי
    Socket מטמון פנימי

    [מטמון / חיצוני מטמון]

    מטמון מאפיינים:
    סוג מקומי
    על מצב
    כתוב-חזרה דרך פעולה
    גודל מרבה 2048 KB
    מותקן גודל 3072 KB
    תמיכת סוג SRAM סינכרוני
    סוג SRAM סינכרוני נוכחי
    החיצוני Cache Socket

    [מודולי זיכרון / A0]

    תכונות מודול זיכרון:
    שקע A0
    MB גודל מותקן 2048
    2048 מופעל MB היכולת

    [מודולי זיכרון / A1]

    תכונות מודול זיכרון:
    שקע A1
    גודל מותקן לא מותקן
    לא יכולת מותקנת מופעל

    [מודולי זיכרון / A2]

    תכונות מודול זיכרון:
    שקע A2
    MB גודל מותקן 2048
    2048 מופעל MB היכולת

    [מודולי זיכרון / A3]

    תכונות מודול זיכרון:
    שקע A3
    גודל מותקן לא מותקן
    לא יכולת מותקנת מופעל

    [התקני זיכרון / A0]

    תכונות התקן זיכרון:
    מארז DIMM
    גודל MB 2048
    667 MHz מהיר
    קצת 64 קיבולת סה"כ
    קיבולת נתונים קצת 64
    A0 המכשיר מיקום
    ספסל מיקום Bank0 / 1

    [התקני זיכרון / A1]

    תכונות התקן זיכרון:
    מארז DIMM
    A1 המכשיר מיקום
    ספסל מיקום Bank2 / 3

    [התקני זיכרון / A2]

    תכונות התקן זיכרון:
    מארז DIMM
    גודל MB 2048
    667 MHz מהיר
    קצת 64 קיבולת סה"כ
    קיבולת נתונים קצת 64
    A2 המכשיר מיקום
    ספסל מיקום Bank4 / 5

    [התקני זיכרון / A3]

    תכונות התקן זיכרון:
    מארז DIMM
    A3 המכשיר מיקום
    ספסל מיקום Bank6 / 7

    [מערכת חריצים / PCI]

    תכונות מערכת חריץ:
    חריץ PCI
    PCI סוג
    השתמש בשימוש
    רוחב אפיק קצת נתונים 32
    אורך זמן

    [מערכת חריצים / PCI]

    תכונות מערכת חריץ:
    חריץ PCI
    PCI סוג
    להשתמש ריק
    רוחב אפיק קצת נתונים 32
    אורך זמן

    [יציאות מחברים / ראשי IDE]

    תכונות מחבר בנמל:
    PRIMARY IDE פנימי הפניה designator
    סוג מחבר פנימי ב- Board IDE
    אין סוג מחברים חיצוניים

    [יציאות מחברים / IDE משני]

    תכונות מחבר בנמל:
    Designator הפנייה הפנימי משני IDE
    סוג מחבר פנימי ב- Board IDE
    אין סוג מחברים חיצוניים

    [יציאות מחברים / FDD]

    תכונות מחבר בנמל:
    סוג יציאת 8251 FIFO תואם
    פניית designator פנימי FDD
    סוג מחבר פנימי ב- Board תקליטונים
    אין סוג מחברים חיצוניים

    [יציאות מחברים / COM1]

    תכונות מחבר בנמל:
    סוג יציאת 16450 יציאה טורית תואמת
    COM1 פניית designator פנימי
    סוג מחבר פנימי פין Inline Dual 9 (סיכה לחתוך 10)
    הקלד את פין זכר מחבר החיצוני DB-9

    [יציאות מחברים / COM2]

    תכונות מחבר בנמל:
    סוג יציאת 16450 יציאה טורית תואמת
    COM2 פניית designator פנימי
    סוג מחבר פנימי פין Inline Dual 9 (סיכה לחתוך 10)
    הקלד את פין זכר מחבר החיצוני DB-9

    [יציאות מחברים / LPT1]

    תכונות מחבר בנמל:
    סוג יציאה מקבילית נמל ECP / EPP
    LPT1 פניית designator פנימי
    סוג מחבר פנימי פינים נקבה DB-25
    סוג פינים חיצוני נקבה DB-25

    [יציאות מחברים / מקלדת]

    תכונות מחבר בנמל:
    סוג מקלדת נמל פורט
    מקלדת הפניה designator פנימי
    סוג מחבר חיצוני PS / 2

    [יציאות מחברים / זוהה]

    תכונות מחבר בנמל:
    סוג יציאת עכבר נמל
    פניית designator פנימית PS / עכבר 2
    סוג מחבר פנימי PS / 2
    Designator הייחוס החיצוני זוהה
    סוג מחבר חיצוני PS / 2

    [יציאות מחברים / USB]

    תכונות מחבר בנמל:
    סוג יציאת USB
    תכן ייחוס USB פנימי
    אין סוג המחבר הפנימי
    USB סוג מחברים חיצוניים

    [יציאות מחברים / USB]

    תכונות מחבר בנמל:
    סוג יציאת USB
    תכן ייחוס USB פנימי
    אין סוג המחבר הפנימי
    USB סוג מחברים חיצוניים

    ——– [אוברקלוק] ———————————————————————————————————

    תכונות מעבדות:
    סוג מעבד פנטיום III Xeon Intel
    שם Intel (R) Core (TM) Duo CPU 2 E7400 @ 2.80GHz
    הגרסה 0001067Ah

    מהירות מעבד:
    מעבד MHz מהירות 2899.84 (המקורי: 2800 MHz, overclock:% 4)

    מטמון מעבד:
    1 KB מטמון L32
    KB מטמון הנתונים 1 L32
    מטמון L2 MB 3 (On-Die, ATC, מהירות מלאה)

    תכונות לוח האם:
    ID placa de baza 12/30/2008-P43-ICH10-7A89PG0FC-00
    שם האם ידוע

    תכונות ה- BIOS:
    מערכת תאריך BIOS 12 / 30 / 08
    תאריך BIOS וידאו 07 / 08 / 08
    פרס פרס סוג BIOS מודולרי BIOS v6.00PG
    פרס BIOS הודעה EP43-DS3L F9c
    DMI BIOS גרסה F9c

    ——– [ניהול ספקי כוח] ———————————————————————————-

    תכונות ניהול אנרגיה:
    מקור אספקת חשמל
    ללא סוללה מצב הסוללה
    אורך חיי הסוללה (בתשלום) לא ידוע
    אורך חיי הסוללה (משוחררים) לא ידוע
    מכשיר SAMSUNG HD161HJ ATA HDD
    צג ACI19D5: צג PnP Generic [Nodb]
    האם EP43-DS3L F9c
    Motherboard 12/30/2008-P43-ICH10-7A89PG0FC-00
    DMIMOBO האם: טכנולוגיה ושות Gigabyte בע"מ EP43-DS3L
    DMISYS האם: טכנולוגיה ושות Gigabyte בע"מ EP43-DS3L
    PCI / AGP 10DE-0640: GT GeForce 9500 NVIDIA [Nodb]
    PCI / AGP 10EC-8168: Realtek RTL8168C (P) / 8111C (P) Family PCI-E Gigabit Ethernet NIC (NDIS 6.0) [Nodb]
    PCI / AGP 1131-7133: בקר מולטימדיה [Nodb]
    PCI / AGP 197B-2368: בקר IDE PCI ערוץ כפול רגיל [Nodb]
    PCI / AGP 8086-244E: Intel (R) 82801 PCI Bridge - 244E [NoDB]
    PCI / AGP 8086-2E20: מעבד ערכת שבבים מסדרת 4 של אינטל (R) לבקר קלט / פלט - 2E20 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-2E21: יציאת שורש PCI Express מהסדרה 4 של אינטל (R) - 2E21 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A18: בקר ממשק ICH10 LPC של אינטל (R) - 3A18 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A20: אינטל (R) ICH10 משפחה 4 יציאות בקר אחסון ATA סידורי 1 - 3A20 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A26: אינטל (R) ICH10 משפחה 2 יציאות בקר אחסון ATA סידורי 2 - 3A26 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A30: אינטל (R) ICH10 בקר SMBus משפחתי - 3A30 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A34: אינטל (R) ICH10 בקר USB מארח אוניברסלי משפחתי - 3A34 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A35: אינטל (R) ICH10 בקר USB מארח אוניברסלי משפחתי - 3A35 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A36: אינטל (R) ICH10 בקר USB מארח אוניברסלי משפחתי - 3A36 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A37: אינטל (R) ICH10 בקר USB מארח אוניברסלי משפחתי - 3A37 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A38: אינטל (R) ICH10 בקר USB מארח אוניברסלי משפחתי - 3A38 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A39: אינטל (R) ICH10 בקר USB מארח אוניברסלי משפחתי - 3A39 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A3A: בקר מארח USB משופר מסוג Intel (R) ICH10 - 3A3A [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A3C: בקר מארח אינטל (R) ICH10 משפחתי USB משופר - 3A3C [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A3E: High Definition Audio Controller [Nodb]
    PCI / AGP 8086-3A40: Intel (R) ICH10 Family PCI Express שורש יציאה 1 - 3A40 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A48: Intel (R) ICH10 Family PCI Express שורש יציאה 5 - 3A48 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A4A: Intel (R) ICH10 משפחת יציאת שורש PCI Express - 6A3A [NoDB]
    .sa עמי אסי יודע מה אתה חושב יכול anbunatati משהו או ללכת ישר סנדי Bridge.multumim עבור הדרכה.

  43. יונל פופ הוא אמר

    PM מצטער שזה ארוך למדי

  44. בוגדן הוא אמר

    נתראה לשים סל מקורות 2

  45. אנדרו הוא אמר

    שלום קריסטי, אני יכול להיות מעוניין לשנות פלטפורמת ה- PC שלי Sandy Bridge, אבל להיות משהו איפשהו זול 25 של מיליונים אם אתה יכול, סובבתי את עצמי על EMAG לראות מה ואיך בחרנו משהו, אבל אני רוצה להרגיש שלך אני לא רוצה הדרכה בהכרח, רק לבחור מה אתם חושבים 25 מיליון ואני לעשות סקירה של מה שבחרתי ומה שבחרת, יש לך יותר ניסיון ואני לא רוצה כסף לבזבז במקום אחר אם אני רוצה מיליאן 25 של משהו די bunicel.Astept דעתך, תודה :) ובריאות.

  46. Nicu הוא אמר
  47. ראדו הוא אמר

    שאלה בורה: האם זה אפשרי כי בין מעבדי SandyBridge לעיל הם מעבדים שיש להם בעיות עם בקרי SATA כגון אלה השבבים במקרה 6 בסדרה (P67 / H67, וכו ')? ואם כן, כיצד אנו יכולים להגן על עצמנו? merci

  48. Mihai.m הוא אמר

    כריסטי אתה סותר את עצמך קצת בהתחלה, או שאני לא מבין ... אתה אומר שיש לך לוח אם ללא פלט וידאו ושאם אנחנו רוצים פלט וידאו לחפש שבבים האם זה שבבים האם h67.Dar בדיוק בחר בך (Gigabyte PH67A-UD3-B3) אני אוהב בסיס מחפש המטורף הזה עם שבבים p67. ורציתי לשאול אם לוח האם אין הזיכרונות 2000 תדירות מפרטים MHz נוכל להשתמש בתדר זה או ייקח עם 1333 MHz? Mc וסליחה אם נסער.

    • Mihai.mקריסטי להתווכח קצת בהתחלה, או לא בתוכי ... אתה מרגיש כאילו לקחת לוח אם ללא פלט וידאו ושאם אנחנו רוצים פלט וידאו לחפש שבבים האם זה שבבים האם h67.Dar בדיוק בחר בך (Gigabyte PH67A-UD3-B3) אני אוהב בסיס מחפש המטורף הזה עם שבבים p67. ורציתי לשאול אם לוח האם אין הזיכרונות 2000 תדירות מפרטים MHz נוכל להשתמש בתדר זה או ייקח עם 1333 MHz? Mc וסליחה אם נסער.  

      לא בהכרח מתייחסים בשם שבבים, שם התייחסתי לזה: H67 יש HDMI, DVI, VGA, ו P67 אין זה, מי VR כרטיס מסך ייעודי חייב לבחור P67 הלוח.
      Gigabyte עשה בחירה מוזרה. בין P67 והפרשי H67 הם קטנים מאוד, אולי Gigabyte בחר באפשרות זו מ לעלויות נמוכות יותר. בדרך כלל ללוחות אם שאין לו HDMI, DVI, VGA הם של P (Sandy Bridge בסדרה זו).
      אני בא עם עדכון עם ההבדלים בין H67 ומחר P67.

  49. Mihai.m הוא אמר

    וואו mc. פיין כדי promptitudine.Nu לצפות לקבל כל כך מהר הצלחנו inteleg.Pregateam raspunsul.Acum עבודה videotutorial אחר בסביבות UEFI אך אנו מפרסמים aici.UEFI (ממשק הקושחה בר-הרחבה Unified) ו- Hybrid טכנולוגיה EFI אינו אוכל אותו אין לחם? Pt. מצאתי לוח אם Gigabyte http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3762#ov ואני לא לתת seama.Si הדרך כי הוא הכי טוב של זה, זה של מורה (Gigabyte PH67A-UD3-B3) וכי MSI P67A-GD65-B3 שלך?

    • Mihai.m הוא אמר

      Mihai.m: ודרך אגב שהוא הטוב ביותר של זה, זה של מורה (Gigabyte PH67A-UD3-B3) וכי MSI P67A-GD65-B3 שלך?

      1. Gigabyte P67A-UD5-B3
      2.Gigabyte PH67A-UD3-B3
      3.MSI P67A-GD65-B3
      כדי להיות יותר ברור!

  50. Costel הוא אמר

    שלום חבר 'ה אני רוצה לומר כי מערכת המבוססת על משפחת מעבדי Intel Sandy Bridge

    2011 הוא למעשה בלגן למי שרוצה להפוך את המערכת atsfel אני אומר עוד

    מסמך כל עוד אלה מאינטל הודה בטעותם על המעבדים החדשים Sandy Bridge

    Dl.Cristi היה לבעיה הספציפית הזו של מורה אבל אתה יודע כל אחד יכול להתפאר

    פטיש. אני אישית ממליץ לך ללכת על פלטפורמה מוצקה יותר כגון X58 יותר

    שיחות מחירים יציבות בכל מקרה. מה דעתך על Sandy Bridge צפויה לתקן את הבעיה

    http://www.youtube.com/watch?v=JGxMdwJ1Rjk

    • Robert.L הוא אמר

      Costel: היי חבר 'ה אני רוצה לומר כי מערכת המבוססת על משפחת מעבדי Intel Sandy Bridge
      2011 הוא למעשה בלגן למי שרוצה להפוך את המערכת atsfel אני אומר עוד
      מסמך כל עוד אלה מאינטל הודה בטעותם על המעבדים החדשים Sandy Bridge
      Dl.Cristi היה לבעיה הספציפית הזו של מורה אבל אתה יודע כל אחד יכול להתפאר
      פטיש. אני אישית ממליץ לך ללכת על פלטפורמה מוצקה יותר כגון X58 הרבה בכל מקרה שיחות מחיר maistabila. מה דעתך על Sandy Bridge צפויה לתקן את הבעיהhttp://www.youtube.com/watch?v=JGxMdwJ1Rjk  

      תן לי להאיר את עיניך על הנושא מאלה מאינטל: הבעיה הראשונה היא לא הדור החדש של מעבדי גשר סנדי אבל השבבים הבסיסיים Blace הם P67 ו H67.
      מסיבה זו היו ממדפי לוחות אם השוק עם SATA II בעיות יציאות, במקום אלה שלא שגיאה SATA III, ומר קריסטי אמר את זה עוד הדרכה זה נכון, הקשורים בהקמת מערכת הרבה יותר זול. וכדי לסיים כאן, בעיה זו נפתרה והוא כבר סדרה חדשה ברחבי עולם הזמינה של לוחות נסקרים.

  51. Daniel הוא אמר
  52. Karolin הוא אמר

    Karolin:
    שלום קריסטי הדרכה מעניינת יש לי בקשה של גבוה שלך אתה רוצה ליצור מערכת תצורה עד ליי 3000-3100 על Sandy Bridge.
    אני רוצה במיוחד כדי להיות קצת יותר זהיר כאשר אתה tutorialelele, או שאתה קצת עייף או למהר מהר מדי, ולעשות כמה טעויות קטנות כגון הוספת מסגרת 2 ובסיס האריח שבחרת הוא בלוח אם מקס תמיכה זיכרון עד 1333Mhz הלכתי באתר Gigabyte ובאמצעות כמה מקומות שבהם חיפשתי אבל לא מצאתי שום כוח סבל יותר 1333Mhz.
    מצאתי לוח אם מאלו http://www.mediadot.ro/placi-de-baza/placa-de-baza-msi-p67a-c45-b3 אני אומר את זה עם לוח האם זה יכול overclock לעשות שום decum מה שבחרת כי אלה הזיכרונות שבחרת 2000 Mhz וכי Gigabyte אינו תומך יותר 1333Mhz.

    חוץ מזה אני כל כך הדרכות יפות ומעניין ולחפש כמה שיותר מהר עם הדרכת Sandy Bridge במחיר של עד 3100 מקס ליי כמו חודש לפני החגים ברצוני לרכוש מערכת.

    בחרתי מערכת זו בבקשה תגיד לי אם זה בסדר.

    http://www.mediadot.ro/placi-de-baza/placa-de-baza-msi-p67a-c45-b3
    http://www.mediadot.ro/placi-video/placa-video-his-radeon-hd6850-1024mb-ddr5-iceq-x-turbo
    http://www.mediadot.ro/procesoare/procesor-intel-core-i5-2500k-sandy-bridge-box
    http://www.mediadot.ro/memorii/memorie-kingston-ddr3-4096mb-2-x-2048-1600mhz-cl9-xmp-hyperx-blu
    http://www.mediadot.ro/carcase/carcasa-aerocool-rs-9
    http://www.mediadot.ro/coolere/cooler-scythe-mugen-2-rev-b
    http://www.mediadot.ro/surse/sursa-ocz-fatal1ty-series-550w
    http://www.mediadot.ro/hard-disk-uri/hdd-samsung-spinpoint-f3-hd103sj-1tb-32mb
    http://www.mediadot.ro/pasta-termoconductoare/pasta-termoconductoare-arctic-silver-as5

    אנא המתן לתשובה בהקדם האפשרי יאמינו להוטים לתת את הפקודה אך הוא מעוניין ואת התשובה שלך.
    תודה רבה על הדרכות יום טוב ומזל טוב יש הדרכות נוספות.

  53. cristi026 הוא אמר

    שלום חברים

    miam ימים לפני 2 1 רכשה מעבד כרטיס מסך 1K + + 2600 4 3 Gb רמי DD1600 MGHz שקע 1155 ואני רוצה להודיע ​​לך כי:
    היזהר כאשר אתה מזמין מה יש לוח האם SATA, SATA II ו- III כלומר
    EX: פלאק כי מום לקח את זה אני אומר כי יש 4 SATA II ו 4 STAT III אבל היא ^ SATA III ו- 2 SATA II זהיר כאשר אתה לוקח לוחות מ ASUS, בשביל זה חדשים צצים EX הדגמים החדשים: P8P67-EVO שקע 1155, אלה שמוכרים לא לשים את כל carecteristicile על foeum טוב יותר, זן שבאתר,

    אמא מסובכת יותר ב- BIOS החדש ASUS i7 ודקרה אותי הערפל :)) BIOS שונה עבור כל, אתה יכול ללכת בארונות ועכבר

    P8P67 EVO - REV 3.0
    I7 מעבד 2600K SandyBridge, 3400MHz
    DDR3 Gb 4, 1600 MGHz
    אני חייב לומר כי עם, ואת הצבע הרגיל שלי אתה משחק מחשב ב 35 כיתה
    משחקים כמו Bulletstorm, שיחה של 7 חובה, אבטיפוסים

  54. לא ידוע הוא אמר

    מה אתה חושב על מערכת זו: האם: מעבד MSI P67A-G45: כרטיס מסך 5K i2500 מעבד Intel Core: Palit GeForce GTX460 חכם 1gb GDDR5 SSD TEAMGROUP 32GB SATA-2 זכרונות: 2x2GB Syncron 1600MHZ HARD-DISK: כחול קוויאר ווסטרן דיגיטל 500GB, 7200rpm, 16mb, צורב DVD SATA-3 Asus SOURCE LightScribe DRW-24B3LT: CORSAIR CX600 600W ATX2.3 CASE: Raidmax TORNADO

    • Daniel הוא אמר

      לא ידוע:
      מה אתה חושב על מערכת זו: האם: MSI מעבד P67A-G45: וידאו 5KPlaca i2500 מעבד Intel Core: Palit GeForce GTX460 חכם 1gb GDDR5SSD: TEAMGROUP 32GBSATA-2 זכרונות: 2x2GB Syncron 1600MHZ HARD-DISK: 500GB כחול קוויאר Western Digital, 7200rpm , 16mb, צורב DVD SATA-3 Asus SOURCE LightScribe DRW-24B3LT: ATX600CARCASA 600W CX2.3 CORSAIR: RAIDMAXTORNADO

      היי אני אסי אומר לחכות כמה ימים עד שתראה את כרטיס המסך MSI nVidia GTX 560 HAWX שלך Twin Frozr III הוא פנינה במחיר מעט גבוה יותר כמו Palit, לא כמו דהוי כמו רע אבל יש MSI תדרים גבוהים יותר קירור טוב יותר ממה שאני מעז לומר את הקירור הטוב ביותר שאתה יכול למצוא כרטיס מסך ללא שינוי. עם זאת, מה בחרת היא מערכת טובה למדי. ועוד דבר קריר אחרי השוק יהיה טוב אם אין לך כסף הוא 101 Hyper מאסטר למעבד או TX3 הם זולים קריר מספיק מה מאי הם סופר טוב, אבל אם מחלוקות כאמור, וכן קריסטי Scythe Ninja3 ו Mugen 2 (ב rev רצוי) הם טוב מאוד.

  55. wisterio הוא אמר

    http://www.mediadot.ro/wishlist/13374/
    אני שואל אם חלק הפי.סי הזה טוב

  56. AR0N הוא אמר

    http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html
    לבכות לא לדחפור AMD
    http://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=AMD+Opteron+6176+SE
    SCORE AMD לכל העוני האבק נשאר, אם אתה מאמין כי AMD לנצח Intel Pentium כן אם אתה משווה עם 4.
    השמועה מספרת כי הביצועים גלם לכל ליבה עדיין הרמה הנוכחית של אינטל (Ivy Bridge בא בחשבון). אם יותר "מתגעגע" ודור יורשו דחפור לא רואה אותם יותר מדי טוב.
    ילדים !!! ביצועים דורשים כסף !! מחשב € הטוב ביותר של כל נקודת ראות המלח 5000LEI !! היסטוריית הביצועים של AMD !!!
    מאוורר או לא ביצועים INTEL AMD אלא ADOR

    http://www.mediadot.ro/wishlist/13374/

  57. Chrys הוא אמר

    ואני זקוק בדחיפות ביקורת על:

    http://www.emag.ro/wishlist/6439202285

    שיכון בבוקר DVD-RW;). מה אתה חושב?

    מחכה דעת מייעצת!

  58. mihai1307 הוא אמר

    שלום כריסטי, הייתי מעוניין אם תוכל להכין הדרכה על משפחת המעבדים AM3 + FX, הייתי מתפתה לקנות אחד ולוח האם שקשור למעבד זה (אני מחכה לרעיונות ממך) תודה ...

  59. מישהו הוא אמר

    Salut!
    MSI Z68A-G43 (G3) שקע 1155
    אינטל Sandy Bridge Core 7k I2600-MHz 3400 8 1155 MB תיבת Socket
    זוהי בחירה טובה?

  60. סרג'יו הוא אמר

    שלום, בבקשה לעזור 760GM-E51 MSI תומך מעבד השנייה Phenom AMD AM3 X4 BE 955GHz 3.2 2 + 6M 125W האתר http://www.msi.com/product/mb/760GM-E51.html#/?div=CPUSupport BE אין סוף, ומה זה אומר.

  61. סילביו הוא אמר

    היי, יש לי הערה אחת לתצורת נבחר, למה אתה בוחר SATA3 קשה?

דבר את דעתך

*