שלום חברים, במדריך היום נלמד כיצד להתקין את מערכת ההפעלה Windows 7 מבלי שהיא תיצור את מחיצת ה- 100MB. כידוע, בעת התקנת Windows 7 היא תיצור מחיצה של 100MB בנוסף למחיצת C הרגילה. מחיצת ה- 100MB מוסתרת למעשה ולא תופיע במחשב שלי, אך אם נלחץ באמצעות לחצן העכבר הימני על סמל המחשב ונבחר מתפריט ההקשר את הפונקציה ניהול, בניהול דיסקים, נבחין שמלבד המחיצות הרגילות C, D וכו ', יש לנו ומחיצה של 100MB. במחיצה זו נשמרים כמעט קבצי מערכת, קבצי אתחול איתם Windows 7 מתניע בעת ההפעלה. אם תמחק את המחיצה של 100MB תופתע שמערכת ההפעלה שלך לא תאתחל. אם Windows XP ו- Vista מכניסים את קבצי האתחול שלהם למחיצה C, Windows 7 נראה עקשן יותר ויוצר מחיצה נפרדת לאתחול. בעיניי "הליך" זה שנבחר על ידי מיקרוסופט נראה מעט אגרסיבי ואני יכול לומר שהוא מגביל מעט את חופש המשתמש, אם כי מטרת מחיצה זו היא להקל על הגישה לקבצים המשמשים לעתים קרובות. מחיצה זו משמשת גם BitLocker אם ברצוננו להצפין את המחיצה C. משתמשים אשר אין להם ניסיון בתחום זה לא יידעו להיפטר ממחיצת 100MB זו, מחיצה שתמנע מהמשתמש להתקין את Windows XP או Windows Vista. . על אודות Windows XP או התקנה ואופטימיזציה Windows Vista כבר יש לנו הדרכות.
ובכל זאת, עם כל המדיניות של מיקרוסופט וכל ה"החלטות "לגרום למשתמשים להישאר עם Windows 7 לנצח, עדיין מצאנו דרך להיפטר ממחיצת 100MB כדי שנוכל להתקין כל מערכת הפעלה שתרצה, בין אם זה חלונות או לא. או לינוקס, מכיוון שזה המחשב שלנו ויש לנו את הזכות והכוח להחליט איזו מערכת הפעלה אנחנו רוצים.
מהו היתרון של הסרת מחיצה זו?
ובכן, אנחנו יכולים ליצור גיבוי קל, לא נאלץ לעשות גיבוי 100MB מחיצה, מחיצה תבלבל משתמש פשוט ליצור גיבוי עם גיבוי ajutrul רך. אנחנו יכולים להתקין, כפי שאמרתי לעיל, כל מערכת הפעלה שאנחנו רוצים. אנו עשויים multibooting יכולת managriem מערכות הפעלה קלות ואנחנו אפילו יכולים לערוך את אתחול הקובץ להגדיר את ההזמנה ואת המערכת שאנחנו רוצים להיות ראשונים ברשימת אתחול קבצי אתחול כיום במחיצת C יכול להיות קל לגשת שונה.
עם זאת, אני מזמין אתכם לצפות בסרטון ההדרכה. זכור, אם יש לכם הצעות, תלונות או תוספות אל תהססו לכתוב בתיבת ההערות, דה-גם אם פגשת את הערות תיבת משתמש יש בעיה ואתה יכול לעזור לו, אל תהססו לעשות את זה, הדרך היחידה שאנחנו יכולים לעשות טוב המקום הזה, לראות את תיבת ההערות!
תהנו!
איך להתקין חלונות בלי מחיצה נסתרת 7 100 MB - וידאו של מורה
עדכון אחרון ב פבואר 12 2021 De הערות 159
הדרכות קשורות
תגובות
Trackbacks
-
[...] פוסט זה הוזכר בטוויטר על ידי Ady, VIDEOTUTORIAL.RO. VIDEOTUTORIAL.RO אמר: כיצד להתקין את חלונות 7 ללא המחיצה הנסתרת של 100 מגהבייט Videotutorial.ro http://t.co/o8uy9f1 [...]
אדריאן תאמין לי לחלוטין מעולם לא קרה לי לספר לי את 7 מנהל מחיצה Windows אני למחיצות עם nustiu מה נפרדו קסם soft.Eu למחיצות שבה עדיין יש לו ב GParted ומתקין מותר 7 לנצח el.Iti התמונה עשויה להשאיר ראיות של מחיצות שלי שבו שום דבר לא נראה 100M.Nu להכחיש עם מחיצות momentu win7 והופך אותו חלק 100M.
זה לא אומר שזה לא יכול לקרות לאחרים נתקלת המצב ובגלל זה אני מאמין שהשיטה המוצגת הנה שימושית ולמרות שאני למצוא פתרון אחר.
כלומר: אתה מחיצה עם win7. לאחר מכן, היא תראה בין המחיצות למחיצת 100M שתמחק ותארח את המחיצה הבאה על 100M שלא הוקצה. ומוכן.
אמרתי לעצמי שאני למחיצות. השתמשתי CD חי אובונטו, פתחתי GParted מחקתי את המחיצה C ואת 100MB, יצרנו מחיצה חדשה שאני facuto NTFS. נתתי reebot, שמתי את ה- DVD עם Windows 7 כשהגעתי מחיצות, מחיצה שבחרה "הכנה" לפני GParted ולא אפשרה לי להמשיך הלאה עם התקנה. היא אמרה כי הוקצתה עם מחיצת GParted ובלה בלה בלה וכי הוא עיצוב נחוץ וחלוקים מחדש של זה. אז הלכתי לשם. אז ניסיתי עם Acronis דיסק מנהל וקבלתי את אותה ההודעה. היא אמרה שזה עשה עם Acronis ... בלה בלה. השיטה היחידה שבה הצלחנו הייתה העיצוב או מחיקת מחיצה עם Windows Vista DVD. אני לא יודע איך אתה ... איך כוננים קשיחים מוקצה לך אבל אני לא הלכתי ושלום.
קראתי את ההדרכה לעיל, מתנצל אם צוות נסער אבל בואו להגיד לך dc אנחנו לא לקרוא את הטקסט, או לפחות לי, אחרים לא בטוח, אבל אני יודע: אני עכשיו VRO חצי שנה או יותר הייתה אדיבה קראתי את הטקסט ולאחר מכן הסתכלתי videtutorial והבנתי לעתים קרובות הדרכות הדואר שלך בערך אותו הדבר משנה מה אתה אומר ב tuttorial וטקסט, מבלי להוסיף דבר מה נוסף בטקסט, עדיין הוא הדרכה בסוגריים עושים עבור נושאים שונים IT ומצא שלא לבזבז זמן קריאת הדרכה ותראו כמה טוב זה חדר האמבטיה מישהו אומר לך בקול רם יותר ממה שאתה יכול לקרוא את דעתך! אז אלה הם בתיבת ההערות מסכימים איתי? זה גורם לי לא לקרוא טקסטים ... .. אני מתנצל אם קבוצת אדריאן נסער אבל זה דבר, אולי אני טועה, לא stium אמרתי צוות ... .. רק סיבה טובה!
קראתי כמה הערות לעיל ואני רואה שהדבר הזה שימושי, אולי אחשוב להחזיר את xp, אבל אני לא יודע שהעברתי הפעם היה לי DVD מחבר עם win 7 ultimedi ו- lam התקנתי ואחרי יומיים בערך שמתי xp כי הרשת שלי לא עבדה בכלל, התקשרתי ל- rds והם אמרו שאין להם שום תמיכה ל win 2 ואני שמתי xp בלי לתת לי שום שגיאה או משהו, אז אני חושב שהמשחק ש- 7 מגהבייט לא קיים ....
נחמד, אבל יש פתרון אחר, למי שרוצה להתקין win xp ו- win 7, התקן תחילה את windows xp, פרמט את כל המחיצות (החלק שאינו מחולק מהדיסק הקשיח יופיע כ"שטח לא מוקצה ") בחר עם כמה זיכרון ברצונך ליצור את המחיצה החדשה (אם תרצה, ואם יש לך משהו שאינו מחולק מהדיסק הקשיח), כתוב ב- MB, עקוב אחר אשף ההתקנה ולאחר מכן, פאסירט ובמהלך ההפעלה מחדש הכנס את ה- DVD עם חלונות 7 ובטבלת המחיצות בחר מחיצה, כל מחיצה (למעט זו ש- xp נותן) עוברת בהמשך ומתחילה בהתקנה, לאחר ההפעלה מחדש על האתחול הכפול (תפריט מערכות הפעלה) להופיע בתפריט בחרו ב- windows 7, לא win xp שנמצא בתפריט כ"גירסה קודמת של windows "והמשיכו בהתקנה (עליכם להכניס את ה- DVD להתקנת windows 7) ונפטרתם מ"חסימות חסרות הרגישות של מיקרוסופט".
אדריאן בראבו ראיתי Fujitsu של אבל רציתי לראות אם אלה עם הדרכה על בשפות אלו מן ארוזות טוב ואני Buisness sp1 וכן XP OEM sp2, אבל לצערי לא הולך Vista XP אבל הדרכה merge.Bun כי באמת תיקתק לי מחיצה 100mb לא יכול למחוק גם אפילו nevoie.Dar היה שום דרך להפריד מנהל דיסק Acronis Acronis לאתחל את תקליטור אתחול hirens שוב מרגיז אותי שרק אני יודע אילו הם SATA PTR הפסוק טוב כמו תמיד AHCI SATA נכשל קריסות בעצם לא יודע מה יש כן או לא, אני לא יודע אם יש מרגיז אתחול מנהל דיסק Acronis בנפרד כשחיפשתי אך לא מצאו.
ואני עושה זאת רק למחוק את המחיצה C ולתת לו להאריך Mb 100
הדרכה טובה. אבל הגדל את הביצועים של המחשב עשה את הדבר הזה או פשוט הזז את אותם 100 מגה-בייט ב- C ומוכן, אם כן, ובכן מה עוד להילחם כדי למחוק את המשחק, אם זה לא מופיע ב- Copmuter שלי ולא לבלבל אותך עם שום דבר…..
לבלבל את העתיד. אם היה לכם "עייף" מקריאת הטקסט מעל ההדרכה, בררו היכן הוא מבלבל או עם מה.
אני 7 לפני התקנת win אני למחיצות עם Acronis, והלכתי, לא הופיע שום הודעה
עדי, אתה חושב פיסת כי הוא עשה במקום אחר .. אתה רואה מה כתוב בו? אני שואל את עצמי בתור בורים, שמתקין לנצח 7 100 תתלונן MB. אני חושב תראה למה זה כל כך .. מצטער אם אני טועה.
כן, ראיתי מה יש בו (אם היית "עייף" לקרוא כמו BGD, הטקסט מעל ההדרכה היית מגלה שאמרתי מה נמצא במחיצה זו, אני יודע היטב מה יש בה) אבל מה שיש לא בהכרח במחיצת 100MB נפרדת. יש לי את Windows 7 ללא אותה מחיצת 100MB, הקבצים שהיו אמורים להיות שם נמצאים ב- C ומערכת ההפעלה, לעומת זאת, פועלת טוב מאוד וללא שום בעיה! לא העובדה שהוא אוכל 100MB שטח ולא מראה לנו במחשב שלי זו הבעיה, אלא העובדה שהוא מבלבל אותנו בעת יצירת גיבוי או אם אנו רוצים אתחול כפול או להתקין את Windows XP או מערכת הפעלה אחרת (אני חוזר ואומר, הדברים שצוינו ב הטקסט שמעל ההדרכה שאני רואה שאתה אפילו לא קורא לעומק לקרוא, שמא איכשהו תקרא חלילה, אתה מאבד את ראייתך ילדים, האם זה אפשרי?)
אני מנצח 7, אבל המחיצה של 100M לא מופיעה ניהול דיסקי המחיצות רק נוצרו על ידי לי, גם כשאני לאתחל את מחיצות אתחול CD מאשר לא למצוא את שלי.
עדי, לא אכפת לך, לא רואה את זה בתור צורך .. בעולם מסוכסך לראות במדריך זה.
אתה אף פעם לא יודע מתי או איפה למה מחשב לך עצה זה תהיה שימושית. לא אני לא קורה, אבל ממה שאני רואה בתנאים מסוימים יכול להפוך צוואר Windows 7.
במדריך זה super.Eu am עדיין אי הבנה כלומר אתה אחרי שעשית אחרי שהגעת טריקים ing מחיצה של 16 ולך משהו שאתה אומר אז אתה יכול להתקין את Windows מבלי 7 הוא עדיין היה לעשות מחיצה 100MB אבל אני תוהה אם מחיצה זו אתה רוצה לעשות את 50GO כי אז זה טוב להיות המחיצה C במקרה זה לא נעשה עדיין 100MB מחיצה?
השאלה השנייה היא שאני עדיין לא מבין מה זה deranzeaza 100MB מחיצה? הופך את המערכת אינו פועל על פרמטרים נורמלים או כך היא רק דרך אחת של מורדים להיות נגד microsoft.Daca מחיצה זו מעכבת לא עושה כלום אבל דלפק Windows להטביל מהר אז מה הטעם לעשות כל מיני טריקים ללא כל rost.Eu בבקשה לא אכפת אבל אני אומר זאת ואני רואה אחרים לא מבינים מה לא בסדר עם מחיצה זו כי 100MB אם אנחנו חושבים משהו חסר משמעות.
כל עוד השתמשנו חוויית צליל ולא לגבות עם תוכנה שונה כמו Acronis True DriveImage תמונה או XML לא מבינים איך זה עובד ומה סבוך. שוב, כל עוד אתה לא משתמש אתחול כפול ולא מבין איך זה עובד ומה סבוך. אם אתה לא משתמשים מתקדמים הדרכה לא אומרת שזה חסר תועלת. משתמשים רבים שיש להם מחשבים ניידים מצורף Windows 7 מותקנים מראש לא יכול להתקין את Windows XP כי 100MB המחיצה (והם לא ידעו שיש להם למחוק מחיצת 100MB, שנמחק מעוצב רק C של ולהפתיע לאחר תתיש XP, אתה מתעורר זה לא אתחול. למה? בגלל זה 100MB המחיצה. למה לא לקרוא את הטקסט לעיל הדרכה, אני באמת צריך להסביר כל אחד מהם. הייתי מפורש בטקסט לעיל הדרכה? אני אני חושב שהייתי מאוד ברור הוא שכמה מכם אינם מסוגלים להבין את השפה הרומנית כי הוא הקשיב יותר מדי על גאוט ב- YouTube. כמו כן, אתה יכול להגיד את הטריק זה שימושי להיראות כמו "לך למרוד מיקרוסופט "וכי אין גבולות, מה עוד?
אני מציע את המחיצה 100MB לך לבצע גיבוי עם Acronis דמות אמת (אשר אנו הדרכה) ולאחר מכן לעבור שחזור, ואז לראות אם זה מועיל או לא הדרכה. אולי אז תבין את התועלת וכשתגיעו שלב או לשחזר מחיצה נבחרה כדי לגבות. אבל הבעיה הכי גדולה בך כדי לשחזר נמושה תאבד מובטחת לשחזר את הגיבוי כי רק בגלל מחיצות 100MB. נסה את זה ואתה "לחיות" על תחושת העור שלך ...
כדי u
אדריאן, עם כל הכבוד אתה לובש את זה, אתה אומר בפעם הבאה אתה מדבר acronisul.A 2011 הופיעה דמות אמת Acronis תואמת Windows 7.Eu שאני WDC הנייד וקשה בכוחות יש לי את זה בחינם (ועבור Seagate MAXTOR או בכלל) .iar כאשר גיבוי או שחזור מחיצה שאתה עושה רק כאשר יש לך בדק, כי החלוקה של 100 nimic.Dar תבלבל לך את הדרך הטובה ביותר לעשות חלונות גיבוי 7 הוא זה: גיבוי restore.Anume: לאחר התקנת המערכת ותוכניות כדי ליצור מערכת תמונת גיבוי במחיצה נפרדת שיצרת prealabil.cand יש בעיות אז נשאר רק להיכנס במצב בטוח ולאחר מכן ולשחזר את התמונה עם Windows.
עם הערכה וכבוד!
סליחה אבל לא אמרתי שזה הדרכת inutil.Eu אמרתי שאני לא מבין מה את הסבך הטוב של מחשב כי חלוקה של 100MB.Nici עכשיו אני מבין את כל טענות שאתה adus.Zici גיבוי גם להיות כנה ולא יעשה זאת ברגע שאתה יכול פשוט לצרוב תקליטור או נתוני DVD שנראה חשובות (תמונות, סרטים, מסמכים, וכו ') הוא שומר היטב ואינו תופס נפח מדי mare.Zici שמשתמש לא מנוסות ואתה לפחות אני לא מולא ולכן אחרי videotutoriale.Daca אלה אז אני לא יהיה מומחה של הבאים חומרים אלה ומשוכנעים כי אתה עושה חומר כזה בלי experinta.Apoi לא מבין למה שמישהו ירצה להסיר מהמחשב הנייד חלונות 7 ולהתקין חלונות XP זה צריך לבוא בתור רוצה לחזור מול בהתקדמות inapoi.Eu אבל אתה לא חושב שזה XP מעולה או Windows 7 אני חושב כל Vistei כל לעשות אז זה לא טוב שסתום Vista ויש לו בעיות, אני חושב שרבים לא היו מסוגלים לקבל מסיבות כלכליות מורשה Vista ולכן הם אמרו שזה לא Vista nimic.Eu טוב איך נראיתי במחשבים בחנויות ואני יכול לומר שהיה לי probleme.Acum W7 ואני מאוד מרוצה ולא בְּשׁוּם פָּנִים לֹא לא רוצה להתקין wXP כי עלינו להכיר בכך שהוא כבר מיושן.
כאן אני מצטט:
דני: הדרכה טובה מאוד.
מר קריסטי, אמר לה לעשות וכן הדרכה עם Windows 7 כבר לא הייתה חלק נראה כי 100mb. היום חידשתי Windows ומחיצות ודחף אותי כי 100mb, ניסיתי לעשות מחיצת אתחול אני לא תמסור
הנה עוד ציטוט:
עדי:
יוני 25 2010 מ 09: 52
ויש לי מחשב נייד ולא יכול להתקין מ Windows 7 ... ..cum להפוך את Windows XP יותר ... בבקשה ajutatima
ועוד אחת:
הוריה אומרת:
אפריל 30 2010 מ 19: 47
שלום,
הדרכה זו היא באופן מושלם, אבל אדוני נדיבותך אני יכול לעזור בעיה שאני להתמודד:
קניתי מחשב נייד של HP 4520s:
סוג מעבד: Intel® CoreTM i3
טכנולוגיית מעבד: 32 ננומטר
דגם מעבד: 330M
תדר מעבד: 2130 MHz
רזולוציה: x 1366 768
יחידות קריאה / כתיבה DVD RW
גודל מסך: אינץ 15.6
סוג זיכרון: DDR3
קיבולת זיכרון: GB 3
קיבולת הדיסק הקשיח: 320 GB
משקל: Kg 2.39
מהירות סיבוב: סל"ד 7200
אני רוצה להתקין Win XP, מדוע נהגה זקוקים בהתחשב בכך שאנחנו לא יודעים מה לוח האם מודל יש?
אנא נחמד אם אתה יכול לעזור לי עם inf על נושא זה
תודה
תן לי לתת יותר?:
סטיליאן אומר:
נובמבר 12 2010 מ 13: 24
היי קיבלתי מחשב נייד Toshiba עם windows500 l163d-7 Premium הביתה מותקנת מראש stelianCiteaza לי
סטיליאן לא הצביע עבור הדרכה זו.
סטיליאן אומר:
נובמבר 12 2010 מ 13: 33
הלוואי ו- Windows XP אבל לא יכול להתקין את המחשב הנייד Toshiba Satellite הוא l500d-163 יציאת no.pslt9e-016016ge אם אתה יכול ajutatima
אני חוזר. אם אתה לא לקשור או אחר של התועלת, אחרים חושבים. אני מאמין שיש הרבה אנשים שרוצים שכולן פשוט כבר לא תהיה כי 100MB המחיצה שנראה כאילו הם היו Box שלהם, ומוכן לא אצטרך לתת הסבר למה ובשביל מה? זה מחשב אנושי, לעשות מה שהם רוצים עם זה, נכון? אחרים פשוט לא יודעים איך להשתמש ב- Windows 7 או קשה או פועל מהם כפי שהם מוצאים את התרגול קשה ואני חושב Windows XP יזוז טוב ורוצה לשים XP. אחרים עשויים להיות אנשים מבוגרים פשוט לא יודע איך להשתמש ב- Windows 7 ולקבל מחשב נייד ממישהו עם Windows 7 כבר מותקן גם רוצה לשים מערכת כמו Windows XP עם המוכר להם ורוצים להשתמש בו . סיבות הן אלף, להיות יותר פתוח. לא רק לספור, שיעורים אלו הם לא בשבילך 3-4 אשר הגיבו נגד 8000 אבל לכל המבקרים אלה שמטרידים אותנו באופן יומיומי. אל תיראו כל כך ימינה רדיקלי, יחדיו, הם טובים, לא עושים הדרכות 6 בחורים אבל אלף ביניהם ישנם בהחלט משתמשים אשר במדריך זה יהיה מועיל מאוד ויהיו בהחלט ולמצוא קצת, כמוך, עם ראש פתוח ומי רואה את זה רק מנקודת המבט שלהם, בלי להבין הדרכות אלה ממוענים לא רק להם אלא אלפי אנשים.
הדוגמאות לעיל הן רק כמה להיות כמו מטורף כאן באתר (אני מתכוון למשתמשים תהיה Windows XP 7 ובחזרה או רק רוצה לברוח המחיצה של 100MB
אדריאן הערה 10! לאחרונה רציתי לשנות את windows7 ממחשב נייד עם xp אבל בדיוק מה שאמרת קרה - לא רציתי - והופתעתי עוד יותר כשראיתי שגם עם Vista זה לא מאפשר לי. ניסיתי להשתמש במחיצת קסם ופחדתי, חשבתי שאני מכה בכונן הקשיח. ניסיתי שוב את windows7 ומה לראות?! ההתקנה נעלמה! הבנתי שמדובר בהטלה כפויה אבל חשבתי שזו החברה שייצרה את המחשב הנייד. תודה שפינית את הראש בנושא ואני מאחל לך בהצלחה.
אמרתי איפשהו שהבעיה בין Acronis ו- Windows 7 מורכבת אי התאמה? אני יודע טוב מאוד מה קיים ומה הגירסה של מערכת ההפעלה. אין בעיית תאימות אבל זה derutand לך כאשר אתה צריך לשחזר. האם גיבוי, לעשות את זה קל, ובלבול גדול הוא בעצם הבעיה בעת שחזור. שוב, תאימות הוא לא קשור למה שרציתי לומר. ולראות איך בפעם הבאה שאתה כתובת לא חושב שאתה מסוגל להגיד לי הם קשורים לנושא לי כל עוד אתה אפילו לא מבין למה התכוונתי. חוץ מזה, הוא התגובה שלך, כי יש לו כל קשר עם מה שאמרתי.
חבל אדריאן אם התייחסתי אליך לא נכון. קראתי כדי לדעת את הערתך בזהירות והתייחסתי גם לשחזור כי ראשי התיבות בחלונות 7 עובדים ללא בעיות במחיצה ההיא ובכל דבר. שם בחרתי את כל ה"ג " כשעשיתי nbackup וכששחזרתי את כל ה- "c" בחרתי אותו והוא עשה את עבודתו ללא דופי. אבל גיבוי ה- REPET הטוב ביותר שניתן לעשות ב- Windows 7 הוא זה עם פונקציית הגיבוי והשחזור: בחר ליצור תמונת מערכת ותמונה של המערכת נעשית על מחיצה נפרדת של 10 ג'יגה שאתה מייצר בעת התקנת חלונות ואז כשאתה רוצה לשחזר את הגיבוי אתה נכנס לתחילת המחשב עם F11 ו- ENTER לחוץ בבת אחת בחר את הגיבוי שבוצע. לדעתי זו שיטת הגיבוי הטובה ביותר עבור Windows 7. אנא נסה את השיטה הזו ועשה זאת אם אתה חושב שמגיע לה הדרכה בנושא. אני מזכיר כי שיטה זו הוצגה לי על ידי מישהו שיש לו שירות מחשבים שעושה זאת לעשרות לקוחות ותוך כמה דקות יש להם את זה מאחל למערכת ללא בעיות.
אני מברך אותך עם כבוד!
יש לי מחשב נייד Dell Studio 1555 ויש לי גם שאלה בבקשה אם אתה יכול לעזור לי ... מצאתי בניהול daisk מחיצה נסתרת של 36MB מה עם IA? ולכתוב ב- IA: Healthi (מחיצת OEM) ועדיין יש לי מחיצה בגודל 10 ג'יגה בייט שעדיין מוסתרת אבל אני חושב שזה מ acronis עבור. שעשיתי גיבוי עם ראשי תיבות מוקדם יותר .... אני מחכה לתשובה במידת האפשר ... .. אני מעריך את ההדרכה הזו למרות שראיתי שרבים מאתגרים אותה, בושה עליהם
מידע במחיצה כי לדגם המחשב שלך "DELL" נדרש להפעיל רישיון עבור windows.Poti ברצון לתת את זה בתור גדול lucru.Acele לא לאבד מידע נמצאים ב- BIOS או יכול לשקם 10 activatoarele.Partitia מוסתרים G אם נקרא ASZ אינו אחד שנעשה על ידי Acronis המציעה מייד להסיר ולמחוק מחיצת aceea.Din speed're מתפתה לתת לו לעשות את זה כי אז אתה regreti.E חלוקה אפשרית המכיל התאוששות על ידי היצרן, כך שעדיף אם אתה לא נכתבת מכדי לעזוב, למרות שזה עדיף לשאול איך אתה יכול להשתמש.
למחיצה של 10 ג'יגה בייט אין שם בכלל .... אני עדיין חושב שזה מראשי תיבות עבור. שלא היה לי את זה קודם .... בינתיים גיביתי עם ראשי תיבות וכשצפיתי במדריך זה נכנסתי ונתקלתי במחיצת 10 GB הזו
אני רוצה למתן מאלה שאומרים זה חסר תועלת או לא יכול למצוא את הנקודה באומרו כי אכן זה הוא הכרחי על מנת לבצע גיבוי גם להעתיק כי וקבצי MBR של / C המחיצה. מיקרוסופט בחרה 100M מחיצה גרסה מטעמי ביטחון, כלומר כי הם הורסים את וירוסים MBR נמצא בחלונות נפרדים בעוד אם הוא לא יכול לגשת כשהם el.In שנית, מיקרו הצוות למצוא אותך עם Windows יש פיראטיים גישה מהירה מאוד למחיצה ללא צורך בקבלת אישור מראש של מחשב החום האש כדי לגשת windows.Modifica שם משהו וסיימת עם windowsul.Ei הבטיח שלא יקלקל אבל אני אישית שנצפיתי עותקים פיראטיים כי אינם קשורים cuvant.In לבסוף הדרכה להמשיך כאומר גיבוי הוא חסר תועלת ללא MBR אם בינתיים היה לך עוד אחד, בסופו של דבר אתה לחלק מחדש את המערכת.
Acronis אינו תואם ל- Windows 7 להיות clar.Acronisul הוא לעתים קרובות בקנה אחד עם כוננים קשיחים מסוימים שהגיע גרסת sata.De 14 שאינו stralucita.Este 13 הטוב ביותר למי כוננים קשיחים גיבוי sata.Functia על אני מוצא את זה קו מיותר לחלוטין עבור מצבים דרמטיים כאשר Windows לא עוד מגפיים.
אדריאן ללמד אותך משהו מגניב ופשוט: נכון 2 מעללי העיצוב אתם נותנים Delite מחיצת C ובבת אחת והמחיצה כי 100 M ואז תלחץ על מחיצת C שאינו מעוצבת עדיין אתה להתקין וכך תיעלם באופן אוטומטי, וכי חלוקה של צלחות 100M
ניסית בשיטה זו לפני זה עניינך?
נסה לפני שאתה יעצת לאחרים!
אני מבטיח לך הולך כי, אם אתה משאיר מחיצת unalocated, בחר אותו תוכל לעשות כל מה שאתה 100MB המחיצה הבא
היי חבר 'ה,
אם כבר מדברים על חלונות 7, יש לי בעיה עם el.Suna כדלקמן. לי XP אתחול כפול והייתי נתתי מחדש לעלות על W7. הכל היה טוב עד שאני להגן מסך פתיחה ואני ניתנתי monitoru על מתנה. windowsu נפתח בצורה חלקה ככל כניסת iam שמע suntetu, אך ללא כל תמונה. מה אני יכול לעשות בקשר לזה ומה קורה?
תמונת Acronis True ממשיכה חלונות 7, ללכת על בעיות דיסק קשיח SATA או SATA 2 הם באמת יותר לוחות אם Asus או מחשבים הניידים Asus, הגיבוי יכול להיעשות אך לשחזר לא יעבוד בשום פנים ואופן .
Asus ... כמו תמיד רוצה להיות mot.
כריסטי, יש לי מחשב נייד מסדרת Asus K51AE ולקחתי מתמיכה ב- wdc את הגרסה החינמית של acronis image true עבור כוננים קשיחים של wdc. זה איזה סוג של כונן קשיח יש לך, ולא איזה סוג של לוח אם יש לך. לפחות במקרה שלי ראשי התיבות עבדו ללא רבב
אלה באמצעות כפול או multibooting יעשו צדק עם הדרכה זו בטוחה אם בכושר בקשו אפשרויות אחרות למחוק מחיצה זו, אך שוב ההדרכה בסדר וזה עובד כל כך felicitari.Mi זה רק אני או אלה מיקרוסופט ניסתה משהו כמו מחיצת swap עם לינוקס?!
זה יכול להיעשות פשוט יותר.
התקנה Win7 לאחר autocreeaza מחיצה 100M, למחוק מחיצה C שוב (הופך unalocated), אתה להאריך את 100M ולהתקין win7 שם.
חזק מאוד ... זה עובד, וזה הרבה יותר פשוט, אל תדאג. תצוגת תקליטור
כן ללכת כל כך התקנתי win 7 ב VirtualBox עם שיטה זו ואני לא מופיע כלל מחיצה 100 mb אבל אתר זה.
Zicetimi לי אם אני w7 להתקין Xpu ומחיצות להישאר תואם XP?
כן להישאר
... להתווכח לחינם, אתר multibooting הוא ההוגן ביותר טיפש הוא להתקין כל יחידות אספקת כמו אבל כוננים קשיחים שונים (כמובן להתקין אותם לנתק מאידך גיסא) וכאשר האתחול תבחר עדיפות BIOS ... מה לעזאזל הוא כל כך קשה? ... אם אתה אתחול מרובה ולהתקין GRUB הפצה לינוקס תעשה בעיות גדולות גם לאחר חזר עיצוב
אין תגובות אדריאן לך כמה, אני מסיר אותם כפי שאינו קשור לנושא או ניתן להתלוצץ.
חופש הביטוי ניתן לממש איפה שאתה רוצה, כאן אנו מקבלים את דעתו כל עוד אין להם קשר כלשהו לנושא הדיון.
בואו לא אותו ההערות שוב ושוב, תוכל לראות כשולח דואר זבל על ידי מודולים אנטי ספאם.
ייעוץ אישי (אופציונלי)
Inprumuta לא האישיות של אחרים, מנסה לעצב אותו לשלך.
יש לי שאלה!
אם תתקין את Windows 7 במחיצה C של D מחיצה יהיה למחוק קבצים שהיו לכם לפני?
מחכה לתשובה תודה
זה לא עובד עם c.instalezi השקט ג ד מחיצת מחיצה
בסדר אני multumescpentru כל GB 13 תמונות של חתונות השנה החדשה וכו לא רוצה לאבד אותם :) אז D לא עובד ההתקנה באתר העבודה הזאת
איך עדכון ptr.nod 32 שנסגרים עם אדום בדיוק adr.sint
זהו הדרכה קשה. הייתי צריך משהו ולא יודע איך לעשות. תודה רבה אדריאן.
כולם מתנצל כמו אדריאן המלך מגיע לערוף לנו :)) =))
לא מדובר חיתוך ראשי כאן, אבל מאז אני טוען במקום אחר ואתה מבין שטעית זה לא בושה להתנצל. במיוחד כי מאוחר יותר ייתכן שתהיה עליך כי בעיה חדשה, ואם אתה נמצאת להיות גס רוח, לא יודע אם עדיין יש לי לב מצידנו. להתנצל היא לא בושה, התנצלות לא מלכים, אלא לשאול את כל מי שאתה טועה. והתנצלתי ואני שוב לעשות כאשר לא בסדר
זה היה רק בדיחה אבל אני רואה שלקחת את זה ברצינות. ואני מתנצל לי גם כאשר התגעגעתי אליך כל כך לשבת לצנן.
Adriene חצוף לא גורם לי לא מכיר אותי
אתה מרגיש? תגובות לא זה היה ממוען אליך, באופן כללי ואני מענה לכל מי שיש לה פה גדול מדי לפעמים ולתת את דפק בבריכה ולאחר מכן לבוא עם הזנב בין הרגליים ולבקש עזרה לאחר יום קודם לכן באו השביע תגובות. עם זאת אף אחד מכם אין דעה טובה מאוד של mmoment לך תפיסות אלה, כגון omains חייב להתנצל ממש מול מלך ... זה ברור ... אנשים לא מתנצל שאני שם גדול אבל רם פשוט כי הם טעו והם מבינים את זה. לא כוכב הוא איש פשוט ומדריכים לעשות זאת. אני אדם פשוט, אשר להקנות הידע שלי, אם הם באמת עובדים הוא שהם יהיו Deida.
חבר'ה, בואו לא להסתכסך טוב לשתות cico.
אני קונה.
עם Farta 5 Edition הבית החלוקה אשף לא לתת שגיאה וללכת OSUT מחיצה
תודה על אדריאן ההדרכה
בסדר - אני מתנצל על התגובה. אני לא מתכוון לעשות כאן בדיחות. כבר לקחתי יותר מדי זמן וכריסטי צודק. אז אני מתנצל שוב על הבדיחה.
אני יודע שתתווכחו איתי, אני מתנצל מראש, אין לי מחיצת 100 מגה ... האם זה אומר שלנצחון שלי יש בעיה? חיפשתי את זה גם במוח ... זה לא
אין שום בעיה.
אנשים באי, ואני מתכוון לאלה שכותבים הערות הדרכות החבר'ה האלה נפלאים, הם עושים הדרכות אלה עבור אנשים למתחילים או מתקדמים יותר, אבל לא יודע את כל הפרטים הקטנים של ה- IT ואת כל הפרטים הקטנים חושב שלא לתבוע מישהו כמוהם יודע, אז אנשים עושים את העבודה שלהם (זאת הם עושים בחינם) וללמד אותנו ולנו בחורים חלשים הכינו משהו. אם יש לכם הצעות או רעיונות טובים יותר להתערב מנומסים, ממה הבחנתי החבר'ה האלה מוכנים לדיאלוג לזהות אם מישהו מגיע עם תחושה הכי טוב אם הם עושים את זה בנימוס, או אם אתה כל כך טוב אני לא יודע מה הכי רוצה אתר זה.
תודה רבה לכל החבר'ה ב- videotutorial.ro למדתי ממך המון. אתה צריך לדעת שעקבתי אחר כל ההדרכות שלך בזהירות רבה, גם אם לא השארתי הערות כל פעם, זה בגלל שאין לי הרבה זמן פנוי. יהיו לי הרבה דברים לשאול אותך, עכשיו תפסתי זמן פנוי, אבל אני יודע שאתה גם מאוד עסוק ואני לא רוצה להטריד אותך עם הבעיות שלי, אשר .... בשבילך אני משוכנע שאני פרח באוזן. תודה רבה ואני מצטער שהערתי הערה כל כך ארוכה, בהתחשב בכך שאני בדרך כלל קצת שקט, אבל קצת התעצבנתי על החבר'ה האלה שלא מעריכים את מה שאתה עושה.
אני מברך בכבוד רב
אנשים באי, ואני מתכוון לאלה שכותבים הערות הדרכות החבר'ה האלה נפלאים, הם עושים הדרכות אלה עבור אנשים למתחילים או מתקדמים יותר, אבל לא יודע את כל הפרטים הקטנים של ה- IT ואת כל הפרטים הקטנים חושב שלא לתבוע מישהו כמוהם יודע, אז אנשים עושים את העבודה שלהם (זאת הם עושים בחינם) וללמד אותנו ולנו בחורים חלשים הכינו משהו. אם יש לכם הצעות או רעיונות טובים יותר להתערב מנומסים, ממה הבחנתי החבר'ה האלה מוכנים לדיאלוג לזהות אם מישהו מגיע עם תחושה הכי טוב אם הם עושים את זה בנימוס, או אם אתה כל כך טוב אני לא יודע מה הכי רוצה אתר זה.
תודה רבה לכל החבר'ה ב- videotutorial.ro למדתי ממך המון. אתה צריך לדעת שעקבתי אחר כל ההדרכות שלך בזהירות רבה, גם אם לא השארתי הערות כל פעם, זה בגלל שאין לי הרבה זמן פנוי. יהיו לי הרבה דברים לשאול אותך, עכשיו תפסתי זמן פנוי, אבל אני יודע שאתה גם מאוד עסוק ואני לא רוצה להטריד אותך עם הבעיות שלי, אשר .... בשבילך אני משוכנע שאני פרח באוזן. תודה רבה ואני מצטער שהערתי הערה כל כך ארוכה, בהתחשב בכך שאני בדרך כלל קצת שקט, אבל קצת התעצבנתי על החבר'ה האלה שלא מעריכים את מה שאתה עושה.
אני מברך אתכם בכבוד.
אני מסכים לחלוטין עם קריסטי של Popescu.Asta כל אחד עם דעתו חייב להודות nevoiele lui.Asa הרבה לכל שעושים את הדברים האלה הם מאוד folositoare.Eu videotutoriale רוצה להתנצל באותה הארשת הרצינית ביותר שאני בעצם אני avunt לא הולך לערער זה וידאו של מורה, אבל אני חושב הבעתי את עצמי לא נכון ולא הבנתי מה אני רוצה dafapt.Eu עם זאת אני חושב שזה כל כך הרבה יותר טוב בבית העיר anseamna זה שכן ישנם רבים אשר פעל videotutorialele ומעוניין אותם.
שלום יש לי שנת בעיה רצינית בעוד 7 חלון התקנה נלקח בעיה נוכחית ישירה התרחשה שאני HDD SAMSUNG 160 אבל השגיאה כי התקנתי מחדש ו מחקתי את כל הצדדים אבל יש לי רק 150gb hdd 10 GB או סבל האובדן לא יודעים איך תודה להתאושש
תודה רבה למי לעשות הדרכות, למדתי מהם המון ואני לומד, הם לא מתקדמים אך בעזרתך אני apopii, והם בחורים טובים ותודה.
טוב! יש לי שאלה. Mi`am קנתה מחשב בגרמניה win`ul לי בגרמנית, אנגלית, אולם sa`l יכול איכשהו ללא התקנה מחדש אחר PTR pc`ul הוא מותג חדש ויש לו את כל backup`ul שנעשו מהם. PTR כך יש פתרון? תודה רבה !!!
כן אתה יכול אבל אתה צריך לדעת מה כל כך פשוטה are.La windows7 הכל אבל ללכת כדי לשאת גרסאות כי צריך לדעת מה מערכת ההפעלה שלכם.
Am Win 7 Premium Home ...
אם היית כותב "שפה רומנית עבור חלונות 7" בחלק העליון של תיבת החיפוש בצד ימין בשוליים השחורים ונכנס, היית מוצא את ההדרכה. השתמש בתיבה חיפוש לפני פרסום שאלות.
ידעתי על ההדרכה ההיא, פישלתי אותה ראש לזנב, אבל לגירסה שלי זה לא שימושי, אני משתמש ב- Windows 7 Home Premium, כי הם כללו את זה בי, ובמדריך כתוב בבירור שזה לא עובד לניצחון הזה: (... פיתרון אחר הוא? אני מחכה לקשקש. גב 'נחמד
מהנקודה הרשמית של נוף (שאושר על ידי מיקרוסופט) לא יכול להתקין ערכות שפה עבור Windows 7 Home Premium, אבל יש שיטה בלתי-רשמית. הוא מורכב תוכנת הורדה Vistalizator ואת חבילת השפה הרצויה לך 32bits או 64bits תוכנית .Pornesti Vistalizator ולהתקין ערכת השפה שבחרה.
אני מתכוון לרכוש ב שלי לפחות 2 ימים wirless NIC ואני רוצה לדעת אם אני יכול לתת celallalt אזכור באינטרנט המחשב celallalt הוא כמו רשת רגילה אנו זקוקים bluethoo או אחר wirless כרטיס רשת לא הייתי אני רוצה לקחת רוטר לא יודע הנתב הטוב ביותר Carev או כרטיס רשת, הייתי רוצה לקבל תשובה אם דבר טוב 7 תודה אפשר לנצח ואני אעשה זאת.
בשביל מה שאתה רוצה אתה צריך נתב. לכרטיס הרשת שתקנו אין את המאפיינים להעביר את האות אלא רק כדי ללכוד את האינטרנט מנתב אלחוטי אפשרי. לסיכום. אם ברצונך להתחבר לרשת בשני המחשבים האלחוטיים, תצטרך לקנות נתב (יהיה לו תפקיד לשמור על חיבור האינטרנט ולהעבירו) ו -2 כרטיסי רשת (אחד לכל מחשב, מכיוון שהם יש להם רק את התפקיד לתפוס את האות / האינטרנט מהנתב ולא את זה שיעביר את זה הלאה) אם תרצו תוכלו לקנות את הכרטיס האלחוטי רק למחשב אחד ולחבר את השני לנתב הכבלים. בכל מקרה שתרצה לעשות ... נניח שאתה משתמש ב- AP (נקודת גישה) אתה עדיין צריך 2 כרטיסי רשת אלחוטיים, אחד בכל מחשב אם אתה רוצה שיהיה להם אינטרנט אלחוטי
היי יש לי פלא.
ראיתי אותך באתר כמו בסרגל העליון (אחד שחור שאומר videotutorial) לא ירד (גם אם אתה לוחץ על CTRL + Buutonul - / +) בדפים ולשנות את גודלו אבל הבר הוא נשאר incontinuare מקצה אחד למסך אחר.
כנ"ל לגבי דף הבית של גוגל כשאתה מבוגר יותר (התוכן נשאר בדף) רק הבדיקה מוגברת .... או כשאתה מתבגר ...
שאלה: איך אוכל ליצור סרגל כזה או אפילו דף כדי לציין שאני עובד בו (WYSIWYG Web Builder 7) הוא מגניב במיוחד, אך אין הרבה מדריכים ברומנית עבור תוכנית זו יכולה לגרום לך ... אתה BRAVOO החייתי כאן למדתי הרבה. תודה.
אין לי את מחיצת הרפאים הזו, אני לא יודע בוודאות העובדה היא שחיצלתי את הכונן הקשיח לפני שהתקנתי אותו בעזרת מכשיר HDD חיצוני, מחלק אותו לניהול דיסק ממחשב שהיה לו win xp ... סותר אותי או תסביר לי מדוע אין לי את מחיצת הרפאים.
אני מצטער שהזמן לא יכול להראות לך צילום מסך אבל תאמין לי המילה שזה לא לנצח מערכות הפעלה partitie.am שני 7 ו 10.10 אובונטו אובונטו אני מגינה על שתי מחיצות משום שהוא ביקש ממני micutza אחד 5 GB ועוד אחד לאחר במקרה שלי יש אפשרויות 30 ב GB.
שלום. לי היא הבעיה ההפוכה התקנתי Windows 7 ואני רוצה לעבור ל- Windows XP ולא ניתן instlez.Ce גב צריך לעשות יותר
אם היית זהירים הסתכלת הדרכת ראש-זנב ללא ואוזל בדיוק מה אתה מעוניין, אז אם אתה קורא את הטקסט הנ"ל הדרכה!. אפילו מעל שאמרתי תגובה מתי ועל מה הדרכה זה היה מועיל. אתה יכול לעשות בדיוק את מה שאמרתי ההדרכה בדיוק כפי שאתה 2 זמן לאחר 100MB מחיצה נמחקה עם DVD של Windows Vista, הכנס את התקליטור עם Win XP לא 7 כפי שאמרתי. שקט ואתה יכול להתקין את Windows XP. אתה לא יכול להתקין את Windows XP בגלל זה 100MB מחיצה. בפעם הבאה לא מנהלת את ההדרכות ולקרוא את הטקסט הנ"ל הדרכה. הדרכות נועדו להסתכל להם לא לספר להם ההערות החדשות שלך.
צפיתי זנב ראש ההדרכה ואני הבחנתי בי אני מחיצת 100 MB אזכור מוקצה יש לי שתי מערכות הפעלה על אותו XP הדיסק הקשיח ולנצח 7 לפני שהיה לי Vista אז התקנתי win 7 על Vista ואני לחלק כי 100mb מוקצה אנסה להתקין אותו שוב כמו התקנות רגילות ולראות אם אני עושה מחיצה 100 mb.
כן בדיוק נזכרתי כאשר התקנתי win7 אני מעוצב מחיצות מדוברות ולאחר מכן מחקתי ואז זה EAM נוצר שוב נתתי ערכים אחרים על החלוקה כלומר היה לי המחיצה 10gb ונתתי 15gb יכול ללכת ולנצח 512 הסתעפות mb אז אני לפחות להשתמש בו.
בהנאה קראתי את ההערות בנושא זה (כמובן לאחר קריאת הטקסט וצפייה במדריך). בכנות לא ידעתי על המחיצה הזו (אצל חלקם רוח הרפאים). עברתי מ- XP ל- Windows 7 ללא בעיות ומחיצות נוספות. מחקתי את הכונן הקשיח עם Win98_bootdisk שם מוכנס שורת פקודה למחוק את כל המידע על הכונן והכנתי את המחיצות עם Acronis Disk Director 2009 ולאחריה התקנתי את Win.7 במחיצה C אך לא בלי הפתעות. ההתקנה עברה כרגיל עד להפעלה מחדש הראשונה כשהכל קפא. הסיבה? הוא אוהב לנצח 7 לפרמט מחיצה C ב- NTFS הוא לא אהב את העיצוב ב- NTFS עם Acromis. אחרי זה הכל התנהל כרגיל. זה מה שהיה לי מזל עם התצורה שלי. ההדרכה מאוד שימושית, לכל מי שנתקל בבעיה זו ולמי שעדיין לא (המקרה שלי) ולא אומר שאדריאן הוא הפילינגה ולא מתמודדים עם בדיחות גרועות ותרנגולות. אדריאן לא ראויה לעצבן כמה אנשים שאין להם הרבה מה לעשות עם מדעי המחשב, הם רק רוצים להפריע, להשאיר אותם לקרביים ולגיימרים מכיוון שאין להם מושג. עד שמבינים את החשיבות של גיבוי, זה חדר אמבטיה גדול, אם כי אתה וכריסטיאן אמרת את זה "n" פעמים בהרבה מאוד הדרכות. הכינו את אחי הגיבוי. לשווא, יש הממתינים, "זה נראה בוצי בפה של נטפליטה." לשווא אתה מכין דיסק התאוששות עם חלונות או עושה נקודת שחזור אם חלונות לא רוצים לאתחל אפילו במצב בטוח, מה אתה עושה, המתן כמו שור בשער החדש אם אין לך גיבוי עם תוכנה מסוימת. אתה בוחר בגירסה של התקנת Win חדשה, מכיוון שאין לך עוד אחת, ואתה מתחיל מחדש ומפסיד כ- 2-3 שעות, במקרה המאושר, מנדבות. לסיכום, אחים, אל תקחו את הבדיחה (חלקם) ואת הבדיחה שהאנשים האלה מלמדים אותנו שהם לא מלמדים אותנו רע להפך. האם הייתם עושים זאת? להעביר את הידע שלך לאחרים מבלי לבקש דבר בתמורה רק רצינות, אני חושב שלא רבים יעשו זאת. מזל טוב, בריאות וטוב לכולם.
יש לי לפני שהיה לי את Windows Vista 7. למה אני 100 MB מחיצה? אני לא חושב מה שאתה אומר. לא מראה לי לאחר התקנת מחיצות לוח הבקרה של Windows כדי לראות כי עד היום לא נעשה ו MB מחיצה 100. דואר vrajeala 100%
כל הדרכה על האתר הזה היא לא בולשיט. האם מה שמוצג ההדרכה, תוכנת Windows וירטואלית המותקנת על גבי VirtualBox ואתה תראה שמה שאמרתי ההדרכה כפי שאנו שצוינו. אם אתה לא יודע מה עלא VirtualBox. כתוב למעלה בפינה הימנית בתיבת החיפוש על הקצה השחור: VirtualBox, אתם נכנסים אל תמצאו הדרכה.
קבלת פנים חמה לכל!
אני רוצה להתקין מערכת הפעלה שניה (Win 7 חושב) על מחשב נייד שכבר יש XP. אני רוצה להתקין אותו על מחיצה "מוסתרת", כי אינו רואה ב XP. בעת האתחול את המחשב הנייד להיכנס ישירות לתוך XP. Win7 יחויב רק בזכות solicitare.Va,
לא יכול משהו על מחשב נייד. במחשב שבו אתה 2 2 כוננים קשיחים אתה יכול להתקין מערכות הפעלה שאינן מכירים אחד את השני כי על ידי באתחול ברירת המחדל רק אחד מהם מבלי לבקש שום דבר בזמן האתחול במחשב נייד אבל לא יכול!
תודה על התגובה. כל טוב,
התקנתי bun.EU videotutorial 2 100 MB.Oare לבלבל אותי עם משהו ?? אבל עכשיו אחרי התקנתי Windows יכול למחוק אותם ???
היי. עשיתי גם מחיצת דיסק קשיח עם כלי השירות של Windows (יש לי רוח 7 ultimatex64bits) הצלחתי והצלחתי, אבל ,,, כשאני נותן אותם למחיצה החדשה לחיצה ימנית ונפח פשוט חדש ,,, אני נותן הבא ,, הבא ,, הבא, ונראה לי "אינך יכול ליצור אמצעי אחסון חדש במרחב הלא מוקצה זה מכיוון שהדיסק כבר מכיל את המספר המרבי של מחיצות." מה לעשות? הכונן הקשיח שלי הוא 320 ג'יגה, ועכשיו יש לי מחיצת 11.72 גיגה בריאה (מחיצת התאוששות) ,,, 1 מחיצת 100 מגה-בייט זו שנוצרה על ידי רוח 7 בהתקנה ,,,, מחיצה אחת של 1 מחיצה אחת של 86.18 גיגה ואחרונה מ 1 לא הוקצתה זו שאיני יכול ואני לא רואה את זה במחשב שלי, זה שגורם לי את השגיאה הזו. מה לעשות? תודה רבה. ראיתי שיש עוד vicentiu שלא להתבלבל איתי שנקרא גם vicentiu. תודה
עשיתי Buna.Am מחיצות כונן קשיח עם השירות של Windows (אני מסיים 7 ultimatex64bits) הצלחנו ואני facuto, אבל ,,, אני נותן לך את המחיצה החדשה לוחצת תקין ,,, לתת נפח פשוט חדש הבא, ,, ,, הבא הבא, ואתה אומר "לא ניתן ליצור אמצעי אחסון חדש במרחב הזה לא מוקצה בגלל הדיסק כבר מכיל את המספר המרבי של מחיצות." דברים לעשות? הכונן הקשיח שלי הוא גיגה 320 ,, ועכשיו יש לי 11.72gb מחיצה בריא (שחזור מחיצה) ,,, 1 100mb המחיצה הוא יוצר התקנה הרוח ,,,, 7 1 86.18 1 מחיצה מחיצה 140.52gb ו מוקצה 59,57 שהאחרונה שבהן לא יכול ולא רואים במחשב שלי, אשר נותן לי את השגיאה aia.Ce לעשות? Merci fain.Am נתפסת vicentiu הוא לא להתבלבל עם לי שכל מישהו cheama.Merci.Poate vicentiu לי שלי מגיב אלי.
אז למה מחקת מוסתרים המחיצה?
את מחיצת 100 mb ניתן למחוק מתפריט ההתקנה של Windows 7 ללא שום בעיה. לא ישירות, זה נכון מכיוון שהוא נוצר מחדש, אלא על ידי מחיקת המחיצה הראשית - מיד לאחר מכן - זו שבה המערכת תותקן, ואז תוכלו להאריך את המחיצה השמורה למערכת (לחצו על Extend).
אחרי זה אתה מעצב את זה ונותן למערכת להתקין שם ...
אדריאן יש לי עתירת tine.Varul שלי לא ממש יודע אנגלית והייתי רוצה Vista שלך ואני אוהב את-מטר romana.Ma מזדמנים הצופה חשב של LIP טוב אבל מגיע ישירות לרומנית Windows : D
מצטער אבל אני לא יכול לעזור, Windows נמצא בחנות קנה.
אני מסכים איתך, אבל לפחות אני אכין הדרכה ואינטגרציה של השפות ב- Windows Vista 7 או
פשוט תעשה את זה עכשיו ימים 2 7 על RT לייט בדיוק איך זה משתלב Windows SP1 7 שם כי התוכנה, אם שכחתם את הדרכה, יש לך את האפשרות של חבילת השפה שילוב
LIP-מתקין Vistalizator
http://www.froggie.sk/lp32sp2.html
sesistem אני בוחר תלוי 32 / 64
ו sp1 / 2
ופריקת השפה וזה instalezicu Vistalizator
ראיתי אבל לא רואה את שפת אפשרות הדרכה המוטבעת pack.Scuze
ובכן, אם אתה מסתכל גלילה מי אשם?
אפשרות אחרת היא להשתמש ב- minixp מהאתחול של ההן. הפוך את המחיצה מניהול הדיסק. כך עשיתי את זה והלכתי.
Sal אני CIP התקנתי אותו כי אני חושב שבחלונות 7 בפעם השביעית שהיה לי בעבר בדקתי גם מערכות הפעלה אחרות ... וכו '. אבל היום כשהתקנתי אותו שוב זה מראה לי C: אבל D: הסתר ואני יודע מה לעשות כדי לראות אותו! תודה מראש!
100mb הולך למחוק מחיצה עם מערכת הפעלת Windows XP תקליטור אתחול במקום vista.Trebuie מותר אתחול כאשר אתה נבחרת ותבניות partitiile.Atunci למחוק את 100mb המחיצה ואיפה אתה היית החלונות שלך מותקן, ליצור עוד עם שטח לא מוקצה ולתת לך תקליטור אתחול format.Cand מהיר עם Windows 7 לא יופיע עד שאתה prtitia Farac נוצר על ידי 100mb!
תן לי לספר לך איך עשיתי, זה פשוט אבל אני לא ממליץ לאף אחד (ודרך אגב אתה רואה כמה מבלבל כי מוסתרים מחיצה)
התקנתי את אובונטו, נקייה, עם מחיצות שעשויות כמו ספר וכו ', כאשר ה"ווינדוזאורים "יגיעו הביתה תבינו מה יצא. דעתי אומרת במוחה: בואו נתחדש! אני מתקין את חלונות 7 זה נותן לי כמה שגיאות כי אני לא יודע מה dev 3 ו- ext אינם תואמים, אני מעצב שם ואני מצליח. אני לא אוהב את זה ואני רוצה את ה- XP הישן ... הנה החלק היפה, שום שגיאה לא עובדת. כבר גיבשתי מה לעשות עם זה עכשיו, חזרתי ו- windows7 אני נאבק אני לוחץ את מוחי, אני מנסה שוב xp ושוב 7 ושוב .... השעה כבר חמש בבוקר. בסביבות השבע כך אני מקבל את הרעיון להתקין את אובונטו ועם אנחת רווחה אני מצליח לעצב את התשוקות האלה ולהתקין בסביבות השעה 5. xp-ul.Si מחיצות מסתדרות עדיין, עדיין יש לי אותן ככה, בתחילת הכונן הקשיח כ- 7 ג'יגה-בייט ממחיצה D: ואחריה מחיצה C: 10 ג'יגה-בייט באמצע הכונן הקשיח, סוף D: ובסוף F:. ואני אפילו לא הולך הם הגיעו אליי.
עכשיו תגיד לי שמשהו היה טוב אם ראיתי את ההדרכה לפני ....?
אני מניח שלא, ובכן איבדתי את כל הכיף ...
אז אני מעוצב עם Hiren (גרסה יש XP מיקרו, לינוקס) ואז נתן פשוט להתקין מבלי לעשות כל מחיצה 100 mb: D
ברצוני לאלה שיודעים כי חיפשתי בכל ..cum Addicted אפשר לעשות את זה על חלק 2 מקל 8gb להיות מסוגל לראות הן win7 / XP
ניסיתי הכל (תראה רק 1 .. לא יכול לעשות גם פעיל וגם רוח לוקח את הפעיל בלבד) בלינוקס הם נראים ..: D אז אם אתה יכול לעזור לי ... תודה
סמי leptop אני קונה מערכת ההפעלה Windows Vista preinstalat.Cum 7 או עותק יכול לעשות כדי להפוך את תקליטור ההתקנה סמי sistem.Adica יעזור butabil.Ma rog.Astept raspuns.Multumesc
אתה לא יכול לעשות את זה אבל בהחלט תוכל לבצע גיבוי של מערכת ההפעלה. באופן כללי מחשבים ניידים שמגיעים עם מערכת הפעלה מותקנת מראש יש תוכנה המאפשרת לך לשיר גיבוי למקרה מערכת ההפעלה נשברת. לפרטים נוספים על מה גיבוי למצוא אם אתה משתמש ימני עליון בתיבת החיפוש. עשינו כמה הדרכות על גיבוי. כתיבת בתיבת החיפוש: תמונה נכון Acronis או XML תמונה Drive או חלונות גיבוי 7, אתם נכנסים אל תמצאו הדרכות.
כפי שאמרתי, אפילו את המחשב הנייד מגיע עם תוכנה עבור זה, אתה רק צריך למצוא אותו המחשב הנייד
הדרכה מעניינת
אני חייב לומר כי יש לי Windows האולטימטיבי 7-64 ו biti- אני 100 MB מחיצה מופיע בניהול המחשב והדיסק שליואני התקנתי אובונטו אתחול כפול עם 7 ושניהם הלכו טובים (למרות שזה היה ומחיצות 100 mb) אולי 100 יש למחוק מחיצה רק אם ברצונך להתקין גיבוי XP או לא יודע מה רך.
הצדעת Videotutorial.ro, הצלחתי פרמוט המחיצה שבה Windows תוקצה iso GeParted (לא GeParted של אובונטו). מזל טוב videotutorialele שתבצע.
הפאונד לאפשר לי לא למחוק. כיצד ניתן לחלק?
עכשיו יש לי Vista במחשב שלי ואני רוצה לעבור ל- Windows 7, כך עושה זאת: להתקין 7 כי אני עושה את זה המחיצה 100mb, שקית Vista PTR נחישות להיפטר מחיצה בחזרה נוספת שקית חלונות 7 ולהמשיך התקנה, אני רוצה לדעת אם החבר'ה האלה הם צעדים ואם אני מבין נכון
טוב! יש לי את אותה בעיה ואני, בדיוק כמו מחיצה מכם יש 100 496 MB ו GB אותי. איך אני יכול לעשות כדי להגן על המחיצה של Windows שלי להתקין תוכנה חופשית?
בעת טיפול פרמוט Vista טוען מחיצה שעושה לחנות שבה? אז אתה בא כדי לנצח 7 קשה או אין לך את קבצי ההתקנה משני Vista ולנצח 7.
כאשר עושים תמרונים עיצוב, עיצוב ולאחר מכן חלוקה מחדש להתרחש מיד. בעת התקנת Windows Vista וזה 7 לטעון כמה קבצים ב- RAM כדי להיות מסוגל לבצע משימות מסוימות לפני ההתקנה (כגון עיצוב, חלוקה מחדש, לבדוק את דרישות המערכת)
ואז אתה בא עם DVD כדי להתקין Windows 7, הוא לא ידע את זה לפני שאתה שם את ה- DVD עם 7 היה Vista ו- למחיצות, מעוצב או למחוק משהו קשה.
אדריאן מדוע ב- Windows Vista 7sau היא מכירה 3.3Gb 4Gb אבל אם אתה יודע תוכנית שעושה Windows להתגבר הגבלות אלו להכיר בכל 4GB.
Vista והוא יכול לזהות יותר מ 7 3 64 GB אם תתקין סיביות. אין גרסה 32 ביט של Windows XP אינה מזהה יותר מ 3 GB. לפרטים נוספים, לכתוב בתיבת החיפוש בפינה הימנית העליונה של הקצה השחור: מה ההבדל בין המערכות 32 64 פיסות וחתיכות אלה, והקישו על Enter ותמצא הדרכה
אני רוצה לחלוק איתך מיני הדרכה ... אני חושב שכולכם יודעים את זה ... אבל אולי יש כאלה שלא יודעים את זה אז אני אגיד לכם ... .. כשתתקינו את חלונות 7 .. בכונן קשיח של 500 ג'יגה לדוגמא ... אתה רוצה לעשות מחיצות מהירות ... הדרך הקלה ביותר ליצור מחיצה היא להזין 123456 בתיבה כדי ליצור את המחיצה החדשה שלך ... ותקבל 120 giga קבוע ... אם אתה רוצה לעשות מחיצה של 130 giga הזן 133456 .. ואם אתה רוצה לעשות מחיצה של 100 הופעות .. קבוע ... הזן 101234 .. וכך הלאה !!!!
היי יש לי בעיה כשאני להתקין את Windows 7 הכל ילך כשורה בסופו של דבר, כן מחדש cadand, הכל עמי מופיע Windows נורמלי מתחיל, 26 שניות, שניות 25, 24 ומופעל מחדש פאן di שוב וכך עד אינסוף מישהו יכול לעזור לי
קשה עוד כונן אם אתה מרגיש שאתה windowsu טוב.
נאלצתי anstalat windovs 7 מותקן anainte שחקתי משחק והמשחק שלי נתקע כרטיס מסך באמצע הדרך, וכל מה שאני actualizato בעיות עמי להתעורר, ניסיתי חליפי windowsu שלו 7 ולאחר מכן דאגת ami אם ,,, visra השקית windovs עמי ללכת אבל כל בעית כרטיס המסך מתרחשת כאשר בשנת BIOS עמי ניסתה לשכנע אותי ,,, תודה רבה ,,, לפקח anchide
ברכה, אם כי אני ללוש שאלה, לאחר התקנת Windows 7, מחיצה 100 עבור mb הישן Windows לנגב אם אנחנו sterso, לאתחל את ההתקנה הישנה עם Windows זה שוב?
אדריאן גיליתי שאתה יכול לעשות את העבודה הזו עם gparted מתוך תקליטור האתחול של hirren. תמיד כשאתה מתקין מחדש את מערכת bootez מ- hirren, בחר gparted ואז תן מחק ל- c ופורמט אותה ntfs. ואז התקן את Windows 7 בלי אותה מחיצת 199 MB. זה שימושי שיטה זו למי שאין לו תקליטור Vista (כמוני בכל מקרה)
Videotutorial שלום, יש לי בעיה עם המחשב שלך, נסה להתקין את Windows 7 אותו אבל לצערי כאשר אתה צריך לקבל את המחיצה המעוצבת אומרת לי, "מנהל התקן כונן CD / DVD הנדרשת הוא missing.If יש לך דיסקט נהג דיסק, תקליטור, כונן הבזק מסוג USB נא להכניס אותו עכשיו.
הערה: אם את מדיית ההתקנה של Windows נמצאת בכונן CD / DVD, אתה-יכול להסיר אותו בבטחה בשלב זה.
ואז לתת אישור ואומר לי ...... לא התקנה של מנהל התקן האם תקשורת found.Make המכילה בטוחים את מנהלי התקנים הנכונים, ולאחר מכן לחץ על אישור ... אני מתפלל ..VA BEAUTIFUL לעזור לי הודה :::
עבור אל הגדרות ה- BIOS ואם אתה AHCI מופעל, אתה צריך לבטל את זה. אם AHCI מושבתת אז אתה צריך להפעיל אותו. AHCI כבר מדברים כאן באתר. לחפש לכתוב תופענה בתיבה בסרגל הצד הימני העליון: exlicatii כמה BIOS קצר, אתם נכנסים אל בטוחים כי הדרכה תעזור לך להבין איך להיכנס ל- BIOS
מישהו יכול לעזור לי ... אני מנסה להתקין את חלונות 7 הכל בסדר עד שתתחיל מחדש. אם הוא נפתח הוא נפתח וחלונות מופיעים בדרך כלל 35 שניות 34 שניות עד 0 והוא סוגר זה נפתח וכן הלאה ללא הגבלת זמן .. חלונות 7 זה טוב .כשאני רוצה להיכנס לביוס, המסך שלי נסגר
אדריאן, ב- BIOS שלי AHCI יש הסתכלתי הדרכה להסביר BIOS לסיכום, בהחלט יש נראה לי כי AHCI אבל לא האיחוד האירופי BEAUTIFUL אנא עזור לי אני עדיין קריסות AIA.
היי
יש לי מחשב נייד R538 סמסונג ואינו רוצה בשום אופן להתקין חלונות ואת קצת 7 64 ולא מבינים למה. ביטים 32 גרסה ללכת, אבל 64 מותקן וכאשר אתה מגיע לסוף, כאשר הם עושים הגדרות וידאו אחרי שאני שם משפחה, סיסמה, בוחרים לעשות או לא לעשות עדכונים לאחר הפעלה מחדש כי ולא במגפיו. ניסיתי כמה תקליטורי DVD windows3 7 אולטימטיבי ושום דבר. אני צריך גרסה קצת עבור הופעות 64 4 של איל בכוונתי כבר ועדיין להוות 4.
המעבד הוא i3 כדי 2,5 GHz ATI HD 5470 512 MB זיכרון ייעודי.
האם מישהו יודע מה הסיבה? תודה מראש !!! כל טוב!
הבעיה שלי היא ... יש לי את acer aspire windows vista premium והתקנתי את windows 7 זה עבד עוד שבועיים ומה קרה. כשפתחתי אותו כרגיל כשפתחתי אותו כמה פעמים שהייתי זקוק לו זה לא עבד, הוא נפתח בכוחות עצמו ונסגר תוך 2 או 3 שניות מבלי לגעת בשום דבר ועושה זאת שעות אם הייתי מרפה ממנו. האם זה בגלל חלונות? עם ההצתה הם הצליחו ללכת אליו כדי להתאושש. אגב, האתר הזה נהדר, בראבו. ויקטור
יש Sall.Am שאלה עכשיו יש לי Windows XP ואני רוצה להתקין Windows 7 אך מבלי לאבד D.Se אני יכול לאתחל את המחיצה עם Windows 7 מ C ו- D להישאר בלעדיי לאתחל אותו? Ms
כן, נורמלי כפי שהוא יכול, פשוט הראה כי הדרכה זו (אם צפית אותו חזיתית זנב ללא גלילה) של המורה רק מחקתי את מחיצת C ו- 100MB Windows 7 שיצר באופן אוטומטי. אותו המחיצות אשפיות התקנה ויש לו Windows 7. אתה יכול לעשות מה שהראינו DVD ישיר הדרכה המכילים Windows 7, אתה לא צריך Vista DVD
שלום אדריאן
קניתי מחשב נייד של Acer ואני לא יכול להתקין את Windows 7. האם שגיאה זו נותנת לי "התקנת Windows לא הצליחה להגדיר את Windows בחומרת המחשב הזה" מה הבעיה?
מצפה לתשובה בהקדם האפשרי.
עם כל הכבוד!
מה אתה ממליץ? 7 או 8?
שלום, יש לי ביתן כ"ס leptop g6 SQ.Am מותקנת חלונות 1205 7 86 האולטימטיבי x3 ומיאמי גרם חלקי, מתוכם אחד שמתי windosu ו leam 2 אחרים עשויים להציל את כולם כאן הכל היה בסדר עד שאני ראה videotutorial באתר שבו הוא יכול להיות חלק מ- Windows, אמר ועשה זה היה שם, הכל טוב ויפה עד רציתי סמי להתקין שוב windosu וכאן נתקלתי בבעיה גדולה כאשר הם מקבלים למחוק מחיצות לא לאחרים נתתי לזה לוחץ על Delete, תן לי רק לפרמט ג וסאל שלי להחזיר windowsu אבל יש מחיצה 25GB ואני רוצה שיהיה לי יותר מקום על C אבל תעזוב אותי, מישהו יכול לעזור לי, plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz, הכתובת שלי היא [מוגן בדוא"ל], תודה.
בעתיד אני לא מרשה את כתובת הדוא"ל. אם יש לך שאלה, לפרסם אותו ולחכות ענה בסבלנות כאן ולא לקבל בדואר. לא קשר עם כל אחד באמצעות דואר אלקטרוני כפי תשובה לשאלתך באתר הנתון כאן יכול לעזור למשתמשים אחרים אשר יש את אותה הבעיה
הייתם מאוד מדויקים בהצגת הבעיה שלך אז אני אאפשר לשאול אותך פרטים נוספים.
מה שקורה שנמחקו מחיצה?
האם אתה רוצה לשחזר התקנה אשפית מחיצה של Windows שיוצאת ב- DVD או כבר מותקנת Windows (ניהול דיסקים)?
אתה צריך לדעת שאתה לא יכול להגדיל את השטח של C מחיצה מבלי שטח דיסק לא מוקצה. זה הגיוני להגדיל את הקיבולת של מחיצת C גם צריך ליצור מרחב יוקצה להנמיך מחיצה אחרת השטח שלא הוקצה לתת לך אז להקצות מחיצת C.
אני ממליץ לך להסיר את כל המחיצות, לשחזר את כל אותם
כמו כן, סביר להניח שאתה מבולבל מחיצה 100 MB שעליו Windows Vista ו- Windows 7 נוטים ליצור את ההתקנה אוטומטית של שני אלה מערכות ההפעלה. זה עשוי להיות הסיבה שאתה לא יכול לשנות מחיצות חיבה (כאמור במדריך זה איפה שהשארת תגובה)
שלום, פתרתי את הבעיה עם תקליטור לינוקס, ניגבתי שוב אולם ועשינו אמא partiile.Scuze לא הבנתי, אם הבעיה היא astfel.Am 7 מותקן האולטימטיבי Windows שלך, בפעם הראשונה עשיתי מדרון 45 Gb עבור C, שני 80 Gb והשלישי היה Gb 300, הכל היה בסדר, הלך Windowsu חלקה, גלישה באינטרנט ראיתי הוא חלק ישיר של Windows ובארבה אמר לך את זה מן 300 ולעשות עוד 100 מדרון אחד Gb, כך בסך הכל היה לנו 4 בחלק ג 'מחיצה, הכל היה בסדר עד רציתי שוב להתקין Windowsu.Am Windowsu לשים האתחול leptop iam נתון וכשהגעתי המפלגה למחוק אותם לא נותן לי הרשאה למחוק מחיצות השאר עושה במקום לתת לי format c שלי ושמת windowsu אבל לא למחוק את הרצועות עד שאני גלשתי נטו וראיתי הדרכה שבאפשרותך למחוק או לפרמט את הדיסק הקשיח עם לינוקס cd, אני רואה אותי אפקד מיאמי partii.Intrebarea אחר אם מה שיכל לעשות היה סמרטוט חלק ארבעה עם 100 Gb אם Windousu נותן לי להתקין שוב בכל מקרה mssss לתשובה ואף אחד לא נולד למדו, עלינו לתת האלק מסגרת דלת ללמוד כי לפגוע בנו ואז אנחנו לומדים בוודאות, אבל לפעמים היא יכולה לשלם ביוקר אם אתה לא יודע מה לעשות כשנגיע אל המחשב, תודה שוב מאחל לך יום טוב.
שלום אדריאן. הצלחתי למחוק את המחיצה עם אתחול התקליטורים "Partition Magic 8". לפני שהשתמשתי ב- DBAN לניקוי הכונן הקשיח ואז הצגתי את Partition Magic, יצרתי Primary 40 G, לוגי 250 ... ואז הכנסתי את ה- DVD של Windows 7 שהפעלתי, ההתקנה נמשכה עד להפעלה מחדש ... שם חלונות בדקו את המחיצה השנייה והחלו "לתקן" / לאחות אותה ואז ההתקנה עברה כרגיל.
יש לי בעיה התקנתי windowsu ועשיתי 2 יד, אבל עוד לא הצטרכתי 3 כאשר התקנתי אני מעוצב מחיצה של הוא 3, ו בצועניי 195gb ללא מחיצה זו מעוצבת CAN נכנסתי למחשב שלי אני 2 מנהל C ו- D של 97gb 175gb ו 195gb ומראה לי מקום פנוי בבית 195gb איך לשים אותם על מחיצה
שלום! יש לי בעיה קטנה ... התקנתי מחדש .de Windows 7 שלך לאחרונה (אני התקנתי כמעט שנת 3 ועכשיו הוא מתחיל ללכת לאט) ואחרי התקנתי מחדש הופעתי לי מחיצת השחזור שלי במחשב ... .אנו אני מבין למה ... .ASA נורמלי? ... זה בסדר להשאיר את זה? להזכיר כי התקנתי מחדש של Windows מתקליטור המקורי מ- Dell שקיבלתי כשקניתי את המחשב הנייד ... מראש נחמד ..multumesc!
כן, זה נורמלי שיש את המחיצה הזו. זו מחיצה שמכילה את מערכת ההפעלה (גיבוי) ומאותה מחיצה תוכלו לשחזר את מערכת ההפעלה במקרה שיש לכם בעיות או שאינכם אוהבים "כיצד להעביר" את Windows 7. לכל יצרן יש מצב התאוששות, בהתאם לדגם וליצרן, שילוב המקשים שבו אתה משתמש לגישה לאשף השחזור שונה.
כאשר אתה רוצה לשחזר את המערכת למצב שבו הוא היה כאשר הפתחה ראשונה, לגשת לאשף התאוששות וזה בתורו יהיה לגשת מחיצה כדי לשחזר את המערכת.
תודה רבה, חידה לי היה כי התקנתי על מחשבים אחרים 7 Windows שלך אבל אף פעם לא מורשה, וידעתי מתנהג כך, כלומר שאני ליצור מחיצה נפרדת עבור שיקום המערכת שלו בלי לשאול את זה ובלי זה 2 לגעת מחיצות אחרות, קורא לי ... gb ..multumesc!
נראה שאינך מבין מה שהסברתי,
זה מחיצת שחזור לא טופלה על ידי Windows במהלך יצרני התקנה אבל מחשב נייד.
דווקא משום כך, לעתים קרובות אתה קונה מחשב נייד עם Windows מותקנת מראש, אתה לא מקבל ו- CD-ROM או DVD עם Windows כי אתה כבר כי שחזור מחיצה מעוצב על ידי היצרן כדי להיות מסוגל לשחזר בחזרה שלו מפעל, כמו כשאתה נפתחת לראשונה אחרי שקנית.
המחיצה שמוסתרת ואינו מופיעה בחלון המחשב שלי בדרך כלל רק על ניהול דיסקים.
למה לא לקרוא את הוראות ההפעלה לפני קבלת להתקין מחדש? יש לך את כל מצבי פעולה, התאוששות גישה כזו, איך אתה לשחזר והכל הקשורים למוצר שלך.
ראיתי מאה אנשים דביליים קנייה מקורית CD / DVD Windows מהסיבה הפשוטה שהם בורים לא לקרוא את המדריך שבו הוא הבהיר כי לא היו להם את מחיצת השחזור כדי להתקין מחדש או לשחזר את מערכת ההפעלה שלך למצבו המקורי.
Salut!
יש לי מחשב מוגדר עם לפני שנה (i3-2100, h67ma ג'יגה d2h-b3, ספיר HD 6770, 4Gb-RAM, Samsung HDD 1Tb SATA2 7200rpm).
מיד לאחר ההרכבה שכחתי לבדוק את הגדרות ה- BIOS Windows7x64 מותקן בצורה חלקה במצב IDE וזה עבד בסדר במשך שנה ...
לאחרונה, מכיוון שצריך היה לבצע ניקוי כללי של חומרה (מאבקת אותה מעת לעת) ותוכנה, התקנתי מחדש את Windows7x64 אך הפעם הפעלתי את AHCI לפני ההתקנה, גם בידיעה מכאן ש- AHCI מביא לעלייה בביצועים (...)
המייצב מתקדם בלי תקלות אבל הבעיה אינה משיק לאחר ההתקנה Windows7x64 אבל כל לולאת האתחול מחדש ללא הרף ואם IDE החליפין ולהתקין מחדש הכל בסדר ...
השאלה היא: מה יהיה הגורם לא אתחול במצב AHCI ומה לעשות?
ממה שאני זוכר מבצע AHCI מחייב נהגים לא צריך את זה ... Windows שלי?
עוד "בעיה" המציגה המערכת שלי היא שכמה חודשים לאפות, לאחר הסגירה ב שניות 3-4, PC כבר מקבל "אחוז" של זרם (כל vetilatoarele סובב סביב שני אחת). Enermax הוא מקור NAXN 450W ... לקוחות נוספים מאלה לעיל יש לא ...
אין לי רכיבים רזרביים אחרים שיעשו את הבדיקות ... מה יכול להאשים? מה אתה ממליץ?
תודה!
חלונות 7 שהותקנו לאחרונה (התקנתי רק את מנהלי ההתקן הבסיסיים) אינו מאפשר לי לאתחל עם win.vista או win. 7 —— אתחול רק עם תוכניות ב- debian-linux - איך אוכל לתקן את האתחול שלי אם Windows 7 אינו מזהה את פקודת האתחול ולאחר הפעלה מחדש (הפעלה מחדש רגילה של Windows) ניסיתי עם DVD Vista וזה מתנהג כך—— אנא אדריאן אולי יש לך פתרון שעלול לגרום לכישלון זה - להיות ממחיצת ה -100 מגה-בייט הנסתרת ?????? תודה על הסבלנות
האם אתה בטוח תמונות ISO ששרפת טובות? פגשתי תמונת ISO לאחר לצרוב אותם ל CD / DVD כהלכה מגף והם עושים זאת בגלל שעשה או שונה תמונת ISO ששינתה אותו / עשיתי את זה לא נכון
האם לא אמרת לנו שאתה עושה אתחול Stick CD / DVD / USB שלהם?
האם אתה בטוח שאתה ההגדרות הנכונות ב- BIOS של המחשב כדי לבצע אתחול מהתקליטור / DVD / Stick.
בתיבה SEARCH בסרגל הצד הימני העליון: "כמה הסברים קצרים על ה- BIOS" ולחץ על Enter, תמצא את המדריך. שם העמית שלי הראה אילו הגדרות אתה צריך כדי לאתחל את המחשב מהתקליטור או ממקל ה- USB
כן, זה אפשרי כי Windows אינו כולל מנהלי AHCI.
זה נורמלי שלא opeasca אוהד לפתע כאשר אתה מכבה ומדליק רחף במשך כמה שניות, כי המעגל נשאר נוכחי.
מקורות איכות לא מפסיקים את המאוורר כבוי ואת מערכת ההפעלה, הם ממשיכים רכיבי קוד להתקרר עד tempetatura מתחת לסף מסוים, אז המאוורר מפסיק. זוהי התנהגות נורמלית, גם בריאה מאוד את האמינות של המקור.
השאלה הראשונה השיב אדריאן לעיל.
שלום, זה נורמלי כי ניהול דיסקים, אחרי התקנתי מחדש Windows 7 להראות נפח קטן יותר של HDD? C מחיצה מופיע עם 683 GO, שחזור מחיצה GO 15,65 ומערכת שמורות 100MO בהיקף של כ GO 699, בהתחשב בעובדה שאני HDD 750 GB.Care כמו הסבר?
Salut! יש דרך המחיצה של 100mb נמלט לאחר ההתקנה מבלי להתקין מחדש syst.
למה אני להגן על כמה ותיקיות מוסתרות בנצחון 7 עם מנעול קטן סגור (נעול) על אותם ולא יכולים לקבל גישה אליהם, למשל רציתי להיכנס ההגדרה המקומית ולמחוק מה שיש לי משתמש Temp ואני לא לאפשר. כיצד להיפטר של מנעולים אלה, כיצד אוכל להשבית?
שלום, יש לי problema.Azi התקנתי מחדש 7 win80 על חלטורה קשה והוא עשה 100 מחיצת המגה שלו לנתונים קשיחים אחרים שיש לי משהו (על 500 גיגה) .Now נתונים בכונן קשיחים ריקים ניסיתי כמה התאוששות אך אינו מוצא שום דבר (על 200mega) .זה יכול לעשות כלום? אני מזכיר כי עשינו 100 מגה מחיצה אפילו גלויה אני יכול להשתמש חומרת continuare.Nu ללכת פורמט, להעביר ולהעתיק אותו להסיר אבל לא הולך מעוצב ..
אם רק למחוק את המחיצה 100 mb בסדר? צריך למחוק ואת ג? ms ceao
אם רק למחוק את המחיצה 100 mb טועה? חייב למחוק ג? ceao ms.
80gb אלי 20mb השמאלית לא מבין איפה הוא שאר החלל
mersy
עשיתי מחיצות עם Acronis ואני נאבק הרבה ואני עדיין לא יכול להתקין windows7, תודה עבור הדרכה זו הצילה לי את העבודה
היי יש לי גם בעיה עם המחשב הנייד, הוא מבקש ממני להתקין את החלונות כשאני מפעיל אותו (במילה אחת הוא כבר לא נדלק) ניסיתי להתקין אותו אבל כשהוא מגיע למשחקים שלי שום דבר לא נראה לי. משולש עם הסימן "!" וכותב ליד "לא נמצאו כוננים. לחץ על Load Driver כדי לספק מנהל התקן לאחסון המוני להתקנה". אני לא יודע מה לעשות איתם, עד כה התקנתי חלונות אחרי ה- DVD הזה, אך לא נתקלתי בבעיות.
אנא עזור לי מדי.
Bit לוקר סולם נשאר? אני צריך את זה
7 יכול למחוק חלונות גיבוי מחיצה 100mb ללא התקנה מחדש של מערכת?
תודה רבה עבור הדרכה זו. הצלחתי רק בשיטה זו כדי להתקין את Windows 8.1.Sa לחיות שנים 1000 !!!!
שלום! יש לי Windows להתקין problema.Cand 7 המחיצה של 100mb הוא 8mb.
אני מבין שאני חייב להיות 100mb.Cum בהכרח ללכת?
לא משנה כמה mb are.La לי 124 יש לא 100.Dar אם אתה רוצה להיפטר מחיצה זו, אתה צריך DVD אתחול עם Vista ו- unu` עם 7.Cu DVD עם Vista, הגדרת מספר מחיצות ויכולתם .אחרי זה, המחשב reboota.În הפעם עם Vista DVD מתוך ולתקוע אותו על החלונות להתקין עם 7 ואת נורמלי.