התקנה ואופטימיזציה של מערכת ההפעלה Windows Vista - מדריך וידאו

הנה הגיע הזמן לדבר וידאו הדרכה על מערכת ההפעלה הנוכחית, חברת מיקרוסופט, Windows Vista, תושק באופן רשמי עד 7 Windows, Vista תהיה מערכת ההפעלה הנוכחית עבור מערכות שולחן עבודה.

קודם כל, יש לומר שמה שנאמר ומודגם במדריך מתאים ל- Windows 7. מכיוון שכבר יש לנו סרטון הדרכה אודות מערכת ההפעלה Windows XP, לבקשתך פנינו למערכת ההפעלה Windows Vista, כמו גם ל- Windows XP, Windows Vista היא מערכת הפעלה מסחרית שתוכננה על ידי תאגיד מיקרוסופט המפורסם.

לפני התקנת מערכת הפעלה חייב לשקול את הדברים הבאים:

1 ודא שיש לך נהגים עבור כל החומרה בבעלותך. אוורסט בעזרת שכבר יש לנו הדרכה, אתה יכול לבדוק את החומרה שלך כדי לברר מה לוח האם יש לך (Gigabyte, Asus, MSI, וכו ') כי יש לך כרטיס המסך (ATI, nVidia) מה כרטיס קול יש לך. לאחר הדברים האלה הם, עבור אל אתר האינטרנט של היצרן ולחפש נהגים לוח האם שלך בהתאם לדגם לוח האם ואת הגרסה שיש לך. אחרי שאתה מקבל נהגים שלך, לשים אותם על מקל USB או לצרוב אותם על תקליטור או לשים אותם במחיצה אחרת מאשר C של

2 זן Microsoft רומניה לבדוק את דרישות המערכת יש לך צריך להפעיל את Windows Vista. ודא שיש לך מינימום של זיכרון RAM המומלץ על ידי מיקרוסופט, Microsoft מומלץ שטח פנוי בדיסק קשיח, ויכולות מעבד מומלצים על ידי מיקרוסופט.

3 נתק את כל ההתקנים שאתה חיברת למחשב, כלומר: מדפסת, כונן קשיח חיצוני, מצלמת האינטרנט, סורק, מחשב לוח, אודיו, מיקרופון, רמקולים, ואף לנתק את התקע באינטרנט

לאחר שווידאתם על כל 3 הנקודות שהוזכרו לעיל, הפעל מחדש את המחשב, החזק את מקש DEL לחוץ כדי לגשת ל- BIOS וודא שהגדרת את האתחול להתחיל מהתקליטור / DVD-Rom. . אם אינך יודע בדיוק למה מתכוון עמיתי כריסטי, הוא גם עשה סרטון הדרכה בנושא "כמה הסברים קצרים על ה- BIOS" שבו עמיתי מסביר ומראה בדיוק לאן אתה צריך להיכנס כדי לבדוק או להגדיר את המערכת לאתחול מהכונן. אוֹפְּטִיקָה. הכנס את ה- DVD של Windows Vista לכונן האופטי (DVD / RW) הפעל מחדש את המחשב, כאשר אתה רואה את ההודעה "לחץ על מקש כלשהו כדי לאתחל מתקליטור ..." לחץ על מקש כלשהו כדי שהמערכת תתחיל לקרוא מה- DVD. בצע את השלבים במדריך הבא להתקנת Windows Vista.
לאחר שתשלים את תהליך ההתקנה, בראש הראשון להתקין את מנהלי ההתקנים עבור החומרה שלך, ולאחר מכן להתקין אנטי וירוס כגון Avira, BitDefender, קספרסקי, AVG, Avast וכו ולאחר מכן לבצע הגדרות אופטימיזציה המוצגות ההדרכה. למה לומר, ראשית להתקין את מנהלי ההתקנים ולאחר מכן את האנטי וירוס? כי זה יכול לקרות כי ייתכן שחלק מהקבצים להתקין ערכה נהגית להיראות בצורה שגויה על ידי אנטי וירוס כמו וירוס ואנטי-וירוס לתקוף יתכן כי קבצים אלה או אפילו לפגוע או לחסום את ההתקנה של מנהל ההתקן. אני ממליץ לך לכבות את חומת האש של Windows ולהשתמש חומת אש אחרת כגון COMODO, ZoneAlarm, Norton Online Armor Outpost Firewall

עם זאת אני אעזוב אותך לצפות בזה הדרכת וידאו מאחל לכם נעים !!!

שימו לב: כל הגדרות והמלצות הדרכה זו תקפות בין אם להתקין את Windows Vista, Windows XP או Windows 7. שלבי ההתקנה עבור Windows 7 SISTEMULUIDE זהים לאלה להתקנת Windows Vista. הגדרות אופטימיזציה תקפות ולעשות את אותו הדבר כמו Windows 7

אדריאן Burlugeanu...... ..landpc.wordpress.com
 


הדרכות קשורות


אודות כריסטיאן Cismaru

אני אוהב את כל מה שקשור ל- IT&C, אני אוהב לחלוק את החוויה והמידע שאני צובר מדי יום.
למד כמו שאתה לומד!

תגובות

  1. AAAA הוא אמר

    נגן וידאו מאוד מיליארד עד כה שלא היה להם כרטיס מסך HD לראות חצי המסך

  2. ionutz הוא אמר

    אדריאן Vista 1 שנה יש לי Rajnita ו הולך ממש טוב, אני לא יכול להגיד שזה עובד טוב יותר מאשר XP אבל אותי ואת משמח אותי כל כך. בכל מקרה הדרכה נחמדת, אנו מצפים את ההתקנה של Windows 7;). מזל טוב ובהצלחה בהמשך !!!

  3. אדריאן הוא אמר

    ionutz: אדריאן לי Vista על שנת Rajnita 1 ו הולך ממש טוב, אני לא יכול להגיד שזה עובד טוב יותר מאשר XP אבל אותי ואת משמח אותי כל כך. בכל מקרה הדרכה נחמד, אנו מצפים את ההתקנה של Windows 7. מזל טוב ובהצלחה בהמשך !!!

    אנא קרא את טקסט המצגת אנא ראה מה כתוב שם ... קראת אותו ??? הנה מה שכתוב:

    שימו לב: כל הגדרות והמלצות הדרכה זו תקפות בין אם להתקין את Windows Vista, Windows XP או Windows 7. שלבי ההתקנה עבור Windows 7 SISTEMULUIDE זהים לאלה להתקנת Windows Vista. הגדרות אופטימיזציה תקפות ולעשות את אותו הדבר כמו Windows 7

    בפעם אחרת לקרוא את מצגת נוסח ההדרכה היא לא לחינם לשים את זה שם!

  4. פול הוא אמר

    Windwos Vista מתבצע רק עבור ביצועי המחשבים, לא פנטיום D עם XP 256 mb-RAM הוא עקף חלונות 7, הוא שאני חושב, טוב יותר מאשר XP, ראיתי וידאו YouTube כמו לרוץ על 236MHz מעבד, ו לצרוך מחצית xpul לפני resurse.lasati.

  5. יש לי בעיה עם Vista לנצח התקנה שהם מגיעים לשלב שאתה צריך לתת להתקין עכשיו לעמוד כמה דקות ואתה צריך להגן על im cd-key חלון אומר לוודא אם אנחנו CD או DVD-ROM DVD ניסיתי עם נהגים ה- DVD SATA ועדיין לא מזהה אותי אתה יכול לעזור לי ???????? HDD SATA SAMSUNG

  6. אדריאן הוא אמר

    פול: Windwos Vista מתבצע רק עבור ביצועי המחשבים, לא פנטיום D עם XP 256 mb-RAM הוא עקף חלונות 7, הוא שאני חושב, טוב יותר מאשר XP, ראיתי וידאו YouTube כמו לרוץ על 236MHz מעבד, וצורכת מחצית xpul לפני resurse.lasati.

    אתה צודק, אבל עדיין לא להסתמך על חלונות 7, אתה לא יכול לסמוך על מערכת "חמה" שיצאה זה עתה מהתנור, שאינה שזופה, היא לא שחוקה, אין לה ריצה, אבל אותו דבר קרה, ו- XP בהתחלה זו עדיין הייתה מערכת שאף אחד לא רצה לשמוע עליה, והעולם היה ב- Windows 98, אך עם הזמן התברר שהיא יציבה וטובה, והעולם אימץ אותה בקלות, זה טבעי להיות כזה. אין מה לומר על חלונות 7, הוא חתיך, הוא חתיך, אפקטים, דברים חדשים אבל זה מוקדם מדי בשבילו! אתה זקוק ליציבות, תאימות עם מכשירי תמיכה טובים אחרים, תאימות, תוכנה המיועדת לחלונות 7. אתה לא יכול לשמור על חלונות 7 למשך 3 ימים ולהגיד שכיפה מוכנה יציבה, מכונות גילוח עובדות, זה מושלם.

  7. אני toteu הוא אמר

    יש לי בעיה כאשר אתה צריך להגן על חלוני cd-key הצעד זה אומר לי אם אני בטוח שיש לי את ה- DVD DVD-ROM דחף אנו incecat ונהגים SATA ויוצא מותקן לי SATA HDD אתה יכול לעזור לי

  8. פול הוא אמר

    Vista סאטי ללכת גילוח, אתה צריך ליישור עם איל 6 GB, הולכים לעבודה בעוגב!

  9. אדריאן הוא אמר

    אני toteuיש לי בעיה כאשר אתה צריך להגן על cd-key חלוני הצעד זה אומר לי אם אני בטוח שיש לי את ה- DVD DVD-ROM דחף אנו incecat ונהגים SATA ויוצא מותקן לי SATA HDD שאני יכול: לעזור

    La Vista אינה שאלה של נהגים SATA של זה הועמד רוב המחשבים הניידים כי שילבו הנהגים האלה יעץ לי היא נראית תמונה אחרת של Windows Vista, אחד טהור לצרוב אותו על איכות DVD בבית הנמוך ביותר DVD Verbatim המהיר ארדל אפשרי או סוני

  10. פול הוא אמר

    עם זאת, נאמר ש- Vista הוא לא טוב, שהוא לא תואם, עם כמה משחקים, תוכניות, הוא אוכל יותר מדי משאבים, ובכן איך אתה רוצה שזה יעבוד אם יש לך מערכות מכיוון שהוא נעשה xp, aaaaa ??? ויסטה אכן, צורכת יותר מדי RAM ! אבל אתה רוצה לא לתת כסף על זה, ולא לשים איל, כרטיס מסך וכו ', וללכת לעוף, ב- xp אם יורוג'אן נכנס אליך, אבא, אתה חייב להתקין אותו מחדש, :)) :)) ראיתי ב בפורומים רבים אותו דיון על Vista, בעוד שנתיים תגיד ש- XP הייתה מערכת ההפעלה הגרועה ביותר, ובנוסף אם גיליתם ... מי שיפרוץ את Windows Vista ו- 2, לא יוכל לעשות שום דבר אחרי 7 דקות, וזה יהרוס להם את המחשב, במקום להתקדם למשהו חדש, נחזור, :)) :)) :)), חלונות 60, היא עד כה מערכת ההפעלה הכי יציבה, יפה (כממשק גרפי). , ותואם hardwere.asai romanu incapatanat :)) :)) :)) :))

  11. אדריאן הוא אמר

    פול: עם זאת, הם אומרים כי Vista הוא רע, הוא אינו עולה בקנה עם כמה משחקים, תוכניות, לאכול יותר מדי משאבים, גם איך אתה רוצה ללכת אם יש לך מערכות כשזה מגיע XP, Vista ??? AAAAAA אכן, לצרוך מופרז איל! אבל אתה לא רוצה לתת כסף על זה או שאתה מקבל איל, כרטיס מסך וכו ', וללכת לטוס XP אם תזין אפיפיור yrojan, מחדש, :)) :)) ראיתי בפורומים רבים Vista באותו דיון במשך שנים 2 יגידו ש- XP תוספת ההפעלה sisitem הגרוע ביותר זה אם אתה יודע ... מי פיראט Windows Vista ו- 7, ייתכן שלא תוכל לבצע nimik לאחר 60 דקות, ולשבור calculatoru שלהם במקום להתקדם למשהו חדש, לחזור :)) :)) :)) Windows 7, הוא עד כה היציב ביותר, נחמד (ה- GUI) מערכת התפעול hardwere.asai תואם romanu עקשן :)) :)) :)) :))

    האם אתה עובד במיקרוסופט? אפילו מיקרוסופט, בין היתר, הודתה ש- Vista הוא כישלון, ולכן אין לך תועלת להגן עליו !! בתור בן אנוש, הוא לא מבין שכדי להריץ מערכת הפעלה מהדור החדש אתה צריך גם רכיבי דור חדש, זה חלק 2, אבל למרות זאת אמרתי לך ויסטה היא לא מי יודע מה !!! פתאום הם רצו לעשות יותר מדי עם הוויסטה הזו ובגלל זה הם "טועים" בה והעולם לא מרוצה ממנה! זה מה שאלפי משתמשים אומרים, גם אלה עם רכיבים בעלי ביצועים גבוהים ש- Vista לא זזה כמו שצריך, כך של- Vista באמת "יש בעיה" זה לא קשור לחוסר יכולת של אנשים או לעובדה שיש להם רכיבים ישנים! ובכן תסתכל על חלונות 7, זה חדש לא? מדוע הוא לא צריך כמה שוויסטה צריכה? מדוע המחרוזת עובדת אפילו בתצורות חלשות יותר? האם אי פעם שאלת את עצמך את השאלה הזו? ויש לו גם windows 7 aero, אפקטים של שקיפות כמו vista, ל- windows 7 יש גם את האפקט המוקפץ הזה בשורת המשימות כאשר אתה מחזיק את העכבר ביישום ממוזער, מופיעה תצוגה מקדימה קטנה. זה לא גורם לך לחשוב שמשהו לא בסדר בוויסטה? שזה נעשה לא נכון?

  12. אני toteu הוא אמר

    אדריאן:
    La Vista אינה שאלה של נהגים SATA של זה הועמד רוב המחשבים הניידים כי שילבו הנהגים האלה יעץ לי היא נראית תמונה אחרת של Windows Vista, אחד טהור לצרוב אותו על איכות DVD בבית הנמוך ביותר DVD Verbatim המהיר ארדל אפשרי או סוני

    טרשת נפוצה מאשר לנסות וכפי שאתה אומר אבל פשוט קורה כאשר אני רוצה להתקין win 7 לקחתי את התמונה מהאתר שלה Microsoft 7100 וכל לשלב עלא שואלים אותי אם שמתי את ה- DVD לתוך משתתפים שהוא זה קורה כאשר אתה רוצה להתקין את האתחול כשאני להתקין ישירות לקליק XP XP לו ללכת ולעבור חלונות ישנים קובץ או משהו כזה אבל אתה אומר את זה יותר מעניין כל קבוע לנקות מעלות לא יכול עדיין להיות מוצא פתרון יאמין הסתכלתי ברשת

  13. אדריאן הוא אמר

    אני toteu:
    טרשת נפוצה מאשר לנסות וכפי שאתה אומר אבל פשוט קורה כאשר אני רוצה להתקין win 7 לקחתי את התמונה מהאתר שלה Microsoft 7100 וכל לשלב עלא שואלים אותי אם שמתי את ה- DVD לתוך משתתפים שהוא זה קורה כאשר אתה רוצה להתקין את האתחול כשאני להתקין ישירות לקליק XP XP לו ללכת ולעבור חלונות ישנים קובץ או משהו כזה אבל אתה אומר את זה יותר מעניין כל קבוע לנקות מעלות לא יכול עדיין להיות מוצא פתרון יאמין הסתכלתי ברשת אבל לא ממש מצאתי שום דבר אני מקווה תוכל לעזור לי על זה בכל מקרה האתר ms סחורה זה כל מה שאי פעם נרדף על ידי כל כך קרוב

    אולי הדיסק קשיח של חדש מדי ... או DVD-ROM שלך זקן מדי או חדש מדי באמת לא יודעים מה לומר ... עבור לתצוגה שלך של HDD מפיק האתר של האוורסט אשר סדרה יש את HDD איזה מותג הוא (אנחנו הדרכה על האוורסט) ולחפש נהגים SATA באמת לא יודע מה להגיד לך ...

  14. אני toteu הוא אמר

    אדריאן:
    אולי הדיסק קשיח של חדש מדי ... או DVD-ROM שלך זקן מדי או חדש מדי באמת לא יודעים מה לומר ... עבור לתצוגה שלך של HDD מפיק האתר של האוורסט אשר סדרה יש את HDD איזה מותג הוא (אנחנו הדרכה על האוורסט) ולחפש נהגים SATA באמת לא יודע מה להגיד לך ...

    בסדר זה במצלמת סמסונג HDD עכשיו שנתי 2 ו- DVD RW LG הכל כאשר שיניתי כל אוטובוס DVD ראיתי שיש למחברי RW DVD הוא סיכה שברה לקרות אז אני RW DVD שרפתי DVD במהירות נמוכה מקסימום דקות 15 ועכשיו חצי שעה במהירות הזהה יכול להיות ובגלל זה אני חושב dvd בכל מקרה עשיתי לשדרג את הקושחה באתר סמסונג לא באמת נמצאת הרבה על HDD ב- IO הראשונית אני כל הזמן מסתכל על לוח האם ASUS ומשם לקחת נהגים SATA שלי אבל אין סיכוי

  15. אדריאן הוא אמר

    אני toteu:
    בסדר זה במצלמת סמסונג HDD עכשיו שנתי 2 ו- DVD RW LG הכל כאשר שיניתי כל אוטובוס DVD ראיתי שיש למחברי RW DVD הוא סיכה שברה לקרות אז אני RW DVD שרפתי DVD במהירות נמוכה מקסימום דקות 15 ועכשיו חצי שעה במהירות הזהה יכול להיות ובגלל זה אני חושב dvd בכל מקרה עשיתי לשדרג את הקושחה באתר סמסונג לא באמת נמצאת הרבה על HDD ב- IO הראשונית אני כל הזמן מסתכל על לוח האם ASUS ומשם לקחת נהגים SATA שלי אבל אין סיכוי

    אני חושב שהטעות שלך הייתה עדכון הקושחה, היא נעשית רק במידת הצורך ואם אתה חסר משהו או שאתה לא יכול לעשות משהו, זה לא צריך להיעשות רק בגלל שאתה רוצה ... למה לתקן משהו אם לא זה שבור? בנוסף אתה צריך לשים לב היטב לגרסת הקושחה ולגרסת ה- DVD-Rom ולסדרות שיש לך, אני מניח שזו אשמתך ששדרגת את הקושחה. מצא חבר וקרא אליו אליך עם ה- DVD-Rom כדי לראות אם זה עובד עם מישהו אחר!

  16. אני toteu הוא אמר

    אדריאן:
    אני חושב הטעות שלך היה עדכון קושחה, יש רק במידת הצורך, ואם כן איך היית חסר לי משהו או לא לעשות משהו, אין דרך לעשות זאת בדיוק כפי שאתה ... למה לתקן משהו אם לא זה שבור? פלוס שחייב להיות גרסת הקושחה מאוד זהירות וגרסה-רום וסדרות DVD שיש לך, אני מניח שזה כדי להאשים, כי אתה לא לשדרג את הקושחה. חפש ואתה קורא לו חבר ואתה DVD-Rom כדי לראות אם עוד ללכת!

    בסדר upgradu הקושחה הייתה עבור x מהיר הכתיבה 16 היה עבור גרסה של DVDRW וזה עכשיו היה מופע ירח עם Windows שאני עושה חודשי 3,4 אז זה העובדה שאני לשדרג בכל מקרה ms עבור advice'll לקחת שלי אחר DVDRW מ HDD אחד לצפות על לדרבן באתר כדי לראות מה אני כותב שם אני לוקח במרחק כותב על SATA ואני חושבת שאצל הכל לתקן את זה, אבל עד אז נשאר להפוך לחבר עבור MS DVD-ROM יפה

  17. dany הוא אמר

    ms

  18. יון הוא אמר

    למרות הדרכה טובה באה על 64 נשך Vista tarziu.Folosesc בעל ביצועים מעט טובים יותר קצת 32 (במקרה שלי נגד 5.7 5.6 מ 5.9 מקסימום אפשרי).
    התקנה, לעומת XP, היא לא שקעי הסרת חובה (אני לא למשוך כל אינטרנט) .is נדרש להיות בבית נהגה לפחות למיתוג לאינטרנט או על CD או על כונן קשיח חיצוני או חיבור לאינטרנט הוא מנוחת stick.Daca נהגים uptdateaza רווקים (בתנאי שהם נבדקים עבור העדכון).
    יש Vista יתרונות וחסרונות בהשוואת XP.Consider ישנם מספר יתרונות ולכן ראוי לשמש.

  19. saryta הוא אמר

    f טוב אבל ציפיתי להרבה הדרכה זו, אך אין לי שום נאם חלונות deunde חיים אני מקבל? אנא עדי עד עקבתי הדרכה שלך ואני פרינציפ משהו אבל יש לי Windows Vista

  20. saryta הוא אמר

    אתה יכול בבקשה לעזור לי יותר? אין לי חלונות

  21. saryta הוא אמר

    sarytaF טוב אבל ציפיתי להרבה הדרכה זו, אך אין לי שום deunde חלונות נאם חיים אני מקבלת? עדי הרבה CAAM בצע הדרכה שלך ואני פרינציפ משהו אבל יש לי Windows Vista

  22. Mihai01 הוא אמר

    אבא saryta ... קשה ללכת על גשש להוריד אותו ??? אתה מכריח את עצמך להפעיל את השליח, אני חושב. האם אתה חושב שהאנשים האלה באמת יתנו לך קישור להורדת חלונות? הם עושים את עבודתם למען אנשים כמוך שלא מבינים כלום ... כמה דקות לוקח לך ללכת על גשש ולהוריד חבורת חלונות? דעתי היא שאתה לא מעל גיל 10-12 (ברור שאתה לא יודע לכתוב נכון) איפה המדינה הזאת תגיע עם אנשים כמוך ???

  23. אדריאן הוא אמר

    saryta: אתה יכול בבקשה לעזור לי יותר? אין לי חלונות

    אני יכול לעזור רק בלחיצה 2 הדרכות כאן או כאן

  24. פול הוא אמר

    אם אתה רוצה סאטי ופריקה Windwos ששואל לך רישיון, אולטרה פרו 2009, sp3, אתה צריך טורנט, קישורי אינטרנט לקחת כאן,http://www.torrent.ws/files/1688815-WINDOWS%20XP%20SP3%20-%202009%20-%20ULTRA%20EDITION.html,sper אני לא יהיה מוחרם בגלל שמתי קישורי אינטרנט: ((

  25. פול הוא אמר

    עם זאת, אם אנחנו הולכים טוב Miar אלף 4GB איל, וידאו כרטיס 1GB, וכן proc, 3,2, UAL הליבה ???

  26. קוסמין הוא אמר

    מוסבר מאוד נחמד ...
    התקן מאמין כי התקנו כמעט כל אחד אך ההגדרות אפילו לא היו ליר אף אחד, אבל עכשיו הם יכולים לגרום לאף אחד הביט הדרכה זו.
    התקנתי את Windows Vista במחשב טוב בצד OS של מיקרוסופט .. כן זה משהו חדש לעומת XP ומביא הרבה דברים חדשים, כי אנחנו לא משתמשים בהם, אבל נכסי בסיס לאכול משאבים שנוכל להשתמש למטרות אחרות.

    מזל טוב לצוות VIDEOTUTUTORIAL.RO על כל ההדרכות שעשו לנו ... כובע למטה

  27. morisman הוא אמר

    למה כל כך מעט מקום לפח? אם יש לי הופעות משחק 5 ורוצים למחוק אותו חייב לקחת תיקיות ברציפות כדי למחוק אותם אחד אחרי השני, איבד זמן, הבנתי מה שאמרת עדי אבל לא מסכים, בעיה נוספת היא ואיך להתקין draivarele אותם אם יש לי כבר בתיק בתורו? להיות ראשון ואיך? הבא הבא?

  28. morisman הוא אמר

    ושאלה נוספת בבקשה, מתקינה על Vista או ראשון לנגב את Vista הישן? מה פתאום?

  29. אדריאן הוא אמר

    morisman: ועוד שאלה בבקשה, מתקינה על Vista או הראשון לנגב את Vista הישן איך מגיעים?

    הראינו הדרכה איך לעשות, זה לא יתקין מעל, אבל נותן את הפורמט כפי שעשיתי C מחיצת הדרכה בפורמט fa יתקין Vista.Nu מגיע לענות על שאלתך, כי אני רואה שאתה לא עייף להכות שחק הדרכה, הראיתי בבירור איך לעשות כיצד להתקין, באיזה צד לא מבין? ואם אתה עושה את אשפת cosu פחות ורוצה להסיר 3G משחק לא חייב לתת כל תיקייה או למחוק כפי שאמרת, להיצמד מחק את כל תיקיות! שעליך לעשות הוא לבחור את התיקייה המכילה את המשחק קליק ימני על אותו ולמחוק, תראה חלון יגידו, תיקייה זו מחלות המועברות במגע מיני גדול מדי עבור סל המיחזור, האם אתה whant כדי למחוק לצמיתות תיקייה זו (תיקייה זו הוא גדול מדי עבור cosu של זבל, אתה בטוח שברצונך להסיר אותו?) ואתה לצמיתות תמחק כן וזהו ואתה לא חייב מחק את כל תיקיות ביד, אבל מה לעשות אם אין לך מושג באנגלית ??? תראה ותמונה שמופיעה, לחץ כאן . זה בערך אדוני ... כן לא ... זו לא אשמתי שאתה לא יודע אנגלית ... למד את זה אמרתי את זה בהדרכה, בלי אנגלית מול מחשב תישאר לשווא!

  30. morisman הוא אמר

    סלח DNU עדי האמור לעיל, ומשהו להגדרות אפקטים חזותיים מאפייני מערכת לעשות dvstra או להשאיר אותם כל תיקתק, אף טוב יותר לראות את כל תיקתק, או לשבור כרטיס המסך בזמן ולעשות dvstra?

  31. Undergrow הוא אמר

    היי עדי! קודם כל אני רוצה לברך אותך על ההדרכה ובשביל. כיצד הסברת והסברת מחדש (אם אתה יכול לומר זאת) במדריך זה כיצד להתקין את Windows Vista, אותה שיטת התקנה כמו ב- Windows 7, אולי עם כמה הבדלים. את ההדרכות שאתה עושה אני עוקב בהנאה הגדולה ביותר. בסדר וכדי לענות על שאלתך מ- "Windows 7 RC בחינם ולהורדה בחינם לכולם". אתמול (18 בספטמבר) כשנכנסתי לאתר כדי לראות את תשובתך בנוגע לחלונות 7, האירוע גרם להדרכה של עמית השכר בעמוד הראשון ולא שמתי לב אליו, נכנסתי מיד למערכת - מיקרוסופט - חלונות 7 ובגלל זה לא ראיתי את ההדרכה שלך ב- Windows Vista מאז 17 בספטמבר. אבל אני יכול להגיד לך שצפיתי בו היום (19 בספטמבר בשעה 1:00 בבוקר 😀) וזה הספיק לי. ה- XP משתפר, בשביל את היישומים שבהם הם משתמשים. כאשר Windows 7 מופיע רשמית ולא יהיו יותר בעיות עם מנהלי התקנים, תוכניות וכו '. , כנראה שאתקין אותו אז. במילים אחרות, האם אתה יכול לעשות הדרכה כיצד לשים ולסנכרן כותרת משנה לסרט? פרסמתי את השאלה שוב. אני שואל אם זה אפשרי עבור כמו במדריך, כשנגן bs נפתח, לא ניתן היה לראות את התמונה. תודה מראש!

  32. אדריאן הוא אמר

    Undergrowשלום עדי! ראשית אני רוצה לברך אותך על הדרכת pt. איך אתה מסביר מחדש סביר (אם אפשר לקרוא לזה כך) במדריך זה כיצד להתקין את Windows Vista התקנה באותו אופן כמו ב- Windows 7, אולי עם הבדלים קטנים. הדרכות שאתה עושה אתה מבין אותם בהנאה רבה. אוקי אתה וכדי לענות על השאלה של פוסט "Windows RC 7 חינם להורדה בחינם לכולם." אתמול (18 ספטמבר) כאשר נכנסתי לאתר כדי לראות את תשובתך על החלונות 7, הסיפור הזה עשה את העמוד הראשון להפעיל Pay-pal הדרכה ולא שילם לי את תשומת הלב, הלכתי מיד למערכת - מיקרוסופט - חלונות 7 ובגלל זה לא ראיתי הדרכה שלך על Windows Vista בספטמבר 17. אבל אני יכול להגיד לך כי צפיתי היום (ספטמבר 19 1 זמן:. 00 AM) והייתי מספיק. כל XP e הטוב ביותר, pt. יישומים אני משתמש. כשזה יהיה 7 Windows באופן רשמי ולא יהיה בעיות עם נהגים, תוכניות, וכו ' כנראה שכאשר אתה מתקין את זה. בחדשות אחרות, זה יכול לעשות מדריך על איך לעשות ומסנכרן כתובית בסרט? שלחתי פעם שאלה. אני תוהה אם זה יכול להיות pt. בתור מורה, עם פתיחת BS.Player לא לראות את התמונה. תודה מראש!

    BSPlayer לא לראות את התמונה כי זה עושה "עימות" עם התוכנה ללכידה שנאמר במדריך זה, מה שלא יהיה. הדרכה יהיה לסנכרן את הכתוביות עם אבל אתה חייב להיות סבלני!

  33. מיסו הוא אמר

    מזל טוב. 10 פתק הדרכה כדי לפנות מקום ב Windovs Vista יכול להשבית פונקצית שינה.

  34. Undergrow הוא אמר

    אדריאן:
    BSPlayer לא לראות את התמונה כי זה עושה "עימות" עם התוכנה ללכידה שנאמר במדריך זה, מה שלא יהיה. הדרכה יהיה לסנכרן את הכתוביות עם אבל אתה חייב להיות סבלני!

    זה בעצם אותו דבר כמו צבע, אותו הקונפליקט. אתה יכול לעשות את מסך הדפסה ב BS. שחקן, אבל כאשר אתה שומר את הצבע, אתה לא יכול לראות תמונות בסרטון.

    נ.ב: נורא השתעשעתי כשאמרת, בקליפ הזה, "צד שלישי" :)). אתה עושה עבודה נהדרת עם ההדרכות האלה, אתה, כריסטי, בובי ומר. נקולאו קונסטנטין. כבוד מרבי!

  35. אדריאן הוא אמר

    Undergrow:
    זה בעצם אותו דבר כמו צבע, אותו הקונפליקט. אתה יכול לעשות את מסך הדפסה ב BS. שחקן, אבל כאשר אתה שומר את הצבע, אתה לא יכול לראות תמונות מתוך הסרט respectiv.PS: אני נורא משועשע כשאמרת, עכשיו, "צד שלישי"). אתה עושה עבודה נהדרת עם הדרכות אלה, אתה, קריסטי, בובי ומר Neculau קונסטנטין. כבוד מרבי!

    ולמה היה לך כיף? איפה טעיתי, אני שואל אותך כי גם אני רוצה לצחוק ...?!?!? צחקת מההגייה? אני עוזב מכאן אפילו האמריקאי לא אומר בוקרשט אלא בוקרשט או בוכיורסטי אז ...

  36. Mannu הוא אמר

    אדריאן יש רישיון Vista ו- התקנתי עצמי עליו והוא יכול להתקין מאחד השכנים?
    או מה לגבי רישיון זה
    תיק אם אתה לא יכול להתקין לי ולאחרים?

  37. אדריאן הוא אמר

    Mannuאדריאן יש רישיון Vista ו- התקנתי עצמי עליו והוא יכול להתקין מאחד השכנים?
    או מה לגבי רישיון זה
    תיק אם אתה לא יכול להתקין לי ולאחרים?

    אם כי להגיע ליותר רישיון, להיות ברשימה שחורה ולא יהיה תקף! עכשיו תלוי איזה סוג של רישיון יש לך, ישנם מספר סוגים של רישיונות

  38. נקוב הוא אמר

    למה ניתוק בזה אני צריך הדרכה ועכשיו לא יכול למצוא

  39. נקוב הוא אמר

    ba מתועל רשימת השמעה

  40. פול הוא אמר

    אלין ba chear חייב להשתמש במילה, אם אתה ואני אומר לאו לשתוק הבט בתיבה עם מדריכי וידאו, איך זה?

  41. מאר הוא אמר

    שלום.
    יש לי Vista Ultimate מותקנת על רישיון למחשב שלי, עם זיכרון RAM AMD x64 4000 + ו- GeForce 5gb 8500gt-512mb, Creative X-Fi כרטיס הקול Cristalizer ואין לי בעיה עם sunetul.Driverele מעודכנים.
    מאז התקנתי ויסטה, Winamp יכול לשמוע את הצליל 5.1, הצלחתי לגרום להם לשמוע 5.1, אבל לנגן מוזיקה עם Winamp נשמע מהדהד קול כמו הלוך ושוב עושה הכל בקופסאות.
    כשאני רואה סרט DVD באמצעות Windows Media Center 5.1 או VLC, נשמע צליל מעולה ללא הד-שבאים והולכים.
    אני אזכור את זה על אותו מחשב אני התקנתי XP win ו 7, שיש את האפשרות לבחור את מערכת ההפעלה כדי לפתוח את המחשב.
    בצליל XP עובד בצורה מושלמת, אני מתכוון לבעיית Winamp, Windows 7 אבל באותו אופן כמו Vista.
    מישהו יכול לעזור לי ????
    תודה מראש

  42. אדריאן הוא אמר

    מאר: היי.
    יש לי Vista Ultimate מותקנת על רישיון למחשב שלי, עם זיכרון RAM AMD x64 4000 + ו- GeForce 5gb 8500gt-512mb, Creative X-Fi כרטיס הקול Cristalizer ואין לי בעיה עם sunetul.Driverele מעודכנים.
    מאז התקנתי ויסטה, Winamp יכול לשמוע את הצליל 5.1, הצלחתי לגרום להם לשמוע 5.1, אבל לנגן מוזיקה עם Winamp נשמע מהדהד קול כמו הלוך ושוב עושה הכל בקופסאות.
    כשאני רואה סרט DVD עם קול של Windows Media Center 5.1 sauVLC נשמע נהדר בלי אותו בחזרה הד ושוב.
    אני אזכור את זה על אותו מחשב אני התקנתי XP win ו 7, שיש את האפשרות לבחור את מערכת ההפעלה כדי לפתוח את המחשב.
    בצליל XP עובד בצורה מושלמת, אני מתכוון לבעיית Winamp, Windows 7 אבל באותו אופן כמו Vista.
    מישהו יכול לעזור לי ????
    תודה מראש

    השתמש שחקן אחר לראות אם בכל זאת לעשות, לנסות אחיו התאום של Winamp, השתמש AIMP הוא שחקן חופשי מאוד טוב

  43. מאר הוא אמר

    אדריאן:
    השתמש שחקן אחר לראות אם בכל זאת לעשות, לנסות אחיו התאום של Winamp, השתמש AIMP הוא שחקן חופשי מאוד טוב

    שלום אדריאן.
    שכחתי precizez.Si עם AIMP לעשות סרטים נשמע fel.Doar bine.Am לנגן שיר אפילו עם BSPlayer וכך גם כרטיס קול aude.Pacat ומוסיקה סטריאו Logitech.Pt צריך להשתמש XP- ul.Ce לעשות את זה ??? תודה על התגובות בהחלט לבוא !: D: D: D: D

  44. אדריאן הוא אמר

    מאר:
    שלום אדריאן.
    שכחתי precizez.Si עם AIMP לעשות סרטים נשמע fel.Doar bine.Am לנגן שיר אפילו עם BSPlayer וכך גם כרטיס קול aude.Pacat ומוסיקה סטריאו Logitech.Pt צריך להשתמש XP- ul.Ce לעשות את זה ??? תודה על התגובות בהחלט לבוא !: D: D: D: D

    אני מצטער שאין לי תשובה לתת לך, אין לי מערכת 5.1 אבל 2.1 אני לא יכול לעזור לך ...

  45. מאר: היי.
    יש לי Vista Ultimate מותקנת על רישיון למחשב שלי, עם זיכרון RAM AMD x64 4000 + ו- GeForce 5gb 8500gt-512mb, Creative X-Fi כרטיס הקול Cristalizer ואין לי בעיה עם sunetul.Driverele מעודכנים.
    מאז התקנתי ויסטה, Winamp יכול לשמוע את הצליל 5.1, הצלחתי לגרום להם לשמוע 5.1, אבל לנגן מוזיקה עם Winamp נשמע מהדהד קול כמו הלוך ושוב עושה הכל בקופסאות.
    כשאני רואה סרט DVD עם קול של Windows Media Center 5.1 sauVLC נשמע נהדר בלי אותו בחזרה הד ושוב.
    אני אזכור את זה על אותו מחשב אני התקנתי XP win ו 7, שיש את האפשרות לבחור את מערכת ההפעלה כדי לפתוח את המחשב.
    בצליל XP עובד בצורה מושלמת, אני מתכוון לבעיית Winamp, Windows 7 אבל באותו אופן כמו Vista.
    מישהו יכול לעזור לי ????
    תודה מראש

    ברכות על כרטיס הקול שלך, לצערי הוא לוח די קשה להגדיר כראוי.
    אתה רואה שיש לך השפעה שעוזרת לך "למלא" את הרמקולים בצליל, זו הגדרה ש"מכפילה "את הערוצים, כפי שאתה יודע שהקבצים המצויירים מצוירים בצורה די גרועה, לעתים קרובות גם התקליטורים" המקוריים "אינם באיכות גבוהה מדי.
    נסה את המקורי של כרטיס הקול של השחקן, אני יודעת שזה נשמע הכי טוב, Winamp אינו מאמין שמצליח להפוך את מעבד X-Fi ביותר.

  46. אלכס הוא אמר

    ברכות! התקנתי גם את חלונות 7 בתיבה הווירטואלית, ולקחתי אותי אחרי הנתונים (זיכרון, כונן קשיח) שהכנסת במדריך זה. הכל הלך כשורה אבל לא הצלחתי להתקין את מנהל ההתקן עבור כרטיס המסך, הסתכלתי במנהל המכשירים ונתתי סריקה ל"מתאמי תצוגה ", ל"מתאם גרפי VGA סטנדרטי", חיפשתי אותו ברשת אך לא מצאתי. אני מזכיר שיש לי כרטיס מסך NVIDIA GeForce. גם נתתי עדכון ושום דבר, הוא חיפש את מה שהוא חיפש אבל הוא לא מצא אותו. הצלחתי להשמיע את הצליל, אבל ב"בקרי קול, וידאו ומשחק "זה מראה לי דרייבר של אינטל למרות שיש לי AMD. וב"התקני מערכת "זה מראה לי מעבד אחר של אינטל. האם ניתן להתקין מנהל התקן של כרטיס מסך בתיבה הווירטואלית? ואם כן, היכן טעיתי? אני מתחיל בתחום האיגרוף הווירטואלי ומוגדר לאינטל? ובמתאמי רשת אני עדיין מבין, הסתכלתי עכשיו: ד. מדריך, בבקשה!

  47. אדריאן הוא אמר

    אלכסברכות! התקנתי Windows על 7 תיבה וירטואלית, לוקח אותי על ידי הנתונים (זיכרון, קשה) כי אתה מכניס הדרכה זו. הכל הלך טוב, אך לא מצאנו נהג Intal עבור כרטיס המסך שלך, הסתכלתי במנהל התקנים ונתתי סריקה "מתאמי תצוגה" ל "תקן VGA מתאם הגרפי" כדי לחפש את הרשת אך לא מצאו. אני אזכור את זה יש לי NVIDIA GeForce. נתתי ולעדכן דבר הוא מחפש אבל לא הצליח למצוא. הצלחתי לעשות את זה נשמע, אבל "קול, וידאו controlers המשחק" נהג אינטל מראה לי למרות שיש לי AMD. ו "התקני מערכת" אני מראה את כל מעבד אינטל. ניתן להתקין מנהל התקן כרטיס מסך במשבצת וירטואלית? ואם כן, איפה אני טועה? אני מתחיל ב האגרוף הווירטואלי, סט כבשים עבור אינטל? מתאמי רשת אינטל והכל, הסתכלנו עכשיו. חונכות, בבקשה יותר!

    תחילת Windowsu וירטואלי, לתת לו להיכנס Windows אז אתה לוחץ על מכונה וירטואלית מעל 'מכשירים' ולאחר מכן לחץ על "התקן אורח תוספות ..." הוא תקליטור תמונת ISO רכוב הוירטואלי ולהתקין windowsu

  48. אלכס הוא אמר

    אדריאן:
    תחילת Windowsu וירטואלי, לתת לו להיכנס Windows אז אתה לוחץ על מכונה וירטואלית מעל 'מכשירים' ולאחר מכן לחץ על "התקן אורח תוספות ..." הוא תקליטור תמונת ISO רכוב הוירטואלי ולהתקין windowsu

    תודה רבה עדי! התקנתי את מנהלי ההתקנים (חילצתי את הקבצים האלה, אותם הכניס לקבצי התוכנית, נתתי להבא ...), אך עדיין יש לי בעיה קטנה. כשאני מנסה לשחק סוליטר זה אומר לי "האצת חומרה מושבתת או לא נתמכת על ידי מנהל ההתקן של כרטיס המסך שלך, מה שעלול להאט את ביצועי המשחק. וודא שהתקנת מנהל ההתקן האחרון של כרטיס המסך והאצת החומרה מופעלת ”. מה שגורם לי לתהות אם בכל זאת התקנתי משהו :)). מצטער אבל אני לא מאוד טוב כשמדובר בהתקנת חלונות והתקנים. כיצד אוכל להמשיך?

  49. אדריאן הוא אמר

    אלכס:
    תודה רבה עדי! התקנתי את הנהגים (אנו לחלץ את הקבצים הללו, שמכניסים אותם קבצים תוכניים, באתי הבא ...), אבל יש לי בעיה קטנה. כשאני מנסה לשחק בודד אומר "האצת חומרה מושבת או שאינו נתמך על ידי מנהל כרטיס המסך שלך, אשר יכול להאט את ביצועי המשחק. ודא שהתקנת את האצת וידאו כרטיס נהג והחומרה האחרונה זה מופעל ". מה שגורם לי לתהות אם אני עדיין להתקין שום דבר). מצטער אבל אני באמת לא יודע כשמדובר חלונות ונהגי התקנה. מה עלי לעשות עכשיו?

    להתקין את מה שאמרתי לעיל? אוקי עכשיו ללכת על המדיה בהגדרות וירטואליות על ידי הלחיצה על התיבה, ובחלון שמופיע לתקתק "שמאפשר האצה 3D" ואז לתת אישור ווירטואלי הפעלת Windows, שיכול לעשות את ההגדרות האלה כי וירטואליות Windows חייב להיפסק. אם אתה לא יודע למה אני מתכוון, להסתכל ולהדפיס קליק כאן כדי להבין מה זה

  50. אלכס הוא אמר

    אדריאן:
    להתקין את מה שאמרתי לעיל? אוקי עכשיו ללכת על המדיה בהגדרות וירטואליות על ידי הלחיצה על התיבה, ובחלון שמופיע לתקתק "שמאפשר האצה 3D" ואז לתת אישור ווירטואלי הפעלת Windows, שיכול לעשות את ההגדרות האלה כי וירטואליות Windows חייב להיפסק. אם אתה לא יודע למה אני מתכוון, להסתכל ולהדפיס קליק כאן כדי להבין מה זה

    אני חסר תקווה ... בדקתי את האצת התלת מימד. אך ככל הנראה הבעיה היא בהתקנת מנהלי ההתקנים. הנה כמה תמונות שתוכלו להבין טוב יותר איפה טעיתי, שתיים מיוצרות בתיבה וירטואלית ואחת ב- XP.
    הגדרת תיבה וירטואלית
    התקנה מנהלית עם Vbox אורח
    השגיאה בבידוד

    PS: מצטער בתמונה של XP יצא די קטן.
    PPS: זו לא בעיה אם אני לא מוצא פיתרון. אולי פשוט עדיין אין מנהלי התקנים עבור חלונות 7, הסתכלתי באתר היצרן והם נועדו רק ל- vista ו- xp, אבל חשבתי שאולי אלה מ- vista עובדים ...

  51. Daniel הוא אמר

    נראה כי האנכרוניזם ... ש- Vista פגע בך כאשר ניתן כבר להריץ את Windows 7 למשך שנה בחינם.

  52. קורליאונה הוא אמר

    מאוד הדרכה טובה, ענה רב intrebari.Dar לא יודע למה כשרציתי לבקר אותו מאשר לא ללכת לאן אדריאן מתחיל לשקוע לאחר Vista שאינו רוצה

  53. אדריאן הוא אמר

    Daniel: נראה כי אתה די פגע אנכרוניזם ... Windows Vista כאשר אתה כבר השנה 7 1 יכול לרוץ חופשי.

    האם אתה בטוח? קחו את זה עכשיו וקחו את זה בחינם ... כן זה בחינם לאלה מהם שהם חלק מהמועדונים, הפורומים, המפתחים, הבודקים שלהם לא בשבילכם !! אתה מדבר גם משמועה ... אז אתה רוצה להיראות חכם יותר מאחרת, אתה זורק מילים כאלה ... בכל מקרה, אנחנו עדיין מחכים לך ואל תתעצבן

  54. Ozgean הוא אמר

    אני לא נתמך OS מאז התקנתי ידי para הראשון 2007 ...
    אני אוהב מיני incompabilitati ונושאים אחרים לי לא ממש נוח ולא WinXP 7 לא נראה משהו יוצא דופן ... שמתי מערכת הפעלה על המחשב ... זה קריסטי לא בהכרח צריך לקפוץ זיקוקים שיאמר מה זה כבר עניין טוב או אחר. כל עוד XP יקר ילך כשורה, זה לא אכפת להיות pote נחמד XP להיות מיופה.

  55. Daniel הוא אמר

    Windows 7 90% לפתור את הגדרות שהסברת tu.O לחזור לאתר שלך כשאתה עושה videotutorial על כיצד לשדרג מ Vista ל- Windows 7.Nu לי להרגיז.

  56. אדריאן הוא אמר

    Ozgean: אני לא נתמך OS מאז התקנתי ידי para הראשון 2007 ...
    אני אוהב מיני incompabilitati ונושאים אחרים לי לא ממש נוח ולא WinXP 7 לא נראה משהו יוצא דופן ... שמתי מערכת הפעלה על המחשב ... זה קריסטי לא בהכרח צריך לקפוץ זיקוקים שיאמר מה זה כבר עניין טוב או אחר. כל עוד XP יקר ילך כשורה, זה לא אכפת להיות pote נחמד XP להיות מיופה.

    נכון מאוד, כל עוד XP פועלת כראוי יש לי את התוכנה שלי שאני זקוק לה, היא תואמת למכשירים שלי, מדוע שאשתמש או להתקין משהו אחר? רק שלגיטה ולאיון יש את זה וזה אופנתי, זה בלינג בלינג ?? בכל אופן, הוויסטה עם הנהגים התאוששה, היא צברה עתיקות מסוימת, ו- XP היה זהה בהתחלה, עד שהוא "שזוף" עד שההנהגים התחילו להסיר, זה טבעי ונורמלי להיות כזה!

  57. אדריאן הוא אמר

    Daniel: Windows 7 90% לפתור את הגדרות שהסברת tu.O לחזור לאתר שלך כשאתה עושה videotutorial על כיצד לשדרג מ Vista ל- Windows 7.Nu לי להרגיז.

    לא מומלץ לשדרג, עדיף להתקין אותו נקי כדי לבצע התקנה חדשה! ככל הנראה קל לשדרג, אך הרבה קורה מתחת ל"מכסה המנוע ", חלק מהקבצים מוחלפים ותקלות ושגיאות עלולות להתרחש, בנוסף יש לעמוד בתנאים מסוימים אם ברצונך לשדרג ולכן עדיף להתקין אותו נקי. אתה לוקח יפה את הקבצים שאתה שומר מ- C ומעביר אותם למחיצה אחרת ואז מתקין את מערכת ההפעלה הרצויה

  58. פול הוא אמר

    Windows 7 יישאר maibun והוא, אני Lam לשים אמן עם מחשב פנטיום 2 עם תצורה: 350mhz, רם 256, וידאו nvdia 32mb, 20Gb, קשה והוא פועל היטב, אני חושב xpul LAST, אין תאימות! כוננים קשיחים SATA!

  59. sailorriver הוא אמר

    אתה גם מקבל את ההצבעה שלי, הדרכה מצוינת ... איש כל עוד הוא חי לומד.

  60. אדריאן הוא אמר

    פול: Windows 7 יישאר maibun והוא, אני Lam לשים אמן עם מחשב פנטיום 2 עם תצורה: 350mhz, רם 256, וידאו nvdia 32mb, 20Gb, קשה והוא פועל היטב, אני חושב xpul האחרונות, לא יש תאימות! קשה כונני SATA עם!

    איפה קראת את זה? האם אתה בטוח לגבי מה שאתה אומר תראה, יש לי את Windows XP המקורי SP3 והוא מזהה את הכונן הקשיח של ה- sata שלי מבלי לשנות אותו כדי להכניס אליו שום דרייבר. הפסק להצהיר הצהרות מופרכות שאתה שומע מפיהם או מ"כתבי הקודש "של" אניני טעם "אחרים.

  61. אדריאן הוא אמר

    sailorriver: שנקבל ... Omu מורה מעולה ההצבעה שלי 'חי כמו ללמוד.

    תודה רבה ומצפה עצמך !!!

  62. Costy הוא אמר

    שלום !!!!!!! יש לי שאלה אפשר למצוא את התשובות לשאלות שאנחנו שואלים?

  63. אדריאן הוא אמר

    Costyשלום !!!!!!! יש לי שאלה אפשר למצוא את התשובות לשאלות שאנחנו שואלים?

    גם היכן שאתה מפרסם! לדוגמא, השארת תגובה על הדרכה זו ואני עונה לך, גם כאן במדריך זה, אתה נכנס מדי פעם כדי לראות אם מישהו ענה לך, אתה רושם איפשהו באיזה הדרכה פרסמת את שאלתך כדי שתדע לאן תחזור, כשאתה חוזר למצוא את ההדרכה בה פרסמת, השתמש בתיבה בצד שמאל למעלה "חפש ב- videotutorial.ro ..." כתוב שם את שם ההדרכה שהשארת את השאלה, הזן ותמצא את ההדרכה!

  64. דיאנה הוא אמר

    אדריאן היקר,

    ויש לי בעיה עם המחשב שלך. התקנתי נתב במחשב, הכל הלך כרגיל, כאשר רציתי לסגור את המחשב קיבלתי הודעה שהעדכון מותקן כמה אתרים. נתתי לו להתקין אותם, אז בדרך כלל סגור.
    כשפתחנו אותו הקמנו וזה עבד טוב, אבל כשניסיתי לסגור אותו על ידי התקין אותו הסיפור ... עדכון urilor.Problema הוא שכאשר רציתי לפתוח אותו כבר לא רצה. זה הופיע טקסט על רקע שחור -Windows Boot manager.Imi אומר שיש טעות שנגרמה על ידי השינויים האחרונים ואתה צריך להכניס את התקליטור עם Vista ...
    אני רוצה לדעת עד כמה זה רציני, מה לעשות, במיוחד כאשר זה לא המחשב שלי ולא הייתי רוצה להסיר תוכניות, מסמכים existenete שם. תודה.

  65. אדריאן הוא אמר

    דיאנהאדריאן היקר, יש לי בעיה עם המחשב שלך. התקנתי נתב במחשב, הכל הלך כרגיל, כאשר רציתי לסגור את המחשב קיבלתי הודעה שהעדכון מותקן כמה אתרים. נתתי לו להתקין אותם, אז בדרך כלל סגור.
    כשפתחנו אותו הקמנו וזה עבד טוב, אבל כשניסיתי לסגור אותו על ידי התקין אותו הסיפור ... עדכון urilor.Problema הוא שכאשר רציתי לפתוח אותו כבר לא רצה. זה הופיע טקסט על רקע שחור -Windows Boot manager.Imi אומר שיש טעות שנגרמה על ידי השינויים האחרונים ואתה צריך להכניס את התקליטור עם Vista ...
    אני רוצה לדעת עד כמה זה רציני, מה לעשות, במיוחד כאשר זה לא המחשב שלי ולא הייתי רוצה להסיר תוכניות, מסמכים existenete שם. תודה.

    ובכן, למה לא לשים את התקליטור עם Vista? לשים אותו ולראות מה יקרה עכשיו! האם אתה מבקש ממנו לשחזר קבצים מסוימים חיוניים, חשובים להפעלת מערכת הפעלה

  66. דיאנה הוא אמר

    כי לא היה לי את התקליטור הזה. אני אשיג את זה ואראה אם ​​זה עובד אז ... אני מבין שזה לא מאוד רציני?

    אדריאן:
    ובכן, למה לא לשים את התקליטור עם Vista? לשים אותו ולראות מה יקרה עכשיו! האם אתה מבקש ממנו לשחזר קבצים מסוימים חיוניים, חשובים להפעלת מערכת הפעלה

  67. אדריאן הוא אמר

    דיאנה: כי לא היה לי cd שלך בהתאמה. אני אביא את זה ולראות אם אתה הולך אז ... אני מבין שזה לא מאוד רציני?

    אני לא יודע מה לומר, כי לא פגשתי את המצב שלך קודם, הכל היה צריך להתנהל כרגיל אחרי העדכונים, המצב שלך מאוד מוזר, אני באמת לא יודע מה לומר ...

  68. בוגדן הוא אמר

    לפני שהייתי מאלה ששנאו את ויסטה אבל עכשיו שיניתי את דעתי וכולם צודקים, אבל אלה שאמרו לי שוויסטה זה טוב (לא שהם אמרו שזה לא טוב xp nik) ו- xp זה טוב אבל יש לו ממשק ישן יותר אבל לא אכפת לי, ואני מעריך מאוד את ויסטה עכשיו והייתי רוצה גם נוף אבל לא בחינם למשך 30 יום ואני לא יודע איך זה יעבוד יותר בלי סמי היה להם רישיון כי זה יקר "וזה משבר יקר!"

  69. אָדוֹם הוא אמר

    שלום.

    אני מתמודד עם בעיה קטנה ואני חושב שרק אתה יכול לעזור לי.

    ראיתי הדרכה על המחשב שלך, כי אתה לא יש את הבעיה הזאת. אבל להגיד לך מה זה, יש כמה סמלים שיש עליהם סמל אבטחה (נראה כמו מגן ססגוני) היטב; אני משוכנע כי אין כל חלופה שסמלים אלה להיפטר.

    תודה על תשובה אפשרית.

  70. אדריאן הוא אמר

    אָדוֹםהיקר ziua.Ma ואני מתמודד בעיה קטנה כי אני חושב יחיד שאני יכול ajuta.Am שמגיע הדרכת המחשב שלך, כי אתה לא יש את הבעיה הזאת. אבל להגיד לך מה זה, יש כמה סמלים שיש עליהם סמל אבטחה (נראה כמו מגן ססגוני) היטב; אני משוכנע כי אין כל חלופה כי לברוח icoane.Multumesc זה תשובה אפשרית.

    בטל UAC (User acount Control) הדרכה הראינו איך לעשות, להסתכל בזהירות רבה יותר, לא מבין מה אתה להסתבך scutulet aceal?

  71. sorin הוא אמר

    היי! סופר מה אני אפילו להיות צפצפה כמה כמוני, אבל יש לי בקשה אליך, כלומר לבצע הדרכה על Premium Vista Home מותקנת על מחשב נייד, כי בזמנים כאלה בעת רכישת מערכת הפעלה ניידת הוא מותקן מראש, אין תקליטור, אלא אם אתה בר מזל מספיק כדי לדעת שאתה חייב לבצע התאוששות. שמתי לב של המורה כי momendat אומר כי מי רישיון עדכון עדיף להשאיר על, אבל זה השומן שלך כשפן, אשר עדיף facem.am dv6-כ"ס 1215 26 קונה לאחר יוני ולהבין אני צריך לקבל חלון 7, איך אני משתלב שברשותו, והם שלחו MSM אבל אני רואה שאנחנו לא הולכים להיות בעיות יותר עובדת raspunda.de לגבי מחשב, אבל כרגע זה לא מדי נסער רבים טוב אם אתה נותן לי תשובה לשאלות אתה רוצה sus.scuze PTR deranj.bafta

  72. sorin הוא אמר

    מצטער לפרסם שוב, נכון עם למתחילים

  73. GEORGE הוא אמר

    שלום יש לי cd שאני rugaminte עם Windows 7 הביא מבחוץ ניסיתי סאל התקנתה שהקדשתי לו פרמוט HD ולהתקין חלונות 7 אבל עשינו סאל להתקין Windows 7 Calum נותן לי כל מיני שגיאות חלונות כשאתה התקנת תוכנית או draivar

    תגיד לי בבקשה איך אני מתקין חלונות רגיל 7

  74. אדריאן הוא אמר

    GEORGEהיי יש לי cd שאני rugaminte עם Windows 7 הביא מבחוץ ניסינו סאל התקנתה שהקדשתי לו פרמוט HD ולהתקין חלונות 7 אבל עשינו סאל להתקין Windows 7 Calum נותן לי כל מיני שגיאות חלונות כאשר אני מתקין תוכנית או draivar
    תגיד לי בבקשה איך אני מתקין חלונות רגיל 7

    חלונות 7 מתקינים בדיוק כמו ויסטה! אולי המחשב האישי שלך הוא ישן יותר עם מעבד חלש, נותר מעט ... הרכיבים קצת ישנים יותר והנהגים בערכת ההתקנה של חלונות אינם מתיישבים עם הרכיבים שלך. חלונות 7 אפילו לא הושק רשמית, מי יודע איזה חשבון היה מי שהביא לך אותו היה מביא.

  75. EasyCom הוא אמר

    GEORGEהיי יש לי cd שאני rugaminte עם Windows 7 הביא מבחוץ ניסינו סאל התקנתה שהקדשתי לו פרמוט HD ולהתקין חלונות 7 אבל עשינו סאל להתקין Windows 7 Calum נותן לי כל מיני שגיאות חלונות כאשר אני מתקין תוכנית או draivar תגיד לי בבקשה איך אני מתקין חלונות רגיל 7

    1. סביר להניח שיש לך Windows 7beta, אני ממליץ לך לקבל RC ו מפתח רישיון אשר ניתן לקחת בחינם מהאתר של מיקרוסופט.
    2. Reomand להתקין אותו על תצורה מינימלית: 1,6 GHz 512Ram, 40 HDD. אם יש לך משהו מתחת בתצורה זו, להסיח את דעתך מן אותו. אני נאבק לשווא.
    3. הנהגים מותקנים במצב תאימות, ובכך להקטין את הסיכוי של טעות בכל% 5.

  76. EasyCom הוא אמר

    sorin:! היי סופר מה גם אני להיות צפצפה כמה כמוני, אבל יש לי בקשה אליך, כלומר לבצע הדרכה על Premium Vista Home מותקנת על מחשב נייד, כי בזמנים כאלה בעת רכישת מערכת הפעלה ניידת זה מותקן מראש, אין תקליטור, אלא אם אתה בר מזל מספיק כדי לדעת שאתה חייב לבצע התאוששות. שמתי לב של המורה כי momendat אומר כי מי רישיון עדכון עדיף להשאיר על, אבל זה השומן שלך כשפן, אשר עדיף facem.am dv6-כ"ס 1215 26 קונה לאחר יוני ולהבין אני צריך לקבל חלון 7, איך אני משתלב שברשותו, והם שלחו MSM אבל אני רואה שאנחנו לא הולכים להיות בעיות יותר עובדת raspunda.de לגבי מחשב, אבל כרגע זה לא מדי נסער רבים טוב אם אתה נותן לי תשובה לשאלות אתה רוצה sus.scuze PTR deranj.bafta

    השאר עדכונים מופעלים, לא משנה כמה שומן אנו נמצאים בעידן שבו כמה גיגה לא משנה כמעט כלום.
    השדרוג ל- Windows 7 נעשה על ידי פנייה ליצרן המחשבים הניידים, במקרה שלך HP רומניה ...…………… .. אם אתה יכול להתקשר אליהם מכיוון שיש לך סיכוי קטן לענות על מיילים (לצערנו אנו גרים ברומניה).
    אם HP נתן לך את תקליטור (מכוער מהם), אז אתה צריך תמונה במחיצה נפרדת (אולי להסתיר) זה יהיה טוב כדי לחסוך DVD או כונן קשיח חיצוני לכל צרה שלא תבוא. עם זאת, אם אתה משדרג ממה שאני יודע, אתה לא תצטרך דיסק Vista. במקביל אני רוצה ומזהיר כי השדרוג ל- Windows 7 יכול להיות חוויה קשה שעשויות להימשך עד 20 שעות, כדי שלא זמני nimc ליום.

  77. EasyCom הוא אמר

    אָדוֹםהיקר ziua.Ma ואני מתמודד בעיה קטנה כי אני חושב יחיד שאני יכול ajuta.Am שמגיע הדרכת המחשב שלך, כי אתה לא יש את הבעיה הזאת. אבל להגיד לך מה זה, יש כמה סמלים שיש עליהם סמל אבטחה (נראה כמו מגן ססגוני) היטב; אני משוכנע כי אין כל חלופה כי לברוח icoane.Multumesc זה תשובה אפשרית.

    אני ממליץ בחום רב לא לבטל את UAC, הוא אחד המרכיבים של ביטחון שמגיע עם Vista ואפילו לעשות עבודה טובה. אין בעיה אבל יתרון.

  78. EasyCom הוא אמר

    בוגדן: לפני ואני הייתי אחד מאלה ששנאו Vista אבל עכשיו שיניתי והטעייה שלי צודקות כל אבל מיאו אמר שהוא Vista הטוב (לא שהם אמרו XP הטוב מוזר Nik) ו- XP הוא טוב אבל יש ממשק משתמש מלוטש יותר ישן אבל לא אכפת לי, וטעיית המעריך עכשיו ואני רוצה Vista ו Vista אבל לא פנוי בימי 30 ו nustiu CSAI הולך זמן רב יותר ללא רישיון eau סמי יקרים "והוא משבר יקר!"

    חלונות בחינם לזמן ארוך יותר, לא תמצאו, מלבד חלונות 3.1, 95 ואולי- לא (אני לא בטוח) 98SE. אבל אתה יכול לעשות משהו אחר. אתה יכול להוריד באופן חוקי את Windows 7 RC (שהוא טוב יותר מ- Vista) ולקבל אותו בחינם עד מרץ 2010 ללא מגבלות. אחרת, סליחה ... אנחנו לא מעודדים פיראטיות ...

  79. Razvan הוא אמר

    שלום חבר 'ה !!! איך אני יכול לקבל מחשב עם גלגלים. ???? שכח Vista סיסמה ואני לא רוצה לאבד את קשה ,,, תודה

  80. יון הוא אמר

    זה יהיה Vista יישובם מחדש הדרכה מועילה עבור בעלי מחשבים ניידים עם מערכת הפעלה מסוג ויסטה. רבים אינם יודעים כיצד ליישב למרות שזה שחזור מחיצה קל.

  81. אדריאן הוא אמר

    יון: זה יהיה בעלי Vistapentru יישובם מחדש הדרכה מועילים של מחשבים ניידים עם מערכת הפעלה מסוג ויסטה. רבים אינם יודעים כיצד ליישב למרות שזה שחזור מחיצה קל.

    בשמחה רבה אנחנו עושים אם מישהו הייתי לתרום מחשב נייד עם מערכת הפעלה מסוג ויסטה! אם מישהו מציע לתת לנו מחשב נייד עם מערכת הפעלה מסוג ויסטה אני הדרכה לאחר הבינה היטב ההדרכה נחזיר אותו.

  82. Razvan הוא אמר

    אני רואה שאתה לא יודע על שלום ,,, אוקטובר 21 2009 מ 16: 55 (ציטוט)

  83. אדריאן הוא אמר

    Razvan, מה אתה רוצה יותר ממה שאתה גרזן, ולצערי אנחנו לא יכולים ללמוד משהו! איך אנחנו יודעים שאתה לא להתחבר מחשב נייד כי הוא מוגן בסיסמה? אם אתה באמת מתעניין בנושא ואתה מוצא את עצמך מחפש בגוגל! גוגל יודע הכל !!!

  84. מיקי הוא אמר

    היי, אני רוצה לשאול מה הבעיה TradeAds לא מצליח לפתוח את המחסומים שלהם הדרכות שלי כמו AVG, כדלקמן: [storage.tradeads.eu/banners/html.js] וירוס rilevato [תולעת / Feebs]
    כל זה במשך כשבוע יכול 2, כאשר אתה מציב את המודעות [TradeAds] לפני הכל היה טוב, אם אתה יכול להדריך אותי עם כל רעיון, בכל מקרה עושה עבודה נהדרת, אני מקווה לשמור על קשר זה, תודה מראש.
    נתראה בקרוב

  85. Razvan הוא אמר

    אדריאן: Razvan, מה אתה רוצה יותר ממה שאתה גרזן, ולצערי אנחנו לא יכולים ללמוד משהו! איך אנחנו יודעים שאתה לא להתחבר מחשב נייד כי הוא מוגן בסיסמה? אם אתה באמת מתעניין בנושא ואתה מוצא את עצמך מחפש בגוגל! גוגל יודע הכל !!!

    </blockquota, זו הבעיה שלך או ??? שאלתי משהו, אם אתה לא יודע, אל תמציא סיפורים.. לא חשבת על זה,, אם זה היה cirodit, היינו שמים חלונות ובריאות,,, כבר לא היה אכפת לי מה יש בכונן הקשיח ילד, בריאות

  86. Razvan הוא אמר

    זאת הבעיה שלך או משהו ??? שאלתי, אם אינך יודע להמציא povesti..nu שחשבת שהוא זה ciordi ii ,, אם מלית Windows והבריאות שלך ,,, מה שעניין אותי לא היה ילד קשה, , בריאות

  87. CelCuFrunza הוא אמר

    Razvan: זאת הבעיה שלך או משהו ??? שאלתי, אם אינך יודע להמציא povesti..nu ,, אם חשבת שזה iibagam ובריאות ciordi Windows שלך ,,, מה שעניין אותי היה לא ילד קשה, , בריאות

    אדריאן הסכים עם השיטה נדרשה תוכל להיות שנגרם על ידי מישהו עם neordodoxe.Insa כוונות זדון דרכים אחרות (בדרך עקיפה יותר) כדי להתאושש לך על זה hdd.Una של פתרונות הוא זה אחד.Recuperezi Datele..si לעשות מחדש שקט, אז הייתי face.Bafta.

  88. יונל פופ הוא אמר

    יש לי בעיה כשאני מחדש את Windows Vista מהדורה הביתה אין אפשרות לאתחל את הכונן הקשיח, אני פשוט avuto פעמים de2 כאשר התקנתי מחדש WinXP והזמן 3 עמי לא להופיע באותה .iar קשה שהיה לנו ואת התקנתי מחדש חלונות 7 ו- Windows Vista, ואת הכונן קשיח לא מעוצבים לאם עכשיו הריק לא יכול windows.se יכול לעצב מורכב החומרה עם חלוקת תקליטור לחיות לינוקס?

  89. אדריאן הוא אמר

    יונל פופיש לי בעיה כשאני להתקין מחדש את חלונות מהדורה הביתה Vista אין אפשרות לאתחל את הכונן הקשיח, אני פשוט avuto פעמים de2 כאשר התקנתי מחדש WinXP והזמן 3 עמי להופיע לא על .iar אותו קשה היה לנו חלונות ואני 7: Vista ו- Windows מחדש ואת לאם כונן קשיח מעוצב לא עכשיו הריק לא יכול windows.se יכול לעצב מורכב חומרה עם חלוקה תקליטור לחיות לינוקס?

    כן, נורמלי כפי שהוא יכול, אם אני לא טועה יש תמונת ISO המכיל רק כלי לפרמוט מחיצות ניהול מבוססת קוד פתוח (חינם) והוא נקרא GParted, לשרוף את תמונת ISO עליו Bootz בפורמט NTFS

  90. webdan הוא אמר

    יונל פופ:
    יש לי בעיה כשאני מחדש את Windows Vista מהדורה הביתה אין אפשרות לאתחל את הכונן הקשיח, אני פשוט avuto פעמים de2 כאשר התקנתי מחדש WinXP והזמן 3 עמי לא להופיע באותה .iar קשה שהיה לנו ואת התקנתי מחדש חלונות 7 ו- Windows Vista, ואת הכונן קשיח לא מעוצבים לאם עכשיו הריק לא יכול windows.se יכול לעצב מורכב החומרה עם חלוקת תקליטור לחיות לינוקס?

    העצה שלי היא לצרף את ה- HDD שלא תוכלו לעצב למחשב Windows פונקציונאלי לחלוטין, כך שתוכלו לשמור את הנתונים שלכם מה- HDD שלא תוכלו לפרמט ל- HDD באמצעות החלונות הפונקציונליים. מה שמרת את הנתונים, כבה את המחשב שאליו חיברת את הכונן הקשיח המדובר והתקן אותו במחשב שבו ברצונך להתקין חלונות, ונסה להתקין חלונות שוב. וכפי שכתבתי למעלה טוב לשמור הנתונים על ה- hdd כי בדרך כלל במקרים כמו שלך ה- C: \ הופך ל- D: \ ולהפך, ואני לא חושב שתאהב את זה. אל תפרמט את ה- MBR כי תאבד את כל הנתונים בכונן הקשיח ולא יהיה קל לשחזר אותם. כדי לא להטריד, עדיף לתת לחבר 20 RON לעזור מאשר להישאר ללא חלונות וללא הנתונים על המחיצות האחרות ...

  91. Claudiu הוא אמר

    אדריאן, אשאל אותך אם תוכל לעזור לי בבעיה ... מחשבים חדשים הגיעו לעבודה שלי (מערכת מיני HP, כביכול). היחידה המרכזית מצוידת במיניאטור עם יציאת USB, ללא כונן אופטי. יש לו XP Embedded מותקן מראש. הבעיה היא איך אני יכול להיכנס לביוס כי זה בכלל לא עוזב אותי (ההודעה לא מופיעה בפתח כדי להיכנס ל- BIOS והיא לא עובדת אפילו בלחיצה קבועה על מקש DELETE), ובמידה שאתה מכיר אותי הייתי רוצה לדעת אני יכול לשים XP על מקל. לחלופין, ייתכן שתדע דרך אחרת להתקין את מערכת ההפעלה על יחידה כזו. תודה מראש וברכות על ההדרכות. עשו עבודה מצוינת.

  92. אדריאן הוא אמר

    Claudiuאדריאן הייתי שואל אם אתה יכול לעזור לי עם בעיה ...: הגעתי לעבודה במחשבים חדשים (המיניסייט HP אם תרצה). היחידה המרכזית מצוידת מיניאטורי יציאת USB ללא כונן אופטי. XP מותקנת מראש Embedded. הבעיה ESTA איך יכול להיכנס BIOS כי זה משאיר אותי בכלל (לא מוצג פתיחת הודעה להיכנס BIOS ולא ללכת כל לחיצה כל הזמן למחוק את המפתח), ואם קארה לי להבהיר שאני רוצה לדעת אם יכול לשים XP על מקל. או שאתה יכול לדעת עוד אפשרות להתקין את מערכת ההפעלה על יחידה כזו. תודה ויישר כח על הדרכות. עושה עבודה מצוינת.

    יש לנו מספר מדריכים הקשורים ל"כיצד לשים חלונות על מקל "כתוב בתיבה" חפש ב- videotutorial.ro ... "בצד ימין: כיצד לשים חלונות על מקל או חלונות על מקל או מקל אתחול, היכנס ותמצא את ההדרכות ...

  93. dragonuroshu הוא אמר

    Claudiuאדריאן הייתי שואל אם אתה יכול לעזור לי עם בעיה ...: הגעתי לעבודה במחשבים חדשים (המיניסייט HP אם תרצה). היחידה המרכזית מצוידת מיניאטורי יציאת USB ללא כונן אופטי. XP מותקנת מראש Embedded. הבעיה ESTA איך יכול להיכנס BIOS כי זה משאיר אותי בכלל (לא מוצג פתיחת הודעה להיכנס BIOS ולא ללכת כל לחיצה כל הזמן למחוק את המפתח), ואם קארה לי להבהיר שאני רוצה לדעת אם יכול לשים XP על מקל. או שאתה יכול לדעת עוד אפשרות להתקין את מערכת ההפעלה על יחידה כזו. תודה ויישר כח על הדרכות. עושה עבודה מצוינת.

    נסה להיכנס BIOS עם F2

  94. Razvan הוא אמר

    אדוני ms ...

  95. Razvan הוא אמר

    שלום חבר 'ה !!! איך אני יכול לשים על cd_ / DVD עם מחיצת Vista קשה ורוצה לקבל הנהגים שלי !!! ,, נוף XP אבל כמו שאני רוצה להפיץ אותו בתוך דיסק !!!

  96. גטה הוא אמר

    יש לי גם בעיה ……… יש לי חלון עם נוף על הסוס, וכשאני מוריד את הסרטים מהמצלמה, כשאני רוצה לצפות בהם מופיע חלון שאומר לי ש"הפונדקאית הפסיקה לעבוד "וזה נובע מתכנית DEP. עכשיו הייתי רוצה שתגידו לי מה עלי לעשות כדי שאוכל לראות את הצילומים בתנאים טובים.
    להזכיר כי הם הצעדים הראשונים בתחום ה- IT. אני מקווה שאני לא לשעשע השאלה שלי מדי.
    אני רוצה לברך אותך, לעשות דבר יפה.

  97. אדריאן הוא אמר

    גטהיש לי בעיה ......... יש לי את Windows Vista על הסוס, וכאשר להוריד סרטי מצלמת ביי, כשאני רוצה לראות cnnd שלי מופיע חלון אשר כפי שפורסם "com surogatehas stoppedworching" ודבר acet: DEP חייבת תוכנית. עכשיו אני רוצה לספר לי מה לעשות sapota לראות את עצמי מצלם במצב טוב.
    להזכיר כי הם הצעדים הראשונים בתחום ה- IT. אני מקווה שאני לא לשעשע השאלה שלי מדי.
    אני רוצה לברך אותך, לעשות דבר יפה.

    אתה לא תגיד לנו מה אתה רוצה לראות אותם?

    אני ממליץ הדרכות אלה 2:
    לחץ כאן
    לחץ כאן

  98. Moonstar הוא אמר

    וידאו ו 35 מת 20min שניות

  99. Calin הוא אמר

    היי יש לי שאלה שמוכנס הסדרה המחשב סידי בפעם הראשונה instlarea חלונות סידי על לוח האם או עם כוננים סידי

  100. אלכס הוא אמר

    יש לי שאלה בכעס. יש שלי בתצורות הבאות

    AMD Sempron + 3000, 1,80 Ghz

    1,5 Gb DDR1

    Nvidia של GeForce וידאו FX של mb 5500 256

    הייתי הולך טוב Vista אלף מותקן או רע.

    תודה מראש

    • אדריאן הוא אמר

      אלכסיש לי שאלה בכעס. יש שלי בתצורות הבאות
      AMD Sempron + 3000, 1,80 Ghz1,5 Gb DDR1
      וידאו FX Nvidia של GeForce של 5500 256 mbcum לי הייתי הולך טוב או Vista מותקן rau.Multumesc הצפוי  

      אין לך מחשב "טוב" עבור ויסטה, זה יהיה קשה עבורך, אני אומר הישאר רגוע ... השתמש ב- XP או באובונטו לינוקס

  101. אָדוֹם הוא אמר

    האם אני יכול להתקין את Windows על 7 האולטימטיבי לפני. conf:

    מעבד: GHz Celeron 2.40
    איל: 1.25 Gb
    כרטיס מסך: AGP RADEON 9250 128 MB זיכרון בגודל

    • אלכס הוא אמר

      אָדוֹםהאם אני יכול להתקין את Windows על 7 האולטימטיבי לפני. conf: מעבד: GHz Celeron 2.40
      איל: 1.25 Gb
      כרטיס מסך: AGP RADEON 9250 128 MB זיכרון בגודל  

      poti- לא שאתה רואה לעיל יש לי כמה זיכרון נוסף וגם אז לא הייתי הולך טוב, Vista משתמשת כל הזמן סביב 1 GB זיכרון זה אלא אם יש לך לפחות 2 GB ראם שום חשיבה הצבע Vista la

  102. יוסף הוא אמר

    הם יוסף ובראשונה אני רוצה להודות לכל מי שאיפשר את זה tutorial.Eu גילו על קצת יותר מוקדם עבור המחשב אבל לפני 2 שנים פלוק על משהו אז קניתי מחשב והחל תשוקה PC .Now כמה ימים מצאתי הדרכה זו צפיתי tuttorial ו- Vista התקנה להיות אופטימיזציות מאו כנות איש שצריך לכתוב התקנת comentariu.Cu זה כמעט כמו 100% מסכימים פחות עם השפה שבה כדי להפוך את ההתקנה כדי להיות engleza.Asta כבר לא מבין למה אנחנו צריכים להיות מערכת ההפעלה asa.Eu ב Premium Edition במשפחת Windows Vista franceza.Am וכך הכל בשפה הצרפתית שיבינו פעם חי במשך שנים רבות בצרפת, ואני חושב בארץ הם רבים שמבינים צרפתית אנגלית יותר ואפילו מדבר צרפתית שלא למדו romanaste יבין מהר כי אנגלית השונה לחלוטין מן romana.Si תהיה בעיה כי אני לא מבין למה זה כל כך אפילו precisde לך לבטל שדרוגים שתעסיק מקום רב או ce.Eu לא יודע הבנתי שעדכונים אלה ברומנית reinproaspata תפקיד lucruricare חלקם טובים עבור אבטחה למחשב ului.Apoi מדוע למרכז אבטחה מושבתת פעם הוא מכריז כי הם בעיות אבטחה למשל כאשר הסיבה אינה מתפקדת וירוס normali.Si במיוחד זה מישהו מומחה Nue במחשבים שהם מאמינים תפקיד זה וידאו של מורה היא לתת ייעוץ עבור incepatori.Apoi גם לא מבין למה לא להשתמש בתוכניות Microsoft בו-זמנית באמצעות Windows מן ei.Sunt בצרה גדולה לאחר צפיתי tutrialul ואלה לרצות אותי להודות שנסלקו dilema.Va זה

  103. NICK73 הוא אמר

    היי, ניק, ותודה לכל מי שנשפך TUTORIALE.AM בעיה ולא יודעים איך לברוח EA.AM לחפש דרך הדרכה, אבל אני GASIT.AM leptop TOSHIBA SATELLITE A210-19, Windows Vista Ultimate, CURAND.A תקין Home Premium של ויסטה, אבל היה לי בעית BIOS צופה FORMATAT.DE הופיע לי מהרה על מסך Windows מקורי, כותב לי: "עותק זה של Windows אינו מקורי" איך אני יכול סקפה בעיה זו? ... תודה מראש.

    • אדריאן הוא אמר

      NICK73:
      היי, ניק, ותודה לכל מי שנשפך TUTORIALE.AM בעיה ולא יודעים איך לברוח EA.AM לחפש דרך הדרכה, אבל אני GASIT.AM leptop TOSHIBA SATELLITE A210-19, Windows Vista Ultimate, CURAND.A תקין Home Premium של ויסטה, אבל היה לי בעית BIOS צופה FORMATAT.DE הופיע לי מהרה על מסך Windows מקורי, כותב לי: "עותק זה של Windows אינו מקורי" איך אני יכול סקפה בעיה זו? ... תודה מראש.

      לא מצאת ואתה לא תמצא כאלה הדרכה על האתר שלנו! למה? כיוון ש- אינו תומכת או מעודדת פיראטיות. הודעה זו מופיעה מכיוון שאתה לא משתמש עותק חוקי של Windows, השתמש עותק פיראטי, כדי להיפטר מהודעה שחייבים לקנות רישיון Windows ומקל. ועדיין לתת לך עצה, לכתוב בגוגל: איך לאבד לאבד אימות מקורית או איך, אתם נכנסים אל תגלו. יתר על כן אנחנו יכולים לעשות בשבילך!

  104. bordan21 הוא אמר

    אני pentiuIII של חלונות איל מעבד אינטל GHz 3 2,5gb אני ארוץ גם 7

  105. מיכאי הוא אמר

    יש לי מחשב נייד עם Sall ואני מותקן Windows Vista Ultimate ו- ללא כבל מחובר כל מה שאנחנו עושים מכור לתת Pc MN נטו ללכת כל יכול לעזור לי: ((

    • אדריאן הוא אמר

      מיכאי: אני Sall לו מחשב נייד ואני מותקן Windows Vista Ultimate ו- ללא כבל מחובר כל מה שאנחנו עושים Addicted לתת Pc MN נטו ללכת כל יכול לעזור לי (  

      NIC נהג שהתקנת? נאמר בבירור ב הדרכה לפני התקנת מערכת ההפעלה, לוודא כי הנהגים Vista זמינים עבור המחשב הנייד או המחשב-ultau שלך. ראה מה נייד יש לך, איזו גרסה / מפיק סדרה ללכת באתר ולבדוק אם יש להם נהגה Vista עבור הדגם של מחשב נייד שלך!

      לא ציינת איזה סוג של האינטרנט אם אתה Rooter, אם יש לך מודם, איזה סוג של חיבור יש לך, מספק זה. אשף חיבור שעשית?

  106. bl הוא אמר

    יש לי מחשב נייד שכבר הותקן כשאני רכישתה של מערכת ההפעלה Windows Vista Home Premium 64 bit.Intrebarea שלי היא האם זה מחשב נייד יכול להתקין מערכת הפעלה אחרת תהיה זה של Windows Vista או קצת 7 32? או שעדיף להתקין אותו רק 64 מערכות הפעלה קצת?
    אני רוצה לתת לי קצת פרטים על intrebari.Multumesc אלה.

    • אדריאן הוא אמר

      blיש לי מחשב נייד שכבר הותקנה כשאני רכישתה של מערכת ההפעלה Windows Vista Home Premium 64 bit.Intrebarea שלי היא האם זה מחשב נייד יכול להתקין מערכת הפעלה אחרת יהיה זה Windows Vista או קצת 7 32 ? או שעדיף להתקין אותו רק 64 מערכות הפעלה קצת?
      אני רוצה לתת לי קצת פרטים על intrebari.Multumesc אלה.  

      כל עוד המחשב האישי או ניידים תומך במערכות אוטומטיות סיביות תתמוכנה קצת 64 ו 32, כך שאתה יכול לשים את מה שאתה רוצה בין אם זה המערכה 32 (x86) או קצת 64.

  107. bl הוא אמר

    תודה על התשובה, חג מולד שמח כולם !!!

  108. בוגדן הוא אמר

    זה עזר לי תודה כל כך מגניבה הרבה

  109. stefbabanu הוא אמר

    אני אומר את זה לי היא המערכת המינימליות חלונות סמי cn 7 reluze גם יודע האיד קשר תודה ama stefan_spintecatorul2000 !!! בתגובה astep

    • אדריאן הוא אמר

      stefbabanu: אני אומר לי שזה המערכת המינימליות חלונות סמי cn 7 reluze גם יודע האיד קשר תודה ama stefan_spintecatorul2000 !!! בתגובה astep  

      כתוב ב- Google: דרישות המערכת עבור דרישות מערכת חלונות 7 או 7 או דרישות המערכת 7 Windows, להזין כן ואתה בוודאי למצוא. בואו עצלות הצידה, כדי לא להיראות מישהו במקומך !!! כל עוד יש לך עכבר, צג, מקלדת, מחשב ואינטרנט folosestele, לקשור אתה צריך, אתה מגדיר crontab, אתם רוצים לדעת, לא לנו !!!

    • stefbabanu: אני אומר לי שזה המערכת המינימליות חלונות סמי cn 7 reluze גם יודע האיד קשר תודה ama stefan_spintecatorul2000 !!! בתגובה astep  


      אני בטוח באתר מיקרוסופט, על מערכת ההפעלה Windows 7'll למצוא פרטים לגבי הדרישות המינימליות להפעלת מערכת ההפעלה.
      מלבד דרישות המינימום יהיה עדיף לשים לך כמה% 50 נוספים.
      ב- Windows Vista אמר שיוצא גם עם זיכרון 1 גיגה כשיש נע כמו מת (מצטער על קקופוניה).
      כדי להיות בטוח לרוץ היטב במערכת ההפעלה Windows 7, עליך לוודא שיש לך לפחות מעבד ליבה כפולה זיכרון 2 גיגה, כרטיס מסך ייעודי GPU הגון הדיסק הקשיח או IGP קצה משולבת (4500 HD) עם משולבת ללכת אם אתה לא גיימר.

  110. stefbabanu הוא אמר

    ושכחתי להצביע עבור הדרכה זו

  111. Oktav הוא אמר

    שאלה אדריאן יכול לעשות עיצוב תקין של ה- BIOS

    • אדריאן הוא אמר

      Oktavשאלה אדריאן יכול לעשות עיצוב תקין של ה- BIOS  

      אני לא ממש מבין את השאלה שלך.
      מעולם לא שמעתי על העיצוב ב- BIOS.
      יש עיצוב CD אתחול של Windows או תוכנה המכילה מנהל מחיצה, כגון מנהל דיסק Acronis או קסם partiotion.
      או עיצוב של Windows, כי אתה פשוט יכול לעשות עם מחיצות מנהל ב- Windows (קליק ימני על המחשב שלי, בחר באפשרות נהל מכן עבור אל ניהול דיסק) או לעבוד שירות כמנהל חלוקת EASEUS בית (זה בחינם טוב מאוד) או Acronis מנהל דיסק או מחיצה

  112. Oktav הוא אמר

    תודה אדריאן! שאלתי אותך מכיוון של- Windows Vista Ultimate 32 סיביות שאני משתמש כרגע אין עיצוב NTFS, יש לו רק את ה- XP והעיצוב שעשיתי עם תקליטור ה- Vista של Vista נראה לי לא בטוח ... הוא עיצב אותי ב 10-15 שניות זה קצת עיצוב מהיר.

  113. Oktav הוא אמר

    עבור אדריאן וכריסטי-אדמין הודעת הדוא"ל של yahoo שהייתה אמורה להגיע ל {stefbabanu} אני לא יודע למה, אבל הם הגיעו אליי ....

  114. מיכאי הוא אמר

    חוזקות הדרכה נחמדת

  115. Daniel הוא אמר

    ניסיתי להתקין ואני לנצח 7 על אגרוף virtula לא צריך לפרמט את כונן C כולו שלי לא אומר שאנחנו לא להתקין אבל אני נטיתי וכאשר אתה נותן להתחבר לא PC הולך netul ב ווירטואלי משתבש יכולתי סאל הולך?
    תודה!

    • Ylye הוא אמר

      Danielאני מנסה להתקין ואני לנצח 7 על אגרוף virtula לא צריך לפרמט את כונן C כולו שלי לא אומר שאנחנו לא להתקין אבל אני נטיתי וכאשר אתה נותן להתחבר לא PC הולך netulin הווירטואלי לא ללכת איך יכולתי סאל הולך?
      תודה!  
      דניאל, בווירטואלי אתה פותח את המחשב שלי ושם תמצא תוספת אורח ... אתה מתקין את הדבר הזה שם בווירטואלי ואחרי זה תהיה לך רשת ושם ... הצלחה!

  116. Daniel הוא אמר

    אנא סלח לי אבל מצאתי אורח בנוסף אתה יכול להגיד לי בדיוק צעיף למצוא תודה!

    • אדריאן הוא אמר

      Danielאני אסלח לי אבל מצאתי אורח בנוסף אתה יכול להגיד לי בדיוק צעיף למצוא תודה!  

      הפעל את המערכת הווירטואלית, ואתה לעלות התקנים, לחץ ואתה הולך "התקנת תוספות אורח ..." (לחץ על זה) יותקן ב- Windows ווירטואלי תמונת ISO לתקליטור של ווירטואלי ואתה תקבל כי מוקפץ עם autorun כאשר לשים התקליטור לכונן, להתקין, תפעיל מחדש את המחשב הווירטואלי וזהו, התקנת כי אורח תוספות אתה יכול לעשות Windows חלון וירטואלי להיות במסך מלא, אתה יכול לשנות את הרזולוציה, אלא אם כן אתה נשמע, התקנת אורח אשר בנוסף יהיה לך. בעיקרון תוספות אורח זה הן כמו נהגים עבור המערכת הווירטואלית.

  117. Daniel הוא אמר

    תודה רבה יכולתי לנצח ואני אפילו 7 מגניב!

  118. מריוס יונסקו הוא אמר

    שלום
    אני רוצה להתקין בחלונות 7, Windows Vista אלקטרוני.
    מישהו יכול לעזור?
    תודה מראש
    מריוס יונסקו

  119. Costel הוא אמר

    צפיתי פעמיים אופטימיזציה של Windows Vista. ב- Windows XP, שיננתי אותו לחלוטין. כאשר לממש ו- Windows 7 לא התאים לשום דבר שהכרתי.
    אנא להיות מותאם עבור Windows 7!
    תודה!

  120. Oktav הוא אמר

    אדריאן קצת אני לא מסכים איתך כשנכנסת למאפייני מערכת ואז לחץ על ADVANCED ולא מסומן כל מה שמתאים לשלושת האחרונים ואז אומר שלא נוכל לקבל את הפונקציות האחרות יהיו רק CLASSIC THEME ועובר לדמות את קווי המתאר של החלון ואז את החלון. כאן למשל אני משתמש ב- Windows aero שזה נושא נחמד ועדיין התחלתי להזיז את קווי המתאר של החלון בהתחלה ... ואני אומר לך איך עשיתי את ההגדרה מההתחלה נכנסתי למאפייני SYSTEM לחץ על ADVANCED ולא ביטלתי את הסימון ובדקתי את שלושת האחרונים לחץ על ok סגור את כל החלונות ואז לחץ באמצעות לחצן העכבר הימני התאמה אישית לחץ על WINDOWS COLOR AND APPERANCE בחר windows aero applay ואל תלחץ על ok ולחץ על EFFECT ו- DEBOT THE SENTENCE האחרון ובכך הזז את מתאר החלון ואז הזז את החלון

  121. פרנסיס הוא אמר

    Salutari..Pot להתקין Vista אם אנחנו:
    אינטל Duo CPU Core2 E7200
    מעבד 2.53 GHz
    2,0 GB RAM
    וידאו NVDIA WinFast PX 8600 GT.
    אז מה לגבי ..? הייתי הולך Vista רע או טוב?
    תודה מראש.

    • אדריאן הוא אמר

      פרנסיס: Salutari..Pot להתקין Vista אם אנחנו:
      אינטל Duo CPU Core2 E7200
      מעבד 2.53 GHz
      2,0 GB RAM
      וידאו NVDIA WinFast PX 8600 GT.
      אז מה לגבי ..? הייתי הולך Vista רע או טוב?
      תודה מראש.  

      אמרתי פעם מורה אשר הן דרישות המינימום, באיזה צד אין inteleso? מקצה זנב urmarestel ללא גלילה !!!

      • Bulgac הוא אמר

        אדריאן:
        אמרתי פעם מורה אשר הן דרישות המינימום, באיזה צד אין inteleso? מקצה זנב urmarestel ללא גלילה !!!  

        אני חושב שאני אלך.

  122. gillhauss הוא אמר

    שלום יש לי מחשב נייד Compaq Presario C 790 לא למצוא מנהל קול עבור Win XP? מישהו יודע לאן לקחת אותה? חיפשתי באתר של HP Compaq בדיוק הסדרה שלו אבל יש רק מנהל קול Vista .אני חפש אינטל nimic.Nu אפילו לדעת איפה לחפש.

  123. אנדרו הוא אמר

    יש לי מעבד AMD Atlhon 2+ של 3200 ג'יגה הרץ ובתוך הופעות של מסגרות ויסטה הוויסטה שלי תעבוד טוב?

  124. jully הוא אמר

    Salut! ברצוני לטעון כמה המלצות:
    1-מדוע אבטחה צמודה? אם מיקרוסופט ממליצה, לא ממליצה על טיפשים ... Windows Defender מזוהה כאנטי-ריגול ובחלק מהאנטי-וירוסים אין תוכנות ריגול, אז אתה צריך את Windows Defedender. העדכונים הם בסיסיים (חשובים מאוד) וזה טוב לעדכן אותם.
    2 מדוע לסגור את ממשק ה- Aero ואת סרגל הצד כאשר במצגת Vista הם הראו אותם כמשהו חדש, נעים. ללא אפקטים גרפיים מיוחדים זה כמו XP ...
    3-עובד די טוב על זיכרון RAM של 512 מגה-בייט, אך יש לו מעבד טוב. כאשר קיבלתי את המחשב האישי שלי היה לי זיכרון RAM של 512 מגה-בייט, מעבד ליבה כפול של 2.66 GHz, כונן קשיח של 80 ג'יגה-בייט, כרטיס מסך של 128 מגה-בייט וזה עבד טוב מאוד (ועם ממשק Aero, עדכנתי, השתמשתי בשני שליחי Windows Live במקביל יאהו, יכולתי גם לשחק משחקים עם דרישות נמוכות יותר כמו CS, Mario, Fifa '2, Chicken Invaders וכו ').

  125. Bogdan223 הוא אמר

    היי יש לי בעיה אחרי שאני נותן להתקין עכשיו מופיע עם תיבה שאומרת טענו Drive:
    מנהל התקן כונן CD / DVD דרוש חסר. אם יש לך תקליטון הנהג, CD, DVD או כונן USB פלאש, אנא הכנס אותו כעת.
    הערה: אם התקשורת המייצבת Windows נמצאת בכונן CD / DVD, אתה-יכול להסיר אותו בבטחה בשלב זה.
    הנה תמונה

    • Bogdan223 הוא אמר

      היי יש לי בעיה אחרי שאני נותן להתקין עכשיו מופיע עם תיבה שאומרת טענו Drive: מנהל התקן כונן CD / DVD דרוש חסרה. אם יש לך תקליטון נהג, CD, DVD או כונן USB פלאש, אנא הכנס אותו now.Note: אם התקשורת המייצבת Windows נמצאת בכונן CD / DVD, אתה-יכול להסיר אותו בבטחה step.Iata זו תמונה http://i640.photobucket.com/albums/uu130/blackzon3/P1010623.jpg rel = nofollow>  Cite לי

  126. Daniel הוא אמר

    כן מי שואל לתת לנהג לטעון שאתה עבדת איתו רק נהגת אפשרות ואיתו רק כאשר אתה רוצה לפרמט את דרך הכונן אם אתה רוצה לעצב ואתה אינך מופיע אפשרות נהג להם לנסות לאתחל מהתקליטור ולאחר מכן .load בטוח הנהג שלך מופיע עלא אותם במקרה שאתה לא יכול להתקין את החומרה ואת הנהגים עליך להפעיל את תכונת indoisc קשה אבל אני צריך אותך כל כך.

  127. Bogdan223 הוא אמר

    Da cine te pune sa dai pe load driver n-ai tu treaba cu el numai cu driver option si si cu el numa cand vrei sa formatezi partitia apropo dac vrei sa o formatezi si nu iti apare driver option inceraca sa bootezi de pe CD si atunci sigur iti apare .load driver ala ii in caz ca nu poti instala pe hard si ai nevoia de drivere de hard dar ma indoisc sa ai tu nevoie de asa ceva.

    הצלחתי על תודה רבה

  128. crysty הוא אמר

    קריסטי בבקשה תגיד לי מה התוכנית צולמה עם צג? תודה

  129. pitikux הוא אמר

    יש לי Vista ללכת שאלה במחשב שלי:
    ליבה כפולה GHz Intel 1.6
    2 GB זיכרון RAM
    mb כרטיס מסך GeForce NVIDIA 9400gt 512

  130. Oktav הוא אמר

    אדריאן רוצה לדעת אם אני יכול למחוק קובץ הפעלה ב- Windows presentationfontcache.exe ??????????

  131. Oktav הוא אמר

    ובאופן כללי מה פונקציות עושה זאת ב- Windows Vista הרכבה ???????? / ??

  132. סמיר הוא אמר

    אני עצמי .. AMD Vista במחשב שלי + Athlom 1800 1.53 1023 Ghz RAM .. .. וזה מישקה AM SUPER ובכן .. משחקים וכו '. ו מישקה FF טוב ..

  133. אויגן הוא אמר

    הרבה ברכה לראש pitikux כמה שאני יודע שאני הולך על Vista במחשב tutorialul.multe tau.foarte דברים טובים stiam.pt לא pitikux בטוח לשים את מנהלי ההתקן העדכניים מהמחשב.

  134. קריסטי הוא אמר

    אני רוצה לדעת אם Windows 7 90 ימים ניתן להפעיל מספר פעמים

    • Ylye הוא אמר

      אני רוצה לדעת אם Windows 7 90 ימים ניתן להפעיל מספר פעמים  

      כריסטי, גם כאן באתר יש הדרכה כיצד לחדש אותה שלוש פעמים נוספות ולהשתמש בה באופן חוקי בתקופה זו ... חפש בחיפוש והבהרה!

    • אדריאן הוא אמר

      אני רוצה לדעת אם Windows 7 90 ימים ניתן להפעיל מספר פעמים  

      כתוב למעלה בתיבת החיפוש ממש על הקצה השחור: ולהתחמש, והקישו על Enter ותמצא הדרכה

  135. Botean הוא אמר

    אני 7 חלונות על מחשב נייד והיה preinstalat.nu לא היה לי CD instalare.nici עבור Windows להתקין מחדש drivere.cum 7 בתנאים כאלה? 7 חלונות legal.multumesc המקורי

    • אדריאן הוא אמר

      אני 7 חלונות על מחשב נייד והיה preinstalat.nu לא היה לי CD instalare.nici עבור Windows להתקין מחדש drivere.cum 7 בתנאים כאלה? 7 חלונות legal.multumesc המקורי  

      כמו הדרכה לעיל, 7 Windows מתקין בדיוק כמו Windows Vista. לאחר ההתקנה לכתוב למעלה בתיבת החיפוש ממש על קצה שחור: "התקן מנהלי התקנים, ערכות השפה של השפה הרומנית ועוד באמצעות Windows עדכן את 7 ו- Vista" כן להיכנס ותמצא את הווידאו הדרכה. או במקום ההתקנה, אם אתה אומר את זה הגיע עם Windows מותקן מראש אז בוודאי יש לך גיבוי מחיצה שתוכל לשחזר חלונות שלך ואתה כמו היום, כאשר שקנית. אתה דרכו גיבוי רך לשחזר! חקור את המערכת שלך ...

      • Botean הוא אמר

        כמו הדרכה לעיל, 7 Windows מתקין בדיוק כמו Windows Vista. לאחר ההתקנה לכתוב למעלה בתיבת החיפוש ממש על קצה שחור: "התקן מנהלי התקנים, ערכות השפה של השפה הרומנית ועוד באמצעות Windows עדכן את 7 ו- Vista" כן להיכנס ותמצא את הווידאו הדרכה. או במקום ההתקנה, אם אתה אומר את זה הגיע עם Windows מותקן מראש אז בוודאי יש לך גיבוי מחיצה שתוכל לשחזר חלונות שלך ואתה כמו היום, כאשר שקנית. אתה דרכו גיבוי רך לשחזר! חקור את המערכת שלך ...  

        אני רוצה להתקין מחדש כי אני רוצה לעשות corecta.si מחיצות כי לכן שאלתי ... יש להתקין את Windows 7 ה- DVD כדי שאוכל להתקין מחדש? אם יש לך מה זה לצרוב ל- DVD? זה מקורי שיש לי eu.nu אני רוצה לתת לו גיבוי restore.merci

        • אדריאן הוא אמר

          אני רוצה להתקין מחדש כי אני רוצה לעשות corecta.si מחיצות כי לכן שאלתי ... יש להתקין את Windows 7 ה- DVD כדי שאוכל להתקין מחדש? אם יש לך מה זה לצרוב ל- DVD? זה מקורי שיש לי eu.nu אני רוצה לתת לו גיבוי restore.merci  

          כן אתה צריך תמונת ISO כי אז כדי לצרוב אותו ל- DVD ולהפוך אותו לאתר חיפוש השתמש אתחול בלי לבקש שום דבר שאמרתי לעיל, תחפש תיבה ולכתוב שם: איך עושה את זה תקליטור אתחול עם Windows, אתם נכנסים אל תמצאו הדרכה.

  136. Botean הוא אמר

    תודה אדריאן ... עזרת לי.

  137. סשה-097 הוא אמר

    האם שבבים הראשוני הוא P45 והוא הנהגים יקיזה MSI כמו סמי

    • אדריאן הוא אמר

      האם שבבים הראשוני הוא P45 והוא הנהגים יקיזה MSI כמו סמי  

      לנסות זה הדרכה (לחץ על המילה THIS כתובה באדום) או כתוב בגוגל: MSI, היכנס, היכנס לאתר של יצרן לוחות האם שלך ... אתר MSI. גש למקטע הורדות ובהנחה שאתה מכיר את הדגם של לוח האם שלך, אתה מחפש את הנהגים שלך. אם אתה לא יודע איזה לוח אם יש לך יש לנו הדרכה בנושא Everest, כלי עזר שיעזור לך לגלות אילו רכיבים יש לך במחשב האישי, המותג, הסדרה ... וכו '. אתה יכול למצוא את זה באמצעות תיבת החיפוש בפינה השמאלית העליונה של הגבול השחור, והקלדת שם: everest ונותנת Enter. זה יכול לעזור גם לך זה וידאו של מורה, למרות שזה מדבר על הורדת מנהלי התקנים עבור מחשב נייד, לפחות כדי לקבל מושג על מה לעשות וכיצד לעשות שיטה דומה מאוד נהגה הורדה עבור מחשב שולחני בדיוק כפי שאתה צריך ללכת MSI וחיפוש בהתאם לדגם לוח האם.

  138. מגדה הוא אמר

    טוב! יש לי בעיה. לאחרונה התקנתי Windows 7 על מערכת ההפעלה הישנה (Windows XP SP3) בידיעה שאתה צריך לתת למחוק או לאתחל מחיצות עבור. שיש OS היחיד. רציתי להתקין מחדש את מערכת ההפעלה Windows 7 חדשה ULtimate- אבל עכשיו ראיתי כי אלה אפשרויות למחוק, פורמט, וכו ' pt. מחיצות אינן. מה אני יכול לעשות?

  139. סשה-097 הוא אמר

    כאשר אתקין Windows Vista ו- כשאני צריך לבחור optyunea partitya שלי מופיע ליצור מחיצה חדשה אם אני יוצר מרחב partytya שבחרה לה או בכל מקום אחר טופס קצר שבו partytye

    • אדריאן הוא אמר

      כאשר אתקין Windows Vista ו- כשאני צריך לבחור optyunea partitya שלי מופיע ליצור מחיצה חדשה אם אני יוצר מרחב partytya שבחרה לה או בכל מקום אחר טופס קצר שבו partytye  

      זה לא ייקח מאף מחיצה ... תצטרך לבחור שטח לא מוקצה ואז לחץ על צור מחיצה חדשה ... תוכל ליצור מחיצה חדשה רק אם יש לך שטח "לא מוקצה" כלומר לא מוקצה ... או רק אם אתה מוחק מחיצה ורוצה לעשות זאת רווח מחיצה אחת או יותר ...

  140. Claudiu הוא אמר

    לא נתתי לי sidiu עם Windows vaista

  141. אנדרו הוא אמר

    מזל טוב אל ההדרכה! מאוד יפה נעשה!
    videotutorial בראבו! למדתי ממך איך להכין תקליטור אתחול / DVD! בראבו אליך!

  142. לונוט הוא אמר

    יש לי בעיה עם Windows 7 נותן הכל הולך התקנה בסדר אבל כשאני מופיע בו מחיצה להתקין נראה לי לא כפורמט לפרמט מחיצה

    • אדריאן הוא אמר

      לונוטיש לי בעיה עם Windows 7 נותן הכל הולך התקנה בסדר אבל כשאני מופיע בו מחיצה להתקין נראה לי לא כפורמט לפרמט מחיצה:  

      צפה במדריך הראש לזנב .... לחץ על אפשרויות נוספות או על אפשרויות מתקדמות יותר, משהו כמו ... מדוע אתה לא מסתכל על ההדרכה עד הסוף?

  143. yo1 הוא אמר

    אני רכישתה של מחשב נייד עם Windows Vista Business היא כרטיס רשת x32.Problema עם סימן קריאה נראה לי, לא זיהיתי אותו deloc.Am מנהלי התקנים שהותקנו בעניין זה אבל אני עדיין לא reusit.Aveti רעיונות? (אני אינטל Pentium Dual-core T4200 של GHz 2 [תיאור Laptop`s: Intel Mobile סדרה 4 להביע שבבים משפחה] 3 gb ddr2 וידיאו מוטבע צלחת כרטיס המסך התקנתי את זה אבל לא נטו לצלחת אנא עזור לי..!

  144. LiviuFlorin הוא אמר

    שלום,
    יש לי מערכת עם שפה מותקנת מראש Vista Basic הביתה רומנית.Spuneti לי בבקשה דרך לתת את זה באנגלית, PTR. כי הם לא מצליחים בכלל עם ההגדרות שלהם בלוח הבקרה.

  145. לונוט הוא אמר

    עכשיו Miam 1 מותקן Windows Vista על GB שלי של RAM מותקן משחקים ומעביר שני 1 השנה של מעבד bn מאוד bn ועכשיו הולך חלק יכולתי לאחסן אותו? אני מצפה לתשובה?
    תודה !!!

  146. אואנה הוא אמר

    תודה רבה עבור הדרכה זו היא מאוד מועילה, כי למדתי הרבה דברים טובים לך. עכשיו אני רוצה לעזור לי אם אתה יכול בתוך problema.Am רצה להתקין את Microsoft Windows XP רויאל שבעה SP3 2010 אבל בכל פעם לאחר הפירמוט כשאני מתחיל את ההתקנה בפועל מתרחשת התקנתי eroare.Mentionez תיבה וירטואלית וכך נגוזה ok.Ce אתה חושב על החלונות? תודה לאלוהים שיעזור לך.

    • אדריאן הוא אמר

      אואנה: תודה רבה לך על הדרכה זה מועיל מאוד כי למדתי הרבה דברים טובים לך. עכשיו אני רוצה לעזור לי אם אתה יכול בתוך problema.Am רצה להתקין את Microsoft Windows XP רויאל שבעה SP3 2010 אבל בכל פעם לאחר הפירמוט כשאני מתחיל את ההתקנה בפועל מתרחשת התקנתי eroare.Mentionez תיבה וירטואלית וכך נגוזה ok.Ce אתה חושב על החלונות? תודה לאלוהים שיעזור לך.  

      אין דעה, זה חלונות ששונו ופיראטי, זה צפוי ונורמלי לא ללכת בכלל ... חפש חלונות נקיים או קנה אחד

  147. אואנה הוא אמר

    תודה על הערב הנעים raspuns.O

  148. נחמד הוא אמר

    אני GYGABYTE שבבים Intel 775 אינטל Socket GA-945GCM-S2L

  149. כריסטיאן הוא אמר

    היי, אני מאוד שמח על האתר הזה, ואני יכול לומר שמצאתי הדרכות מאוד שימושיות, ואם בעתיד אם הם יכולים לעשות כמה מדריכים לדבר על תאימות רמי למשל. או procesoare.va multumesc.si לשמור על עבודה טובה

  150. madalyn2010 הוא אמר

    לא ממש ידעתי וכשהתקנתי את ה- xp מחקתי את ה- C, אז התחלתי לעשות עוד אחד ועכשיו יש לי את "LocalDisck" הוא D: / והמחיצה עם דרייברים ואחרים היא C: /. אגב ... אני אוהב vista ultimate ואני מתקין את זה אבל יש לי זיכרון RAM 1, 2.2 גיגה סלרון, כרטיס מסך 215 מגה-בתים. מה אתה חושב?

  151. כריסטיאן הוא אמר

    מאדאלין מה להגיד לך, יש לך תצורה נתמכת אבל זה לא יזיק RAM GB תוספת 1 כי אם תבקש המחשב עם משהו יותר תבחין ramilor.restul חוסר יהיה בסדר.

  152. costelpescar הוא אמר

    Realizat.Mulţumesc שימושי גם.

  153. ז'אן הוא אמר

    sal..אם אני שם Windows orignal מה- DVD המקורי על DVD אחר זה יישאר מקורי? ms .... חכה לתשובה: D

  154. andrey_albert_93 הוא אמר

    Microsoft.Windows.Vista.RTM.32Bit, לא יודע מה הוא PLYZZ RTM שלך

    • מנהל אדריאן הוא אמר

      andrey_albert_93: Microsoft.Windows.Vista.RTM.32Bit, לא יודע מה הוא PLYZZ RTM שלך  

      בפעם הבאה לנסות לא להשאיר תגובות באותיות גדולות! RTM יכול לקרוא על ידי לחיצה כאן (למד אנגלית)

    • אנונימי הוא אמר

      המונח "הפקה" או "שחרור שיווקי" [הציטוט הדרוש] (שניהם מקוצרים RTM, ראשי התיבות משמשים בדרך כלל ל"חזרה ליצרן "שונה למדי של סחורות פגומות) - המכונה גם "Gold goes" הוא מונח המשמש כאשר תוכנה מוכנה או נמסרה או נמסרה ללקוח. בדרך כלל משתמשים בה בקמעונאות בהקשרים מסוימים של תוכנות לייצור המוני, בניגוד לתוכנות ייצור מיוחדות או לפרויקט בייצור והפצה מסחריים או ממשלתיים שבהם התוכנה נמצאת. נמכר כחלק מחבילה במכירה הקשורה לחומרת מחשב ובדרך כלל כאשר התוכנה והחומרה הקשורה בסופו של דבר אמורות להיות זמינות ונמכרות על השולחן / בסיס ציבורי מחנויות קמעונאיות ל לציין שלתוכנה רמת איכות מוגדרת והיא מוכנה לקמעונאות המונית. משמעות ה- RTM יכולה להיות בהקשרים אחרים שהתוכנה נמסרה או הונחה ללקוח או ללקוח לצורך התקנה או הפצה למחשבים הקשורים לחומרה או מכונות של משתמשי הקצה. המונח אינו מגדיר את מנגנון המסירה של המוצרים או נפח, אך רק מספק כי האיכות מספיקה להפצה המונית. ניתן להשיג מארגון ההנדסה לעיתים קרובות בצורה של אמצעי תקשורת מאסטר זהב המשמש לדיבוב או להפקת תמונות באינטרנט. RTM קודמת לזמינות כללית (GA) כאשר המוצר משוחרר לציבור

  155. costel_ הוא אמר

    אנא עזרו לי להגיד לי איפה אני טועה: התקנתי Windows 7 כאשר מחקתי את כל המחיצות ועשיתי מחיצות אחרות, התקנתי נהגית Windows יש את כל תוכניות כוללות Acronis True Image 2009.
    כשרציתי לעשות Acronis Secure Zone לא לי מותר בכל מחיצה.
    לצד פרי כתב את כל מחיצות מחיצה 100 mb כתב פרי, adj.
    בבקשה תגיד לי איפה אני טועה וכיצד לתקן את הטעות הייתה לכתוב לתוך חוק .לא מחיצות לוגיות אחרות? אם אני טועה אז איפה? תודה.

    • מנהל אדריאן הוא אמר

      costel_: אנא עזרו לי להגיד לי איפה אני טועה: התקנתי Windows 7 כאשר מחקתי את כל המחיצות ועשיתי מחיצות אחרות, התקנתי נהגה Windows כל התוכניות יש כולל .Cind 2009 Acronis דמות אמת רציתי לעשות Acronis מאובטחת באזורים אסור לי בכל מחיצה .בשנת כתבה ממש פרי של כל מחיצות מחיצה 100 mb כתב פרי, adj.va בבקשה תגיד לי איפה אני טועה וכיצד לתקן את הטעות .לא היה צריך לכתוב על החוק מחיצות לוגיות אחרים? אם אני טועה אז איפה? תודה.  Cite לי

      אם לא כתבת כלום על מחיצות אחרות ניתן לשחזר באמצעות ניהול דיסקים Windows. כתוב למעלה בתיבת החיפוש בפינה הימנית העליונה: מחיצות בכונן הקשיח ב- Windows, והקש על Enter ותמצא הדרכה.

  156. costel_ הוא אמר

    הדרכה לצפות אבל בבקשה תגיד לי איפה אני טועה עם מחיצות .Multumesc נחמד.

  157. zame77 הוא אמר

    שלום רבותי! סופר הדרכה! אנא הבהירו עבורי את השאלה הבאה מכיוון שאני לא יודע במה להאמין: מישהו החליף את המחשב שלי ואני לא יודע, או שיש לי חייזרים בבית! למה? מכיוון שיש לי מחשב בכלל לא מעולה (כרטיס מסך NVidia 6100, מעבד AMD Sempron 2600+ 1.61 GHZ, זיכרון RAM של 1.5 ג'יגה-בתים) ועכשיו זה עובד עם Windows 7 Entreprise. בגלל שהמחשב קורס, אני חורק, מה שיש לי אמרו: בואו נצפה בווידאו-הדרכה כדי לראות כיצד להתקין נכון את Windows 7 Enterprise (עליו אני מודה לכם שוב) כמובן, אבל הייתי גם סקרן לראות אותו מותקן עלי ולראות איך עובד המחשב. אהבתי, לא היה לי מה לעשות בגלל הגמד "בוק_אנילה" וההפתעה !!! המחשב עובד טוב יותר מאשר כשהתקנתי את ה- XP.אני לא יודע מה לומר!
    השיא הוא שהתקנתי משחקים (ניסיון) שחשבתי שאפילו לא יתחילו, והשיא שהם הולכים נהדר. זה בהישג יד. שניים ביד: דפדפן מוזילה רק נפתח ב- XP (בערך 15-20 שניות), ועכשיו זה נפתח מיד. לורד, אני משוגע? בבקשה תסביר לי מה העניין! האם השמחה שלי תהיה קצרה? אני מזכיר שעשיתי את אותן פעולות כמו אלה שהוצגו בהדרכה כדי להפחית את צריכת המשאבים, וזה עובד. האם זה נורמלי שזה המצב לגבי התכונות הנ"ל של המחשב שלי? כלומר אני רוצה להגיד לך שזה בכלל לא קורס, למרות שהתקנתי את כל התוכניות כמו ב- XP. אני מתנצל שכתבתי לך כל כך הרבה אבל אני לא יודע במה להאמין ואני רוצה לדעת אם המחשב שלי אני סובל בגלל שהייתי מובטל וקשה עכשיו לקנות עוד אחד! תודה רבה לך !

    • מנהל אדריאן הוא אמר

      zame77: אני מברך רבותי הדרכה סופר! אנא נחמד אלי ונאורה לי בגיליון הבא כי אינם יודעים מה לחשוב: או שמישהו החליף את המחשב לא מכיר אותי או יש חייזרים הביתה! למה? CAAM עבור מחשב אשר אינו גדול (כרטיס המסך 6100 NVidia, AMD Sempron 2600 1.61 + GHZ, GB DDR RAM 1.5) ועכשיו לך 7 לחסום PC Entreprise.Deoarece Windows חורקים מה שאמרתי: בואו לצפות את הזכות videotutorial.ro לראות כיצד להתקין Entreprise Windows 7 (תודה לך שוב על זה) .לא אחרים אבל הייתי סקרן לראות את זה בעצמי ולראות איך התקנתי ועובד PC שלי כדי שאוכל לעשות כי לא גמדת "Boc_anila" והפתעה !!! PC עובד טוב יותר כאשר התקנתי XP-ul.Nu יודע מה לומר!
      השיא הוא כי התקנו משחקים (מדגם) שנחשבו לא להתחיל, ועל גבי שהולכים mana.Doi super.Asta יד אחת: דפדפן Mozillaabia נפתח XP (כ שניות 15-20), ו עכשיו נפתח imediat.Domne 'אני משוגע? בבקשה להסביר לי מה התפקיד שלי! השמחה שלי תהיה קצרה? כבר הזכרתי את זה את אותן הפעולות כמו אלה המוצגים כאן הדרכה כדי להפחית את צריכת המשאבים, וללכת brici.Este נורמלי להיות כל כך עבור המאפיינים שמנינו המחשב שלי? אני מתכוון לומר שזה נועל בכלל, אם כי התקנתי את כל התוכניות ואת XP.Imi להתנצל שכתבתי כל כך הרבה, אבל אני לא יודע במה להאמין ורוצה לדעת אם המחשב שלי יהיה Pati משהו הייתי מובטל וקשה עכשיו לקנות לי עוד! תודה רבה!  

      המתן ליותר זמן שיעבור, התקן יישומים נוספים, הכין קבצים זמניים, זבל ומטמון בדפדפן וזה יעבור כמו ה- XP לשעבר. כל חלונות בהתחלה, כשהם טריים ... לאחר ההתקנה עובדים סכינים גילוח, חריקות ... אבל אחרי .. זה נהיה כבד

  158. zame77 הוא אמר

    תודה על תגובתך המהירה אבל אני חייב לומר כי דפדפן Mozilla יש כי פתיחה איטית בקרוב להתקין XP, כך בגלל זה נדהמתי! האם אתה חושב שעם התצורה (של המחשב שלי) צורך לעבור שוב לעזוב Windows XP ו- 7? זה בבקשה ליידע אותי!

  159. מריוס הוא אמר

    התקנתי את windowsu vista cd קניתי את זה שהיה לי מאחי cd זה היה מהמחשב הנייד שלו וזה אומר fijitsu simens אז לבסוף שמתי אותו ביד cd windowsu עובד אבל אין לי את הנהגים לתפוס wirelles נטו החלונות הישנים היו 7 ... בסופו של דבר אתה יודע לשים את הנהגים המתאימים לתפוס את הרשת ???

  160. djciupi הוא אמר

    יש לי בעיה לנצח Vista
    אני לא יודע למה אני נראה כל כך
    http://img146.imageshack.us/img146/8251/capturs.jpg
    אני מצפה כל הכתיבה שבו מחשב, לוח בקרה, מוזילה,
    אלה הם נראים יותר ואני לא יודע מה לעשות בבקשה תעזור לי אם אתה יודע: -s

  161. מריוס הוא אמר

    אני עצמי נהגים נקיים שם מחשב של Windows Vista יהיה companq 610 רוג!

    • וונסה הוא אמר

      מריוס: אני עצמי נהגים נקיים שם מחשב של Windows Vista יהיה companq 610 רוג!  
      ................................................
      לחץ כאן... היכנס לדף ותמצא רשימה של מערכות הפעלה עבורן קיימות מנהלי התקנים ... בחר בעזרת העכבר מערכת ההפעלה שלך המותקנת במחשב.
      ... בדף שייפתח יש לך רשימה של מה שאתה רוצה להוריד עבור Compaq 610 ומערכת ההפעלה שבה אתה משתמש
      קפיצה מהירה להורדות לפי קטגוריה
      »BIOS
      אבחון »
      »דרייבר - שמע
      »מנהל התקן - ערכת שבבים
      »נהג - גרפיקה
      »מנהל התקן - מקלדות, עכבר והתקני קלט
      »נהג - מודם
      »מנהל התקן - רשת
      »נהג - אחסון
      »מערכת הפעלה - שיפורים ו- QFE
      »תוכנה - מולטימדיה
      »תוכנה - אבטחה
      "פתרונות תוכנה
      »תוכנה - ניהול מערכות
      »כלי עזר - כלים

      ................................................

  162. valik הוא אמר

    sallll
    יש לי גם בעיה ... קניתי מחשב נייד ממישהו ... זה מכונות E525 ולא מכינים את כל המחיצות (יש לו מערכת הפעלה windows vinta ultimate k) וניסיתי להתקין חלונות ולהכין את המחיצות אבל כשאני מופיע שם החלון עם המחיצות כבר לא מופיע מימיני בו אוכל למחוק או ליצור מחיצות אחרות .... דאק אתה יודע איכשהו בבקשה עזור לי k אז יש לי הכל ב- C: ובכל פעם שאני צריך להתקין שוב אני מאבד את כל הנתונים .... עזור לי ,,,, אני באמת צריך את זה !!!

    • מנהל אדריאן הוא אמר

      valik: sallll
      יש לי בעיה ... אני קניתי מחשב נייד ממישהו ... הוא הוא eMachines E525si הפכה את כל המחיצות (יש לו את מערכת ההפעלה Windows Vinta האולטימטיבי k) וניסיתי להתקין חלונות ומחיצות אבל כשאני עושה הצגות שם אתה לא לחלק החלון מופיע בדיוק במקום שבו אתה יכול למחוק או fc שאר המחיצות .dak יודע איכשהו ... בבקשה לעזור לי כל כך כל C k אנחנו: ובכל פעם שאתה צריך את iara לאבד את כל הנתונים ... .help לי ,,,, אני צריך באמת !!!  

      האם צפית במדריך למעלה מכף רגל לזנב? כשאתה מגיע למחיצות לחץ על אפשרויות נוספות ... אני חוזר ואומר, התבונן במדריך שלמעלה לזנב.

  163. valik הוא אמר

    אז זו הבעיה ... עשיתי הכל כמו במדריך ואפשרות זו לא נראית לי ... האם אתה מכיר את הבעיה?
    ואולי לפתור ///

    • מנהל אדריאן הוא אמר

      valik: פוי זאת הבעיה ... אני לא כל הדרכה שלי שאפשרות אינו מופיע ... איכשהו בעיה .cunosti?
      ואולי לפתור ///  

      אתה יכול לנסות לחלק עם תוכנת חלוקה של Windows או מאתחול עם תקליטור אתחול. יש לנו מדריך אודות ספריית הדיסקים של Acronis שתוכלו למצוא בתיבת החיפוש בצד ימין. Acronis מאפשר לך ליצור מחיצות מחלונות או אתחול, מה שמאפשר לך ליצור תקליטור אתחול. אתה יכול גם לנסות EASEUS Partition Master Home שהוא בחינם, אם אני לא טועה זה יכול לעבוד עם מחיצות רק בחלונות, אני לא יודע אם הגרסה החינמית מאפשרת לך ליצור תקליטור אתחול. הראיתי בהדרכה על Wubi איך לעבוד עם EASEUS, חפש את ההדרכה עם תיבת החיפוש, כתוב שם Wubi, היכנס וצפה בהדרכה ...

  164. מריוס הוא אמר

    דמיין Inc. בעיה עם זה בבקשה? נהגים מכורים עבור Windows Vista Compaq 610 כאשר שקית כבל עלא הדבר הצהוב דבר הנייד קורה
    איכשהו יודעים מנהלי התקנים עבור חלום Compaq חוזר 610 של Windows Vista ~!

    • מנהל אדריאן הוא אמר

      מריוסיש לי בעיה עם המכורים Inc. זה בבקשה? נהגה 610 Compaq עבור Windows Vista כאשר שקית כבל עלא דבר צהוב הדבר הנייד קורה
      איכשהו יודעים מנהלי התקנים עבור חלום Compaq חוזר 610 של Windows Vista ~!  

      צפה כאן (לחץ על המילה כאן באדום)

  165. יונל badilas הוא אמר

    יש לי בעיה ואני מקווה שאתה יכול לייעץ לי. יש לי מעבד מחשב ACER q6600 השראת 3oo 76gb איל GForce עם פרימיום הבית של Windows Vista. אני כבר מנסה להתקין XP ולא מצליח. מה אני יכול לעשות? מישהו אמר לי שזה יהיה מקודד ??? יש לי נהגים על זה. הוציא מותקן מראש

  166. אנדריי הוא אמר

    עשיתי CD מ- Windows שלך להתקין אבל אני 7 2003 Microsoft Office. בבקשה לעזור לי איך לעשות כדי להיות.

    • AdrianGudus הוא אמר

      אנדריי: עשיתי CD מ- Windows שלך להתקין אבל אני 7 2003 Microsoft Office. בבקשה לעזור לי איך לעשות כדי להיות.  

      T ללכת לחנות ולקנות באמצעות Microsoft Office או Open Office 2003 אשר יש הדרכות באתר. Office Open מהווה חלופה של Microsoft Office
      יש לך הדרכות אופיס כאן (לחץ על המילה באדום כאן כדי להגיע לרשימת 3 של הדרכות בנושא Office Open)
      החלק הראשון הוצג שבו אתה להוריד ולהתקין אותו כמו, באחד 2 הציגה חלופת Calc ל- Excel ואת 3 הופיע להרשים חלופת PowerPoint
      כאן מילה באדום רק תוביל לרשימת 3 של הדרכות, כפי שאתה מקבל כדי לצפות ההדרכה, לחץ על הכותרת של אחד מהם (זה שנכתב באותיות מודגשות שחור)

  167. marinescu77 הוא אמר

    Marinescu יודה לך הרבה, אתה קבוצה טובה שעוזרת לאנשים שלא יודעים כלום, ואני למדתי הרבה מן voi.asi רוצה לעשות tutotial עם BurnAware כי הוא מאוד אדיב העולם יודע הכי טוב כמו Nero free.Adrian Gudusi עוד וכדי לעשות זאת הוא צריך שקט, או כצוות הם כל ברק tinetio הלאה.

  168. Catalin הוא אמר

    לצעוד מעוניין הדרכה, כיצד להתקין את Windows 7

  169. Costy הוא אמר

    בשבילי את מערכת הפעלת Windows הטובה ביותר נשארת 7

  170. אנדרו הוא אמר

    התקנתי Windows sonor.Am 7 אבל הלכתי Windows Update, לחץ על בדוק עדכונים, אבל זה נותן לי שגיאה. מה לעשות? אנא עזור לי. תודה רבה!

    • אלכסנדרו הוא אמר

      אנדרו:
      התקנתי Windows sonor.Am 7 אבל הלכתי Windows Update, לחץ על בדוק עדכונים, אבל זה נותן לי שגיאה. מה לעשות? אנא עזור לי. תודה רבה!

      • AdrianGudus הוא אמר

        אלכסנדרו:

        האם היה לך חיבור לאינטרנט במחשב זה כשבדקת אם קיימים עדכונים? או שאתה מתאר לעצמך שהעדכונים האלה מחפשים אותם ככה משום מקום .... ללא צורך בגישה לאינטרנט?

  171. אנדריי הוא אמר

    התקנתי Windows sonor.Am 7 אבל נכנסתי עדכון חלונות, לחצתי על בדוק עדכונים, אבל זה נותן לי שגיאה. אנא עזור לי. תודה רבה!

    • AdrianGudus הוא אמר

      אנדריי:
      התקנתי Windows sonor.Am 7 אבל נכנסתי עדכון חלונות, לחצתי על בדוק עדכונים, אבל זה נותן לי שגיאה. אנא עזור לי. תודה רבה!

      1. הקפד לעצור את חומת האש ב- Windows או אם יש לך אחד מותקן, oprestel
      2. מה erroare לקבל? למה erroare לומר שבהודעה, אתה כותב? ללא פרטים שאנחנו לא יכולים לעזור.
      3. אם זהו Windows לקחה טורנטים, מום, שינה, מותאם אישית, אני ממליץ לך להוריד את עסק Windows 7 חינם המוצע על ידי מיקרוסופט. אנחנו כבר הדרכה על איך ואיפה להוריד Windows 7 מוקה. כתיבת בתיבת החיפוש בפינה הימנית העליונה של גבול שחור: חלונות 7 להוריד, אתם נכנסים אל תמצאו הדרכה. ואז אני גם ממליץ לך לצפות הדרכה ולהתחמש, כל בסוג תיבת החיפוש בפינה הימנית העליונה: ולהתחמש, אתם נכנסים אל תמצאו הדרכה

  172. sklipy הוא אמר

    ובכן אתה מחפש בודד

  173. אנדריי הוא אמר

    שלום. כאשר אתה מקבל לתוך Windows Update ובדוק אם קיימים עדכונים לחץ על לומר ש- Windows לא יכול לחפש עדכונים חדשים. אין לי קול על חלונות 7.

  174. אנדריי הוא אמר

    התקנתי Windows 7 לכאן dvs.L've השתמש בכל חודשי 7 f.bine.Apoi צריך לעשות גב התקנתי Windows calc.si 7 כאן, כפי שלמדתי, אבל אני sonor.Ce לתפוס הנהג שלי עבור אודיו? בדקתי את החוטים מאחורי calc.si הם גם fixate.Am גם מותקן w7 שוב ועדיין לא נשמע ואני לא יודע מה לעשות.

    • יון הוא אמר

      אנדריי:
      התקנתי Windows 7 לכאן dvs.L've השתמש בכל חודשי 7 f.bine.Apoi צריך לעשות גב התקנתי Windows calc.si 7 כאן, כפי שלמדתי, אבל אני sonor.Ce לתפוס הנהג שלי עבור אודיו? בדקתי את החוטים מאחורי calc.si הם גם fixate.Am גם מותקן w7 שוב ועדיין לא נשמע ואני לא יודע מה לעשות.
      ובכן מוזר קול שלא היה ממש קשה כאשר אני עשיתי את המעבר מ XP ל 7 intrsa באתר מבוסס יצרן לוח האם שלכם והורידו את גרסת האודיו ואת צריכה ללכת

  175. אנדריי הוא אמר

    תודה רבה על. לעזור. אני תמיד קבלתי עזרה באתר זה ולכן מודה לכולכם.

  176. Laurentiu הוא אמר

    יש לי leptop שמותקנת בהם מראש Windows 7 איך יכול לבצע גיבוי של מערכת ההפעלה שלה יעזור לי לעשות rog.Adica תמונת ISO שלה ולאחר מכן לצרוב אותו על CD יכול לעזור אנא עשה זאת ceva.Ma

  177. alex הוא אמר

    שלום יש לי בעיה: יש לי נטבוק Dell עם Windows Inspirion 7 עם licenta.Cand ברצונך להתקין מחדש ולתת f10 האחר מייד אחרי לוגו DELL, ואני לא מחייב.

  178. alex הוא אמר

    שלום יש לי שאלה, כאשר אתה חייב לנתק SAPS כמו כל הכבלים למחשב כל, כי והאינטרנט?

  179. dokocr הוא אמר

    אדריאן יש לי בעיה עם מערכת עצירה שזה עתה נרכשה. אני מנסה להתקין את חלונות 7 על המקל או על ה- DVD (הם נבדקו במחשבים אחרים והם עבדו ללא בעיות), האתחול מתחיל לטעון ב- DDR לא מופיע אפילו תפריט הבחירה של "שפה להתקנה" מתחיל לפתע מחדש המחשב וכן הלאה.
    להיות אשמים אשמת זיכרון?
    המערכת כוללת:
    -INTEL Pentium Dual Core G860, BX80623G860
    GIGABYTE GA-האחיד PH67-DS3-B3
    -Memory CORSAIR TWIN3X2048-1333C9DHX
    -Hard דיסק WESTERN DIGITAL WD5000AAKX
    SAMSUNG SH-222AB -DVD / BEBE
    גרפיקת ASUS PCX האחידה ENGT440 / DI / 1GD5
    Aerocool -Carcasa EN52658
    OCZ ModXStream פרו-מקור 500W OCZ500MXSP
    אתה יכול בבקשה לעזור לי אפילו עם קצה. תודה.

    • dokocr הוא אמר

      dokocr:
      אדריאן יש לי בעיה עם destop קנה זה עתה. אני מנסה instalezwindows 7 על מקל או DVD (רשות בדקה למחשבים אחרים והלכתי בלי בעיות), אתחול כדי להפעיל טעינת DDR אינו מופיע אפילו תפריט בחירה "שפה להתקנה" אתחול מחדש פתאום מחשב וכך תמיד.
      להיות אשמים אשמת זיכרון?
      המערכת כוללת:
      -INTEL Pentium Dual Core G860, BX80623G860
      GIGABYTE GA-האחיד PH67-DS3-B3
      -Memory CORSAIR TWIN3X2048-1333C9DHX
      -Hard דיסק WESTERN DIGITAL WD5000AAKX
      SAMSUNG SH-222AB -DVD / BEBE
      גרפיקת ASUS PCX האחידה ENGT440 / DI / 1GD5
      Aerocool -Carcasa EN52658
      OCZ ModXStream פרו-מקור 500W OCZ500MXSP
      אתה יכול בבקשה לעזור לי אפילו עם קצה. תודה.

      DDR: 2GB 1333MHz DDR3 CORSAIR KIT (2x1GB)

  180. ADE הוא אמר

    שלום, כשאני מגיע לחלק עם מקש CD אני לא נותן ולא עושה כלום זה נשאר שם ... שום דבר לא נטען ... .. מה אני יכול לעשות ???

  181. ADRIAN הוא אמר

    שלום! לקחתי את Windows Vista Home Premium 32bit מהרשת וניסיתי להתקין אותו על מחשב נייד EMACHINESC G520. כל טוב שמתי את החלונות שעקבתי אחריהם בדיוק באותם שלבים .. רק k לא ביקש ממני שום מפתח CD, שום דבר סדרתי. פרמטתי הכל מחדש במחיצות. או התקין "העתקת קבצי חלונות, הרחבת קבצים, התקנת תכונות, התקנת עדכונים וכשהגיע להשלמת ההתקנה זה נשאר ככה שעה וחצי 2 וכלום ... זה לא ממשיך. מה לעשות? תודה

  182. אוגוסטין הוא אמר

    מאוד טוב אובונטו מערכת הפעלה, ubuntu אני באמת אעבור, אבל אני לא יכול למצוא נהגים, יש לי מחשב נייד Dell עם גרפיקה מאינטל.

  183. Petrica הוא אמר

    ואני ראיתי Windows Vista, אך רק אהבתי את המערכת שאינם יכול לשחק משחקים

  184. razvanFaster הוא אמר

    אני חושב שהטריק הכי טוב ב- Windows Vista הוא להסיר אותו ... :: :)))))) .. זו מערכת ההפעלה הגרועה ביותר ... אפשרית ובלתי אפשרית בעולם הזה .. אתה יכול לשים אותם ו- service pack 10 .. זה בדיוק כמו שטויות עובדות .. VIVA LA WINDOWS 7 ULTIMATE ... הכי טוב זה windows 7 ultimate ..

  185. Alexu הוא אמר

    שלום אדריאן, יש לי בקשה גדולה עבורך. אני רוצה גם הדרכה על היתרונות של כל מערכת חלונות החל מ- XP ואילך. לדוגמא, אם יש לנו תצורה זו, מומלץ לשים חלונות ... ואני גם רוצה לראות איזו היא הטובה ביותר מבין 3 Vista XP או 7 אפילו במחשבים ישנים עם זיכרון RAM. וגם במדריך זה או אחר אני רוצה לראות עוד על Vista אולי אתה יכול להסביר מדוע אנשים שונאים את זה ואם אתה יכול לעשות הדרכה כיצד לעשות זאת כדי שוויסטה תמצא חן בעיני כולם. אני באמת רוצה הדרכה זו מכיוון שאני כבר לא יודע אילו חלונות לשים על שלי. אני לא אוהב שום צבע אבל זה כמו איזה תצורה שיש לי, אני כאילו נאלץ על ידי הנסיבות לקנות XP.

  186. בוגדן הוא אמר

    היי, ניסיתי להתקין את Windows Vista Ultimate במחשב נייד מיני טושיבה NB250, הוא הותקן, הכל היה בסדר אבל כשנכנס לשולחן העבודה הוא התחיל מחדש פתאום ואז נתן לי את השגיאה הבאה: BOOTMGR חסר לחץ Ctrl + Alt + מטון ההפעלה מחדש; ואם אני מנסה להכניס את החלונות שוב זה מראה לי רק את "המחיצה" (שמתי אותה במרכאות כי אני לא יודע איך קוראים לזה) W: \, זה של המקל. אתה יכול לעשות משהו (לפתור את זה) בלי לשנות חתיכת בלם?

  187. אדריאנה הוא אמר

    היי! כשאני לוחץ על "אפשרות כונן" במחיצה 1, אני לא רואה "עיצוב". מה אוכל לעשות במקרה זה? בבקשה תעזור לי. תודה

  188. bloodfighter הוא אמר

    ב- Windows 7 הולך לעשות וידאו?

  189. דנטה הוא אמר

    אדריאן היקר, איך אני יודע מה גזרי עבודה, מחשב נייד אם התקין לך תקליטור לחיות לינוקס

  190. IustinX32 הוא אמר

    היי, Windows Vista Ultimate (תמונת ISO) = Torrente!

  191. ג'ורג 'גריגור הוא אמר

    מאז גיליתי שעשיתי קריסטי לכלכלה באוניברסיטת parale.cum לכן, כאשר יש לי בעיה נשגב מבינתי, צלצלתי בעיה 0903903etc ובאמצע מסתיים:? אתה לגרום נזק ללוח baza.Dar נתן קריסטי הפכתי {חינם חוסר צניעות] הטובים ITde להודות ei.Iti איך פגשתי את CRISTI.Tine על עבודה טובה, ואנחנו שם כדי להפוך את המדריך הטוב ביותר tine.Ccele הבא על כל saituri.Dece אחרים אומרים זה: אחרים לימד אותי שאני רק שטויות דפק 2-3 כל לוחות אחרים baza.ITI HDD הבסקים תודה לאל.

  192. Stela הוא אמר

    אדריאן, לצפות הדרכות שלך והכל על, videotutorial.ro, ויש לי שאלה, איך אני יכול להוריד videotutorialele שלך ​​לא ב- YouTube?

  193. daniel הוא אמר

    אני מנצח Vista להתקין את מנהלי ההתקנים עבור החומרה לא נמצא

Trackbacks

  1. [...] עבור מי שלא מצליח להתקין את מערכת ההפעלה Windows 7, יש לנו הדרכה בנושא התקנת מערכת ההפעלה Windows Vista, שנעשתה על ידי עמיתנו אדריאן, שיטת ההתקנה זהה לחלוטין, Install windows vista. [...]

  2. [...] מונע מהמשתמש להתקין את Windows XP או Windows Vista. יש לנו כבר מדריכים בנושא התקנת Windows XP או התקנה ואופטימיזציה של Windows Vista. ובכל זאת, עם כל המדיניות של מיקרוסופט וכל [...]

דבר את דעתך

*